سئو و ادوردز

راهنمای محافظت از تبلیغات گوگل خود

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۹ ب.ظ

Google Ads قبلاً با عنوان AdWords شناخته می شد ، شبکه تبلیغاتی Google است که در اکتبر 2000 ایجاد شده است. این ابزار به شما امکان می دهد تبلیغات را بصورت آنلاین در موتور جستجوی گوگل اجرا کنید ، همچنین بنرها و فیلم ها را در شبکه شریک با نام "Display Network" نیز اجرا می کنید. نمایش آگهی یا از نظر کلمات کلیدی که نوع کاربر ، رفتار مرور یا حتی مکانهایی با هدفگذاری خاص در سایتهای موضوعی قرار می دهد ، مورد هدف قرار می گیرد.

Google Ads ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است که با استفاده از آن می توانید کمپین های بسیار پیچیده ، بسیار هدفمند و کم هزینه ای را تنظیم کنید. انواع مختلفی از تبلیغات Google Ads در قالب های مختلف وجود دارد. بهترین موارد برای تجارت شما باید یافت شود. وبلاگ ما تبلیغات در گوگل تاپ سئو به شما اطلاعات می دهد تا استراتژی های مختلف را بهتر بشناسید

مهمترین مزیت Google Ads این است که سریعتر از SEO کار می کند. یک استراتژی بهینه سازی شده Google Ads می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با سرعت بیشتری بینش پیدا کنند

در اینجا چند دلیل سریعتر و مؤثرتر وجود دارد:

می توانید به طور همزمان روی چندین کلمه کلیدی متمرکز شوید.
در هر زمان می توانید فعال یا غیرفعال کنید.
تبلیغاتی که در بالای صفحه ظاهر می شوند ، دید فوری دارند.
شما نباید SEO را نادیده بگیرید! مورد دوم مزایای قابل توجهی طولانی مدت را ارائه می دهد. با این وجود ، با تبلیغات در گوگل تاپ سئو  شانس ایجاد ترافیک بیشتر و پیشروها بهتر است. علاوه بر این ، این پلت فرم شفافیت بهتری را ارائه می دهد ، بنابراین شما دقیقاً وضعیت تبلیغات خود را می دانید.

بهینه سازی سئو یک فرایند طولانی مدت است. Google Ads با هزینه مشخصی به شما فوریت می دهد ، در حالی که SEO بر اساس تلاش های شما موفقیت طولانی مدت را برای شما به ارمغان می آورد.

این راهنما نکات لازم را برای شروع اجرای آگهی خود از طریق کلید واژه Google Ads و ابزار پیشنهادی به شما ارائه می دهد.

کلاهبرداری و کلیک های غلط بر روی Google Ads ، راه حل ها
کلاهبرداری کلیک یکی از پر بحث ترین موضوعات در مورد تبلیغ کنندگان در Google است.

مطابق گفته Click Guardian ، 7.2 میلیارد دلار برای کلاهبرداریهای کلاهبرداری بین سال های 2016 و 2018 از دست رفت. این مبلغ عظیمی است که میلیون ها تبلیغ کننده در مقابل کلاهبرداران از دست می دهند و خطاهای کلیک را می کنند.

طبق گفته گوگل ، این یک اقدام نامشروع است ، مانند یک کلیک یا کلیک ناخواسته ناشی از نرم افزار مخرب.

Google انتخاب نمی کند که آن را تقلب کلیک کند ، بلکه "کلیک نامعتبر" را انتخاب کرده و از تعدادی روش برای مقابله با آن استفاده می کند.

در این مقاله ، ما به برخی از انواع متداول کلاهبرداری کلیک ، آنچه گوگل برای مقابله با آن انجام می دهد ، و چه کارهایی می توانید انجام دهید تا از بروز آن و گزارش آن استفاده کنید.

نحوه جلوگیری از کلیک های جعلی را مشاهده کنید

آیا پخش یک تبلیغ در یک برند رقیب قانونی است؟
چندین سال پیش ، گوگل از شر محدودیت هایی که شرکت ها را نمی توانند در همان کلمات کلیدی مارک یا نام تجاری پیشنهاد دهند. تنها اشکال این است که رقیب شما نمی تواند از نام تجاری شرکت شما در نسخه تبلیغاتی خود استفاده کند.

این بدان معنا نیست که شما هیچگونه کاربری ندارید ، این بدان معناست که تلاش برای عبور از Google برای رفع مشکلات بسیار محدودتر می شود.

درعوض ، می توانید چهار کار انجام دهید که می تواند یک وضعیت ظریف را به چیزی که برای تجارت شما سودمند است تبدیل کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۳
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی