سئو و ادوردز

بنابراین کمپین تبلیغات در گوگل تاپ سئو خود را به روز کرده و در حال اجرا هستید ، و تبلیغات و کلمات کلیدی شما شروع به تولید تعداد قابل توجهی از کلیک می کنند. عالی! اما مگر اینکه نصب ردیابی تبدیل را نصب کنید ، نمی توانید ببینید که چه تعداد از این کلیکها واقعاً به فروش منجر می شوند.

ردیابی تبدیل ابزاری قدرتمند در Google Ads است (که قبلاً با آن AdWords شناخته می شد) و به شما امکان می دهد تا چه اندازه تبلیغات تبلیغاتی خود را ایجاد کنید ، منجر به فروش ، فروش ، بارگیری ، ثبت نام از طریق ایمیل و سایر اقدامات مهم برای کسب و کار شما می شود. داده های ضبط شده توسط ردیابی تبدیل به شما امکان می دهد مشخص کنید که چه مناطقی از کمپین شما در حال کار است و کار نمی کند ، بنابراین می توانید پیشنهادات ، متن تبلیغ و کلمات کلیدی خود را بهینه کنید.

بسته به شغل شما ، وقتی مشتری از طریق وب سایت شما اقدام به خرید کند ، یک خبرنامه ثبت نام کند ، یک نظرسنجی یا فرم تماس را پر کند ، یک برنامه یا لیست سفید را بارگیری کند ، با یک شماره از تلفن همراه تماس بگیرد ، می تواند تبدیل شود. و غیره پس از مشخص کردن اقدامات مشتری که می خواهید به عنوان تبدیل تبدیل شوند ، فقط چند مرحله ساده و رایگان انجام می شود تا بتوانید پیگیری تبدیل و اجرای برنامه تبلیغاتی خود را انجام دهید.

نرخ تبدیل خوب چیست؟

پیگیری تبدیل Google Ads: تنظیم اولیه
تنظیم ردیابی تبدیل شامل ایجاد کمی کد HTML در تبلیغات در گوگل تاپ سئو است که شما در صفحه وب در سایت خود قرار می دهید که مشتریان بلافاصله پس از تکمیل تبدیل (مانند صفحه "تأیید سفارش" یا "سپاس از ایمیل شما" بازدید می کنند).

برای شروع کار ، روی برگه Tools and Analysis در Google Ads کلیک کنید و از فهرست کشویی ، که صفحه All Conversions را ایجاد می کند ، گزینه Conversions را انتخاب کنید. بر روی تب Conversions کلیک کرده و سپس بر روی دکمه + Conversion کلیک کنید تا اولین تبدیل شما ایجاد شود.

از شما خواسته می شود فرمی را تکمیل کنید که به Google Ads کمک کند کد HTML مناسب را برای شما در پیوند به صفحه وب خود تولید کند.

اگر می خواهید چند بار بازدید کنندگان فرم تماس با سایت شما را پر کنند ، یک اسم تبدیل مانند "ارسال فرم تماس" بدهید.

بعد ، منبع تبدیل را انتخاب کنید. انتخاب های شما عبارتند از:

1) صفحه وب. (اگر می خواهید مشتریان عملی را در صفحه وب خود انجام دهند ، مانند خرید آنلاین ، ارسال فرم تماس با ما یا بازدید از صفحه.)

2) با سایت تماس بگیرید. (اگر می خواهید مشتریان از طریق تلفن همراه با شماره تلفن در سایت شما تماس بگیرند.)

1) تبدیل صفحه وب
از منوی کشویی دقیق ترین دسته تبدیل را انتخاب کنید: خرید / فروش ، ثبت نام ، سرب ، نمای صفحه کلیدی (یعنی صفحه تماس با ما) یا موارد دیگر. (برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید.)

 

زبان نشانه گذاری را انتخاب کنید. HTML یک انتخاب استاندارد است ، اما اگر یکی از گزینه های دیگر (CHTML ، XHTML ، WML) مناسب تر است - با توجه به توسعه دهنده وب خود را بررسی کنید - به خصوص اگر یک سایت همراه دارید.

بعد ، یک مقدار برای تبدیل وارد کنید. اگر می خواهید کتاب های الکترونیکی را با هرکدام 10 دلار بفروشید ، می توانید مبلغی را به صورت دستی اختصاص دهید ، مانند 10. اگر محصولات مختلف زیادی را می فروشید ، می توانید ردیاب تبدیل را نیز تنظیم کنید تا مقادیر سبد خرید را که به صورت پویا در سایت تغییر می کند ضبط کند. (این ویژگی در بخش پیشرفته در زیر با جزئیات بیشتری توضیح داده شده است.)

نشانگر ردیابی

فعال کردن نشانگر ردیابی باعث می شود یک پیام محجوب در سایت شما نمایان شود و به بازدید کنندگان اطلاع دهد که بازدیدهای شما از سایت شما توسط Google ردیابی می شود. نمایش آن اختیاری است و می توانید با انتخاب گزینه "آیا یک اعلان به کد تولید شده برای صفحه من نیست" از نمایش پیام خودداری کنید. اگر آن را انتخاب کنید (به طور پیش فرض ، انتخاب "بله" است) می توانید پیام استاندارد را با دلخواه خود جایگزین کنید و ظاهر آن را با تغییر اندازه (تک خط متن در مقابل دو خط) ، رنگ پس زمینه صفحه ، و زبان

وقت برای خواندن این نیست؟ آن را به رفتن! پی دی اف را از اینجا بارگیری کنید.
در صفحه بعد ، یک کد HTML دریافت خواهید کرد که باید آن را در صفحه در سایت خود قرار دهید که می خواهید برای تبدیل آن پیگیری کنید ، مانند صفحه "با تشکر از بازدید شما". اگر شخص دیگری وظیفه ایجاد تغییر در وب سایت شما را دارد ، می توانید به همراه دستورالعمل های شخصی ، آنها را به آنها ایمیل ارسال کنید.

 

2) با Conversions در سایت تماس بگیرید
اگر وب سایت شما اجازه می دهد تا مشتریان مستقیماً از تلفن های هوشمند خود با شماره تلفن تجاری شما تماس بگیرند ، می توانید برای ردیابی تعداد دفعات برقراری تماس ، از ردیابی تبدیل استفاده کنید. مراحل مشابهی را در بالا برای تولید کد خود طی کنید و سپس باید برچسبهای HTML "onclick" را به صورت دستی در کد ارائه شده توسط Google وارد کنید.

یک برچسب onclick برای یک شماره تلفن متن ساده به شرح زیر است:

برچسب های Google onclick
شماره تلفن را با شماره تلفن شرکت خود و متن Call Now با هر متنی که می خواهید استفاده کنید جایگزین کنید.

از برچسب های Onclick همچنین می توان با دکمه ها استفاده کرد (دوباره شماره تلفن های نمونه را با خود جایگزین کنید):

برچسب های ردیابی تبدیل
و هنگامی که پیوند Call Now شما یک تصویر GIF سفارشی است ("call_now_button.gif" را با نام پرونده gif خود جایگزین کرده و شماره تلفن های مثال را با خود جایگزین کنید):

برچسب onclick برای gifs
3) تبدیل برنامه

Google Ads قادر است بارگیری برنامه Android را از طریق فروشگاه Google Play و تا حدودی برنامه های iOS از طریق فروشگاه App Apple دنبال کند. (برای بزرگنمایی کلیک کنید.)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۴
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی