سئو و ادوردز

تبلیغات در گوگل مپ

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

شرکت Mountain View تصمیم گرفته است که سرویس نقشه برداری مصرف کننده خود ، که در Google Maps پیدا شده است ، از آن سودآوری کند. این کار از طریق تبلیغات و تبلیغات حمایت شده انجام می شود.
Google Maps به ویژه در بین کاربران اینترنت محبوب است ، که از آن برای شناسایی علایق مختلف خود استفاده می کنند. سپس می توان مکانهای مورد علاقه وی را از طریق نقشه های رایگان و بدون تبلیغات در گوگل تاپ سئو مشاهده کرد. متأسفانه ، این دیگر صدق نخواهد کرد ، زیرا Google تصمیم گرفته است تا از این سرویس سود کسب کند.

سرویس نقشه‌برداری برای عموم مردم Google Maps کسب درآمد خواهد شد
شرکت Mountain View باید شامل تبلیغات و تبلیغات پشتیبانی شده در بخش نقشه برداری مصرف کننده باشد. این خبر واقعاً جای تعجب ندارد ، زیرا از یک سال پیش ، گوگل متعهد شده است که Google Maps را پرداخت کند ، چه برای شرکتها و چه برای توسعه دهندگان می خواهند از API های این سرویس استفاده کنند.

و این تعداد بیشماری است ، زیرا گوگل تخمین می زند 5 میلیون برای استفاده از ابزارهای Google Maps استفاده شود. این یک اجاره آبدار برای شرکت Mountain View است که می خواهد از طریق کسب درآمد از نقشه نقشه برداری آن را افزایش دهد.

کسب درآمد که از طریق تبلیغات و تبلیغات حمایت مالی انجام شود
سایت بلومبرگ تخمین می زند که این کسب درآمد به دلیل فعالیت های پژوهشی گوگل است ، اگر سودآور و رو به رشد باشند ، برای همیشه دوام نخواهد یافت. به همین دلیل و به دلیل مرورگر جستجوی کامل ، نقشه ها قلمرو جدید "مناسب برای سیستم های تبلیغاتی Google" هستند.

به همین ترتیب ، این فرصتی خواهد بود که شرکت Mountain View بتواند سهم بازار را در زمینه تبلیغات به آمازون و فیس بوک سرقت کند. علاوه بر این ، با نقشه ها و سرویس نقشه برداری آن ، تبلیغات در گوگل تاپ سئو حتی بیشتر از شما می داند ، به خصوص مکانهایی که مکرر می کنید.

با این حال ، این شرکت Mountain View برای همه چیز درباره حریم خصوصی اطمینان خاطر می داد و اظهار داشت که این امر به "محرمانه بودن حساس است". از طرف دیگر ، ناامیدی کاربران اینترنت مورد نیاز است ، دومی معتقد است که گوگل در حال حاضر شرکتی است که به خوبی انجام می دهد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۲
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی