سئو و ادوردز

تجزیه و تحلیل داده های تبدیل Google Ads شما
می توانید اطلاعات مربوط به تبدیل های خود را از برگه کمپین ها در سطح گروه تبلیغات ، تبلیغات و کلمات کلیدی مشاهده کنید. برای سفارشی کردن ستونها ، روی برگه Columns ، سپس Conversions کلیک کنید. (برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید.)

 

برخی از ستون های اساسی شامل موارد زیر است:

حرف زدن (1 بار در هر کلیک): هر بار دریافت یک یا چند تبدیل از یک کلیک تبلیغی تنها حساب می کند. شما می توانید از این شماره برای تقریبی تعداد مشتریان جدیدی که بدست می آورید استفاده کنید.

هزینه / محکوم (1 بار در هر کلیک): هزینه شما را نشان می دهد (چقدر برای کلیک صرف کرده اید) که براساس کل تبدیل شما تقسیم می شود. این به شما کمک می کند بازده سرمایه گذاری خود را اندازه بگیرید. در حالت ایده آل ، شما باید نسبت به درآمد حاصل از تبدیل ، هزینه کمتری را صرف کلیک کنید.

حرف زدن نرخ (1 بار برای هر کلیک): درصد کلیکهایی که منجر به تبدیل شده اند را نشان می دهد. هرچه درصد بالاتر باشد ، تبلیغات یا کلمات کلیدی کارایی بیشتری دارند.

بازدید از طریق بازدید: تعداد دفعاتی که مشتری مشاهده کرده است را اندازه گیری می کند ، اما روی آن کلیک نکرد ، تبلیغات شما را تغییر داد و بعداً با یک تبدیل انجامید.

پیگیری تبدیل تبلیغات در گوگل تاپ سئو : گزینه های پیشرفته
پیگیری تبدیل از سبد خرید وب سایت
ردیابی خریدهایی که مقادیر آنها را به صورت دستی تنظیم نکرده اید مستلزم گرفتن کد رهگیری اساسی ارائه شده توسط Google Ads و اصلاح آن با کد اضافی منحصر به فرد برای پلت فرم تجارت الکترونیکی خاص شما ، مانند eBay یا PayPal است. هر سایت کارهای متفاوتی انجام می دهد ، بنابراین بهتر است فایلهای راهنما خاص را برای سایت تجارت الکترونیکی خود بخوانید. بهتر است این کار را نکنید ، مگر اینکه دانش کافی در مورد برنامه نویسی وب و HTML داشته باشید.

هنگامی که این به درستی تنظیم شود ، هرگونه آماری از ارزش تبدیل ، از جمله کل ارزش تبدیل و هزینه برای هر کلیک ، بر خلاف ارزش استاتیک ، بیانگر درآمد واقعی کالاهایی است که شما فروخته اید.

تنظیمات تبدیل پیشرفته: تبدیل از طریق مشاهده و جستجوی تکثیر
از طریق تنظیمات پیشرفته در هنگام راه اندازی تبدیل وب سایت یا تماس در سایت ، در دسترس است ، گزینه مشاهده گزینه پنجره تبدیل از طریق مشاهده شخصی که تبلیغات شما را می بیند اما بر روی آن کلیک نمی کند ، سپس بعداً به سایت شما مراجعه می کند و تکمیل می شود. تبدیل - به عبارت دیگر ، ممکن است آنها تحت تأثیر آگهی شما باشند تا بعداً برگردند و تبدیل شوند. می توانید این کار را برای ردیابی زمان مشخص در بین مشاهده و تبدیل ، از 1 تا 30 روز یا مبلغ سفارشی تنظیم کنید.

فعال کردن جستجوی مجدد تکراری به معنای این است که یک تبدیل واحد دو بار حساب نمی شود ، هم به عنوان تبدیل نمای از طریق تبدیل و هم از طریق تبدیل کلیک ، اگر به عنوان مثال ، مشتری ابتدا یک تبلیغ شبکه نمایش را مشاهده کند ، سپس روی یک تبلیغ متنی کلیک کند. تبدیل. هنگامی که این فعال باشد ، تبدیل فقط به عنوان یک کلیک تبدیل تبدیل می شود.

تنظیم بهینه ساز تبدیل
به طور پیش فرض ، تنظیم چرخش آگهی شما برای بهینه سازی کلیکها تنظیم شده است ، به این معنی که تبلیغات در گوگل تاپ سئو در تبلیغاتی که احساس می کند به احتمال زیاد منجر به کلیک در خدمت خواهد شد ، ارائه می دهد. اگر در حال پیگیری تبدیل هستید ، می توانید برای بهینه سازی برای تبدیل ، این تنظیمات را تغییر دهید ، به این معنی که تبلیغات به نظر می رسد که به احتمال زیاد منجر به تبدیل می شوند بیشتر در حراج ارائه می شوند.

برای تغییر تنظیمات ، به زبانه تنظیمات بروید و به قسمت Advanced settings بروید. تحویل تبلیغات را باز کنید: چرخش آگهی ، فهرست کشویی فرکانس ، منوی کشویی ، روی بهینه سازی برای تبدیل کلیک کرده و روی ذخیره کلیک کنید.

در برگیر Conversions ، می توانید بر روی تنظیمات و سپس ویرایش تنظیمات کلیک کنید تا متریک پیشنهاد تبدیل را تغییر دهید ، که به Optimizer Conversion Optimizer می گوید که آیا باید روی تبدیل های یک کلیک یا تبدیل های هر کلیک تمرکز کند.

تجزیه و تحلیل داده های تبدیل با قیف های جستجو
بعد از اینکه ردیابی تبدیل برای چند هفته به پایان رسید ، می توانید از Analytics Funnels استفاده کنید تا اطلاعات دقیق در مورد تبدیل های خود را دنبال کنید ، مثلاً اینکه مدت زمانی بین مشتریانی که برای اولین بار روی آگهی شما کلیک کرده اند تا زمان اتمام آنها ، چگونه ردیابی می شود تبدیل ، و چند بار قبل از تبدیل تبلیغ شما را دیدند.

با کلیک روی Tools and Analysis و سپس Conversions به قیفهای جستجو بروید ، سپس روی پیوند Search Funnels در سمت چپ پایین پنجره Conversions کلیک کنید.

تجزیه و تحلیل این داده ها می تواند به شما کمک کند بینشی در مورد نحوه رفتار مشتریان در وب سایت شما به دست آورید ، مثلاً اینکه مدت زمانی بین اولین کلیک شما روی تبلیغ شما کلیک کرده است تا زمان تبدیل آنها و اینکه چند بار تبلیغات شما را قبل از تبدیل کلیک کرده اند. . (برای بزرگنمایی کلیک کنید.)

 

عیب یابی ردیابی تبدیل تبلیغات Google Ads
ستون های تبدیل هیچ داده ای را نشان نمی دهند
شروع به نمایش داده های تبدیل در Google Ads می تواند 24 ساعت طول بکشد. اگر بعد از 24 ساعت تبدیل هنوز نمایش داده نشود ، ممکن است هنوز هیچ مشتری تبدیل نشده باشد. یک راه برای آزمایش این کار اینست که با کلیک کردن روی تبلیغ خود هنگام ظاهر شدن ، حرکات تبدیل خود را انجام داده و هر کاری را برای تحریک تبدیل در سایت خود انجام دهید. اگر بعد از 24 ساعت دیگر تبدیل شما در حال ثبت نام نیست ، بررسی کنید که کد HTML به درستی نصب شده است. شاید لازم باشد افزونه های اضافی را نصب کنید یا کد را به قسمت دیگری از صفحه منتقل کنید.

داده ها 100٪ دقیق نیستند
اگر مشتریان وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند و تبدیل را کامل می کنند ، کوکی هایی را در مرورگر خود فعال نمی کنند ، پیگیری تبدیل کار نمی کند. بیشتر افراد وب را با کوکی های فعال شده مرور می کنند ، اما اگر تصمیم دارید پیوند نشانگر ردیابی را در وب سایت خود نمایش دهید ، بازدید کنندگان می توانند با غیرفعال کردن کوکی ردیاب تبدیل ، از ردیابی تبدیل خودداری کنند.

توجه: اگر هر یک از تنظیمات تبدیل را در Google Ads تغییر دهید ، این کد آن را تغییر می دهد و باید کد جدید را در صفحه وب قرار دهید.

کمپین کلیک های زیادی را دریافت می کند ، اما تعداد کمی تبدیل دارد
اگر تبلیغات بیش از درآمد کسب و کار از طریق تبدیل ، هزینه های بیشتری را برای اجرا کسب کند ، کمپین هایی که بسیاری از کلیک ها و تبدیل های معدود را دریافت می کنند ، بازده ضعیفی از سرمایه گذاری (ROI) هستند. بررسی داده های جستجوی قیف ها و بررسی متن تبلیغ و کلمات کلیدی ممکن است به شما در درک دلیل عدم موفقیت مشتریان در رسیدن به وب سایت شما کمک کند.

آیا صفحه فرود ناپدید می شود؟ آیا وب سایت امکان دسترسی به صفحه تبدیل را برای مشتریان دشوار می کند؟ آیا تبلیغات و کلمات کلیدی انتظاراتی راجع به محصولی که وب سایت ارائه نمی دهد ، ایجاد می کند (به عنوان مثال ، آیا مشتری هنگامی که مشتری "کیف های ارزان قیمت" را جستجو می کند ، تبلیغات شما ظاهر می شود اما آنها را به وب سایتی می برند که کیف های دستی گران قیمت طراح را بفروشد؟). سعی کنید خودتان را در کفش مشتری قرار دهید تا دریابید که چرا مشتریانی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند تمام راه را طی نمی کنند.

درباره ردیابی تبدیل AdWords سؤال بیشتری دارید؟ آنها را در نظرات جای دهید!

امروز ضبط و تبدیل پیشرفت های بیشتر
نماد پاپ آپ برای ابزار CRO
برای حداکثر رساندن بودجه تبلیغاتی خود از ابزار تبدیل استفاده کنید.

امتحان رایگان
برای دریافت نکات و ترفندهای برتر ما در هفته ثبت نام کنید!
ثبت نام کنید!
محتوای مرتبط
صفحه ایجاد ارزش تبدیل در تبلیغات در گوگل تاپ سئو
ارزش تبدیل: چه معنایی دارد و چرا برای تجارت شما بسیار مهم است
نمودار اثر تبلیغات پاپ آپ
7 استراتژی تبلیغاتی بطور شگفت آور و مؤثر برای پاپ آپ
اندازه صفحه دکمه طراحی صفحه فرود
5 اشتباه انتقادی در طراحی وب که برای شما هزینه تبدیل می کند
pop-ups-vs-chatbots-wordstream-به موقع-پیشنهاد
پاپ آپ در مقابل Chatbots: کدام یک برای CRO بهتر عمل می کند؟
 

امروز ضبط و تبدیل پیشرفت های بیشتر
نماد پاپ آپ برای ابزار CRO
برای حداکثر رساندن بودجه تبلیغاتی خود از ابزار تبدیل استفاده کنید.

منبع:topseo724.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی