سئو و ادوردز

مزایای تبلیغات در گوگل برای کسب و کار ها چیست؟

گوگل ادوردز () پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغات برای کاربرانی که در گوگل سرچ می کنند نمایش داده می شود. شاید مهم ترین و بزرگترین فایده استفاده از تبلیغات در گوگل این باشد که میزان دیده شدن برند افزایش می یابد و نتیجه انجام تبلیغات بسیار سریع و مشهود است.

در طی سال های گذشته، شیوه های بازاریابی از سنتی به دیجیتال تغییر یافته اند و کسب و کارهای بیشتری در دنیای اینترنت حضور پیدا کرده اند. علاوه بر کسب و کارها، مشتریان هم تا حد زیادی برای انجام خریدهای خود به اینترنت متکی شده اند. به همین دلیل، این مسئله بسیار حائز اهمیت است که کسب و کارها بتوانند در این بازار پر رقابت خود را به مخاطبین نشان دهند.

یکی از بهترین شیوه ها برای بیشتر دیده شدن در سطح اینترنت استفاده از تبلیغات در گوگل است. در ادامه لیستی از مزایای تبلیغات گوگل را برای شما شرح می دهیم و در خصوص خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

افزایش میزان دیده شدن برند با تبلیغات در گوگل

روزهای نخست ، آگاهی از برند کم و بیش دنبال کردن یک روش کور بود، که تبلیغات در روزنامه ها، بیلبوردها ، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی را شامل می شد.

این رویکرد برای محصولات مصرفی نتیجه ای حاصل خواهد کرد اما محصولات B2B تا حد زیادی بی نتیجه می ماندند زیرا انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطبان گسترده مؤثر نیست و همچنین این روش بسیار پر هزینه بود. تبلیغات دیجیتالی به طور خاص تبلیغات کلیکی گوگل باعث اصلاح انقلابی در نحوه انجام برندها در تبلیغات خود شده است.

با استفاده از تبلیغات در گوگل، برند ها می توانند وقتی در مورد دسته بندی محصولات خود در موتور جستجو سرچ می شود برای مخاطبان خود تبلیغ نمایش دهند. تبلیغ کنندگان همچنین می توانند با هدف قرار دادن افراد در وب سایت های دیگر از طریق شبکه نمایش گوگل ، اندازه مخاطبان خود را افزایش دهند. بنابراین ، آگاهی از برند یکی از رایج ترین مزایای تبلیغات در گوگل است.

نتیجه گیری با تبلیغات در گوگل از سئو سریع تر است

بازدید هایی که مشاغل در Google دریافت می کند از نظر میزان فروش در مقایسه با هر وسیله دیگر از نظر ارزشمندتری است در موتور جستجو ، مشاغل فرصت طلایی دارند که در زمان دقیق وقتی که مخاطب به دنبال محصول یا خدمات خود می گردند، در مقابل افراد قرار بگیرند.

اما اگر فرصت خیلی بزرگ باشد، رقابت واقعاً زیاد خواهد بود. به همین دلیل رتبه بندی ارگانیک در موتورهای جستجو یک وقت گیر و یک کار خسته کننده است. با بهینه سازی مناسب وب سایت ها و بهره مندی از اعتبار وب سایت های مجاز از طریق لینک بک لینک می تواند نتایج خوبی را به صورت ارگانیک به ارمغان بیاورد اما به زمان نیاز دارد.

با تبلیغات در گوگل، مشاغل می توانند نتایج را خیلی سریعتر بدست آورند. بدیهی است ، اینجا نیز رقابت وجود دارد. اما خبر خوب همراه با مبلغ پیشنهاد ، نمره کیفیت کلمه کلیدی یعنی ارتباط آگهی ، تجربه صفحه فرود و CTR انتظار می رود موقعیت تبلیغ را تعیین کند. از این رو ، با بهینه سازی مناسب تبلیغات گوگل تاپ سئو به همراه پیشنهاد مورد نیاز می تواند ROI عالی را به همراه آورد.

با تبلیغات در گوگل از رقبای خود پیشی بگیرید

همه ما دعواهای برند را بخصوص در تابلوهای تبلیغاتی شنیده ایم و دیده ایم. تبلیغات در گوگل گزینه ای هوشمندانه و نسبتا آسان برای رقابت با رقبا فراهم می کند. بیایید بگوییم که شما با یکی از مارک های موجود در حوزه کاری خود رقابت تنگاتنگی دارید و گمان می کنید که بیشتر فروش های آینده توسط آنها به اشتراک گذاشته شود.

برای تهیه نسخه پشتیبان از این فرض ، گزارش اشتراکی ادوردز نشان می دهد که بیشتر اوقات این رقیب شما در Google از شما پیشی می گیرد. با تبلیغات در گوگل ، می توانید استراتژی های مناقصه اتوماتیک "Target Outrank" را انتخاب کنید تا پیشنهاد خود را برای پیشی گرفتن از رقابت مشخص شده در حراج تنظیم کنید. پیشی گرفتن از تبلیغات رقیب را می توان یکی از مهمترین مزایای تبلیغات کلیکی گوگل نامید.

کمپین های تبلیغات گوگل خود را بر اساس نوع مخاطب تنظیم کنید

یکی از آخرین به روزرسانی های ادوردز گوگل به طور خاص برای کمپین جستجو ، داده های مربوط به جمعیت کاربر مانند سن ، جنسیت ، وضعیت والدین و غیره است. بیایید نمونه ای را در نظر بگیریم که شما یک طراح داخلی هستید و مشتریان هدف شما افرادی هستند که یک خانه دارند یا چه کسی هستند. برنامه ریزی برای ساخت یک خانه.

شما استفاده از تبلیغات در گوگل را شروع کرده اید و مشاهده می کنید نرخ تبدیل شما عالی نیست. شما تصمیم گرفتید به جمعیتی مخاطبان خود نگاه کنید و فهمیدید که 30٪ از ترافیک مربوط به گروه سنی 18-24 سال است که به طور کلی گروه سنی مخاطبان شما نیستند.

شما تصمیم می گیرید این گروه سنی را در یک آزمایش محروم کنید و آزمایش را برای مدتی اجرا کنید. در پایان آزمایش ، مشاهده می کنید میزان تبدیل آزمایش شما بسیار بهتر از نسخه اصلی است. این یکی از مواردی است که نشان می دهد جمعیتی کاربران یکی از فواید تبلیغات کلیکی گوگل است.

خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو

اگر به دنبال این هستید که بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگل بگیرید، استفاده از خدمات یک شرکت معتبر در زمینه تبلیغات گوگل ضروری است. گروه تاپ سئو ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل با قیمتی مناسب است که می تواند کمپین های تبلیغاتی شما را به بهنیه ترین حالت ممکن تنظیم کند. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، می توانید همین الان از خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن همراه : 09107254861 | تلفن ثابت: 05138848508

منبع : www.topseo724.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی