سئو و ادوردز

بعضی اوقات مردم به شما می گویند "اگر Adwords را خریداری نکردید ، اگر کمپین های Adwords فعال ندارید ، سایت شما مجازات می شود و مکان های سئو را از دست می دهد". ما همچنین این واقعیت را می خوانیم و می شنویم که Google SEA را در مشتریان بزرگ SEO (مشتریان بزرگ Adwords) تبلیغ می کند.

پاسخ نه. این وجود ندارد ... اگر یک بار در زندگی گوگل اتفاق افتاده بود ، ما آن را یاد می گرفتیم! هیچ گونه مداخله ای برای جریمه کردن مشتریان بد تبلیغات گوگل تاپ سئو یا به نفع مشتریان خوب Adwords وجود ندارد.

 آیا SEA هیچ تاثیری در سئو ندارد؟


تأثیر adwords seoCe که گفته شده به معنای این نیست که SEA (Adwords) بر سئو تأثیر نمی گذارد و هیچ تاثیری در سئو ندارد ... در واقع ، اگر شما یک کمپین تبلیغات گوگل تاپ سئو خریداری می کنید (بلکه یک کمپین بزرگ است Adwords) ، این باعث ایجاد ترافیک و افزایش بازدید از سایت شما می شود (زیرا این هدف است). ترافیک یک معیار ارتباط با الگوریتم برای Google است ، سایت شما باعث افزایش ترافیک و SEO می شود. پیش از این ، این SEO سود در واقع بسیار ناچیز است و فقط در کمپین های بسیار بزرگ کار می کند (چند ده هزار یورو در ماه).
اما این پدیده قبلاً در سایتهای بسیار بزرگ مشاهده شده است که کمپین های بسیار بزرگی ایجاد کرده اند و جاهایی در سئو به دست آمده اند ... به همین ترتیب ، اگر این کارزار بزرگ را متوقف کنیم ، ما ترافیک را از دست می دهیم و بنابراین این تاثیر را از دست می دهیم. حداقل سئو.

بنابراین یک پدیده طبیعی است ... ترافیک معیار ارتباطی است ، افزایش می یابد یا کاهش می یابد و بنابراین در رتبه بندی تأثیر دارد.

اما ما باید درک کنیم که هیچ گونه مداخله ای "مصنوعی یا تجاری" از طرف Google از یک طریق یا روش دیگر برای جریمه کردن یا نفع هر شرکت یا هر وب سایت وجود ندارد ، زیرا در حقیقت باعث بی اعتبار شدن آن خواهد شد. موتور جستجوی طبیعی آن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی