سئو و ادوردز

اگر از کلمات کلیدی طولانی نیاز دارید استفاده کنید و کسب و کار شما محدود به بخش های خاصی می شود، مانند خرید و فروش ماشین در ایرانشهر، باید بدانید که با گوگل میتوانید با ایجاد کردن تبلیغات در مورد این عبارت به کاربرانی که نیاز دارند تا در مورد شهر ایرانشهر و خرید و فروش ماشین اطلاعات کسب کنند کمک کنید، و به راحتی کاربران را به وب سایت خود منتقل کنید و از کلمات کلیدی پیچیده و عبارت های تبلیغاتی برای بهبود کسب و کار خود در گوگل استفاده کنید، که این کلمات کلیدی به دلیل داشتن ماهیت چند کلمه ای می تواند بسیار به وب سایت شما کمک نماید.

تبلیغ در گوگل می تواند ورودی محلی سایت شما را افزایش دهد

اکانت گوگل ادوردز شما با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی مانند شناسایی و نمایش تبلیغات در گوگل تاپ سئو اساس محل جغرافیایی، استفاده از زیپ کد(کد مربوط به هر کشور و شهر)و همچنین استفاده از آی پی آدرس می تواند به کاربران در امر پیدا کردن مشتریان محلی بسیار کمک نماید، به عنوان مثال اگر شما یک کسب و کار خاص در مشهد دارید، می توانید با مشخص کردن کلمات کلیدی خاص کسب و کار خود بیشتر افرادی که در مشهد حضور دارند و در حال استفاده از اینترنت هستند را نشانه گرفته و سرویس های مخصوص خود به مشهد را به آنها نمایش دهید
این موضوع می تواند به صورت مستقیم بر درآمد شما از کسب و کار نیز تاثیر مثبت بگذارد.

با تبلیغات در گوگل از رقبای خود پیشی بگیرید

همه ما دعواهای برند را بخصوص در تابلوهای تبلیغاتی شنیده ایم و دیده ایم. تبلیغات در گوگل گزینه ای هوشمندانه و نسبتا آسان برای رقابت با رقبا فراهم می کند. بیایید بگوییم که شما با یکی از مارک های موجود در حوزه کاری خود رقابت تنگاتنگی دارید و گمان می کنید که بیشتر فروش های آینده توسط آنها به اشتراک گذاشته شود.

برای تهیه نسخه پشتیبان از این فرض ، گزارش اشتراکی ادوردز نشان می دهد که بیشتر اوقات این رقیب شما در Google از شما پیشی می گیرد. با تبلیغات در گوگل ، می توانید استراتژی های مناقصه اتوماتیک "Target Outrank" را انتخاب کنید تا پیشنهاد خود را برای پیشی گرفتن از رقابت مشخص شده در حراج تنظیم کنید. پیشی گرفتن از تبلیغات رقیب را می توان یکی از مهمترین مزایای تبلیغات کلیکی گوگل نامید.

شبکۀ جستجوی گوگل (Search Network) چیست؟

 

شبکۀ جستجوی گوگل به تمامی رسانه‌هایی (متعلق به گوگل یا همکار با آن) اشاره دارد که کاربران در آن‌ها جستجو می‌کنند. در واقع، این شبکه میلیون‌ها کاربری را هدف قرار می‌دهد که روزانه عبارت‌های مختلف را در خود سایت گوگل، سرویس نقشۀ گوگل و سیستم‌های همکار گوگل جستجو می‌کنند (اصطلاحاً به عبارتی که کاربر جستجو می‌کند، Search Query می‌گویند).

خب، حالا شما به راحتی مهم‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی در گوگل را شناختید. در قدم بعد، باید انواع روش‌های تبلیغ در این شبکه‌ها را بشناسیم. به عبارت دیگر، گوگل روش‌های مختلفی را برای نمایش تبلیغ‌تان در هر یک از این شبکه‌های تبلیغاتی در اختیار شما قرار داده است.

اجازه دهید هر کدام از این روش‌های تبلیغاتی در گوگل ادز را از حالا، کمپین بخوانیم. بر این اساس، می‌خواهیم انواع کمپین‌ها در گوگل ادز را معرفی می‌کنیم و به شما بگوییم که هر کمپین، اجازۀ تبلیغ در کدام رسانه‌ها را به شما می‌دهد :

 http://www.topseo724.com منبع :

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۵
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی