سئو و ادوردز

پیگیری و بهینه سازی تبدیل ها در Google Ads

تبلیغات CPC تبلیغاتی در شبکه Google Ads به شما امکان می دهد عملکرد خود را به روشی بسیار خاص ردیابی کنید. به محض پیکربندی صحیح پیگیری این تبدیلها ، راهکارهای دستیابی به کار را می توان با جزئیات دنبال کرد.

نظارت بر عملکرد آن و ایجاد معاملات براساس نتایج مشاهده شده ، برای ایجاد استراتژی های پایدار و رقابتی ماندن با رقبا ضروری است.

هر شبکه مورد استفاده و کلیه گروه های تبلیغاتی باید مورد نظارت قرار گیرند ، تا یک کار دقیق در مورد تجزیه و تحلیل هزینه کسب (cpa) و بهینه سازی ROI انجام شود.

چرا در تبلیغات Google پیگیری می کنید؟

هنگامی که یک تبلیغات جستجوی پولی را برای تبلیغات کلیکی تاپ سئو  تنظیم می کنید ، لزوماً اهداف خاصی را برای دستیابی به آنها انجام می دهید که نمایانگر تبدیل ها برای شناسایی (فروش ، سرب ، اشتراک در یک خبرنامه ، تماس های تلفنی و ...) و بهبود نرخ تبدیل هستند.

در این کمپین ها ، شما ده ها ، صدها یا هزاران کلمه کلیدی مختلف ، برنامه های افزودنی تبلیغاتی خاص و متنوع ، تبلیغات مختلف ، منابع مختلف ترافیکی و تعداد زیادی آمار (برنامه ها ، موقعیت یابی ، موقعیت مکانی ، مناطق جغرافیایی ، سن بازدید کنندگان ، ساعت کلیک ...).

چگونه می توانید بدانید که مشتریان شما از بی نهایت این آمار و موارد برای تجزیه و تحلیل از کجا آمده اند؟ چگونه تعریف می کنید که چه کارهایی انجام می دهد و چه عواملی باعث می شود پول غیرضروری هزینه کنید؟ چگونه استراتژی دیجیتالی و Google SEO خود را بهبود بخشیم؟ چگونه تبلیغات خود را در اینترنت بهینه کنیم؟

پیگیری تبدیل تبلیغات در گوگل تاپ سئو ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می دهد چگونگی تولید تبلیغات تبلیغاتی خود اهداف هدفمند را شناسایی کنید. داده های ضبط شده توسط ردیابی تبدیل به شما امکان می دهد مشخص کنید مناطقی از کمپین شما در حال کار است و کار نمی کند. این به شما امکان می دهد تا پیشنهادات ، متن تبلیغ و کلمات کلیدی خود را به همین ترتیب بهینه کنید. هیچ کسب و کاری بدون آن نمی تواند انجام دهد ، خواه بودجه Google Ads آن کوچک یا بزرگ باشد.

برای مقالات فنی مانند این ، می توانید قبل از مطالعه به اصطلاحات اصطلاحات Google Ads ما مراجعه کنید.

انواع مختلف تبدیل در Google Ads

ردیابی تبدیل با قرار دادن یک کد در صفحات کلیدی وب سایت شما انجام می شود. این صفحات کلیدی تکمیل یک عمل تبدیل را تأیید می کنند و سپس هزینه مربوط به خرید (cpa) را برای تنظیم پیشنهاد تعیین می کنند. برای خریدهای آنلاین ، کد تبدیل در صفحه تأیید پرداخت نصب شده است. برای تولید سرب ، کد با تشکر از پر کردن فرم در صفحه موجود خواهد بود ... شما همچنین قادر خواهید بود برای تبدیل به پیگیری خود ، انواع تبدیل ها را چندین برابر کنید و مناطق مسدود کننده سایت خود را مشخص کنید (سبد ترک تحصیل ، پرداخت هزینه پرداخت ... )

ستون "تبدیل" تعداد کل آنها را برای کلیه اقدامات تبدیل که شما انتخاب کردید نشان می دهد. این ستون به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چند بار مشتریان شما اقدامی را که شما تعریف کرده اید دارای ارزش هستند ، مانند تولید فروش یا شناسایی سرب ، انجام داده اند. روشی که شما برای شمارش آنها (منحصر به فرد یا همه) انتخاب می کنید روی عددی که در این ستون ظاهر می شود تأثیر دارد. اگر علامت کادر "گنجاندن" در "تبدیل" را برداشته اید ، داده های آن در اینجا گزارش نمی شوند. سرانجام ، تنظیم "شامل تبدیل متقابل دستگاه" نیز بر این شماره تأثیر می گذارد.
ستون "همه تبدیل ها" تعداد کل تبدیل هایی است که توسط تبلیغات در گوگل تاپ سئو در کلیه اقدامات تبدیل اندازه گیری می شود. داده های در نظر گرفته شده: ستون "همه تبدیل" شامل مواردی است که در ستون "تبدیل" و همچنین داده های اضافی مانند تحولات چند دستگاهی و مواردی که جعبه چک برای پارامتر "شامل ستون" درج شده است. تبدیل ها "انتخاب نشده است. شما می توانید از این ستون برای درک ROI خود استفاده کنید و در مورد پیشنهادها و بودجه خود تصمیم گیری بهتری بگیرید
ستون "تبدیل متقابل دستگاه" هنگامی رخ می دهد که مشتری روی یک دستگاه روی یک تبلیغ کلیک کند و سپس آن را به دستگاه یا مرورگر دیگری تبدیل کند. هنگامی که یک کاربر با یک تبلیغ (به عنوان مثال ، کلیک کردن روی یک آگهی متنی یا مشاهده یک آگهی ویدیویی) در یک دستگاه و سپس ارائه آن بر روی دستگاه یا مرورگر دیگر ، در تعامل باشد ، آن عمل به عنوان چند دستگاه محاسبه می شود. . این مقدار به شما امکان می دهد تا تأثیر تبلیغات خود را بر روی دگرگونی های ایجاد شده در چندین دستگاه یا مرورگر تجزیه و تحلیل کنید. آنها همچنین در ستون "همه تبدیلات" شما گنجانده شده اند.
ستون "تبدیل تلفنی" تعداد تماسهای تلفنی طولانی تر از مدت زمان تماس تعیین شده برای این برنامه افزودنی را نشان می دهد. به خاطر داشته باشید برای اینکه Google برای پیگیری برنامه های افزودنی تماس ، باید از شماره Google Call Routing استفاده کند.
ابزار پیکربندی ردیابی
برای تنظیم تبدیل تبلیغات کلیکی تاپ سئو  ، به ابزارها رفته و در نوار منوی بالای حساب خود روی Conversions کلیک کنید. بر روی دکمه قرمز رنگ که می گوید "+ CONVERSION" کلیک کرده و تبدیل وب سایت را اضافه کنید.

مقدار برای اختصاص دادن
Google Ads به شما امکان می دهد ارزش خود را به تحولات خود اختصاص دهید تا بتوانید بازده خود را در هزینه تبلیغات (ROAS) و بازده سرمایه گذاری خود (ROI) محاسبه کنید. اختصاص یک مقدار به عملکرد شما اجازه می دهد تا از استراتژی پیشنهاد Target Spend on Ad Spend (ROAS) استفاده کنید که به الگوریتم های سیستم AdWords امکان پیشنهاد را برای هدف ROAS شما می دهد.

همیشه به همان مقدار اختصاص دهید: هر بار که این برچسب شروع شود ، به همان مقدار ارزش دارد. با این کار مقادیر خاص معامله ای که توسط این برچسب منتقل می شود نادیده می گیرد. این گزینه باعث می شود تا اهمیت نسبی بین اقدامات مختلف را تشخیص داده و مثلاً برای یک تماس تجاری حاصل از فرم یا چشم انداز مشتری ارزش آن را بدست آورید.
مقدار این عملکرد ممکن است متفاوت باشد: بسته به محصول یا خدمات انتخاب شده توسط کاربر ، ممکن است مقادیر مختلفی داشته باشد. این گزینه باید برای معاملات تجارت الکترونیکی استفاده شود. با استفاده از این گزینه نیاز به شخصی سازی شده توسط یک توسعه دهنده برای انتقال مقادیر اعمال شده در هر بار برچسب زدن است.
یک مقدار را مشخص نکنید: وقتی عمل انجام می شود ، هیچ مقدار بازگردانده نمی شود.

مدلهای انتساب
این مدل به شما امکان می دهد مقادیر مختلفی را در مراحل مختلف سفر کاربر اختصاص دهید. این امر به شما این امکان را می دهد تا درصد از کل ارزش آن را در مراحل مختلف دوره خود اختصاص دهید. سفر مشتری خطی نیست ، ممکن است او روی یک تبلیغ کلیک کرده ، از سایت شما بازدید کرده و بعداً بر روی دیگری کلیک کرده تا عملکرد خرید خود را بازگرداند و تکمیل کند. در این حالت ، مهم است که برای اولین بازدید و نه تنها به آخرین بازدید ، ارزش قائل شوید.

با استفاده از این سیستم بهتر می توانید اهمیت هر کمپین را در فرایند کلی تحول مشخص کنید و به احتمال زیاد شما هیچ تغییری منفی در روند تحول بازدید کننده خود ایجاد نمی کنید.

مبتنی بر داده: از داده های موجود شما برای تعیین نحوه تخصیص اعتبار بین کمپین های شما استفاده می کند. برای واجد شرایط بودن ، شما نیاز به "حداقل 20،000 کلیک دارید و یک عمل تبدیل باید حداقل 800 دستاورد در مدت 30 روز داشته باشد."
انتساب کلیک آخر: این تنظیم پیش فرض است که 100٪ از مقدار تبدیل به آخرین تبلیغی که کاربر روی آن تبلیغات در گوگل تاپ سئو کرده است ، اختصاص می یابد.
اولین کلیک به انتساب: تمام عواید به اولین تبلیغی که کاربر کلیک می کند اهدا می شود.
تکالیف خطی: مبلغ به طور مساوی در کلیه آگهی هایی که کاربر در روند کار خود بر روی آن کلیک کرده ، پخش می شود.
انتساب با استهلاک به مرور زمان: به کلیکهایی که از لحاظ زمانی نزدیکتر هستند به تبدیل ، اعتبار بیشتری می بخشد. شایستگی با توجه به نیمه عمر هفت روز تقسیم می شود. به عبارت دیگر ، یک کلیک ساخته شده هشت روز قبل از تبدیل ، نصف شایستگی نصف کلیک خود را که یک روز قبل از آن ساخته شده دریافت می کند.
موقعیت مبتنی بر موقعیت: 40٪ شایستگی را به اولین تبلیغ و 40٪ آخرین تبلیغی که کاربر روی آن کلیک کرده است (و کلمات کلیدی مطابق) اختصاص می دهد ، و 20٪ باقی مانده را بین سایر کلیکهای موجود در مسیر تقسیم می کند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۱
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی