سئو و ادوردز

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

در قسمت قبل با فواید تبلیغات محصولات و آموزش دو مرحله اول تبلیغ اشنا شدیم در این قسمن مراحل ادوردز تبلیغ را خواهیم گفت.

مرحله 3: یک کمپین نامگذاری کنید و تنظیمات فروشگاه را تنظیم کنید
این شما را به صفحه تنظیمات کمپین می برد ، در آنجا نامی از کمپین ایجاد می کنید که به راحتی می توان آن را به خاطر آورد درک این نکته مهم است که می توانید در آینده به بسیاری از کارزارهای تبلیغاتی محصول پایان دهید ، بنابراین باید بین همه آنها تفاوت قائل شوید.

نوع خرید قبلاً برای شما انتخاب شده است ، اما گزینه ای برای بارگیری تنظیمات از کمپین فعلی نیز وجود دارد. این روند در آینده سرعت می بخشد ، اما در حال حاضر ضروری نیست.

شناسه Merchant همچنین بارگیری شده است زیرا ما قبلاً یک حساب Google Merchant Center را پیوند داده ایم. حتما کشور فروش خود را انتخاب کنید. پس از آن ، برخی از تنظیمات خرید پیشرفته را مشاهده خواهید کرد. این ابزار دارای اولویت های تبلیغاتی ، فیلتر کردن موجودی های محلی است. اگر فقط یک کمپین را انجام می دهید ، هیچکدام از آنها مرتبط نیستند ، اما وقتی چندین کمپین در حال اجرا هستید ، اولویت تبلیغات بسیار عالی است.

به عنوان مثال ، یک فروشگاه ممکن است چندین دسته را برای یک دسته از محصولات اجرا کند.

در این حالت ، ممکن است فروشگاه بخواهد یکی از دیگری را اجرا کند یا شاید تست کند که کدام یک بهتر عمل می کند. بنابراین ، می توانید آن را طوری تنظیم کنید که یکی بر دیگری اولویت داشته باشد

مرحله 4: پیش فرض را طی کنید
این قسمت از صفحه تنظیمات برای شما بسیار تنظیم شده است. قسمت شبکه ، شبکه جستجوی Google را بررسی می کند و شامل شرکای جستجو است. این بیشترین میزان مواجهه را به شما می دهد.

در بخش دستگاهها مشخص شده است که تمام دستگاههای سازگار که تبلیغات شما را نشان می دهند. بنابراین ، حتی اگر کسی جستجوی Google را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی انجام دهد ، باز هم قادر به دیدن تبلیغات شما خواهد بود.

بخش مکان یکی از مهمترین است زیرا فرصتی وجود دارد که شما به افرادی که در خارج از کشور خود نیستید بفروشید.

برای این مثال ، من فقط مشتریان در ایالات متحده و کانادا را هدف قرار می دهم. با این حال ، یک تجارت جهانی آنلاین می تواند همه کشورها و مناطق را انتخاب کند ، یا می توانید نوع دیگری را برای هدف قرار دادن در کشور خود نیز تایپ کنید.

همچنین یک بخش گزینه Advanced Advanced Options (مکان موقعیت مکانی) را پیدا خواهید کرد ، جایی که براساس تنظیمات مکان از پیش تعریف شده موقعیت مکانی شما را می خواهد که می خواهید هدف گذاری کنید. به عنوان مثال ، شرکت داستانی من فقط به افرادی که در ایالات متحده و کانادا زندگی می کنند ، می فروشد. بنابراین ، من احتمالاً آن را به "افراد در محل مورد نظرم" تغییر می دهم.

مرحله 5: پیشنهاد و بودجه خود را تنظیم کنید
در بیشتر مواقع گزینه CPC دستی را انتخاب خواهید کرد و در حال حاضر شما را ترک می کند. این بدان معنی است که پیشنهادات خود را به صورت دستی تنظیم کرده و به آنها اجازه می دهید تا زمانی که می خواهید اجرا شوند. نسخه اتوماسیون بیشتری وجود دارد که Google ارائه می دهد ، اما وقتی که بودجه دارید ، فریب می خورد.

بنابراین ، به قسمت Default Bid بروید و ببینید که چقدر می خواهید برای هر تبلیغ پیشنهاد دهید. وقتی "؟" اما وقتی به پایین می پردازیم ، با جزئیات بسیار توضیح داده می شود.

با توجه به بودجه ، این همه بستگی به این دارد که چقدر می خواهید هزینه کنید. با یک برنامه ریزی برنامه ریزی شده ، من با بودجه 10 دلار در روز شروع می کنم. فقط بخاطر داشته باشید که اگر متوجه شود که در آن مرحله تبلیغات خوب انجام می شود ، گوگل می تواند 20٪ از آن بودجه را دریافت کند.

پس از اتمام ، دکمه ذخیره و ادامه را بزنید

مرحله ششم: گروه محصولات را تنظیم کنید
در صفحه بعد این سؤال مطرح می شود که آیا می خواهید بر اساس ویژگی های کالایی که انتخاب می کنید ، چندین گروه محصول ایجاد کنید یا خیر.

شما آن گزینه را دارید ، اما اکثر افراد ساده شروع می کنند و با یک پیشنهاد محصولات برای همه محصولات با یک گروه محصولات می روند. پس از آن می توانید همه چیز را در گروه های مختلف تقسیم کنید.

مرحله 7:مشاهده تبلیغ 

پس از اجرا تمامی مراحل میتوانید تبیلغ خود را مشاهده کنید. 

این را بخاطر بسپارید که اگر در مرکز بازرگانان Google Bigcommerce به حساب خود پیوند نداده اید ، یا خوراک داده های محصول خود را برای سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی تنظیم نکرده اید ، کمپین شروع نخواهد شد.

با شروع کمپین ، شما می توانید معیارهای کلیدی مانند کلیک ، برداشت ، CTR ، متوسط ​​CPC و کل هزینه کمپین را مشاهده کنید.

بس! آیا آماده برای ساخت لیست تبلیغاتی محصولات هستید؟
تبلیغات خرید Google بسیار مرعوب تر از آنچه به نظر می رسد است. در حقیقت ، پس از بدست آوردن داده های محصول وارد شده به سیستم ساده است. شما معمولاً نباید در Google AdWords آگهی های تبلیغاتی مانند خود را طراحی کنید ، و تشخیص این بودجه را که می خواهید تنظیم کنید کاملاً بر عهده شماست.

برای رسیدگی به تبلیغات Google Shopping خود ، توصیه می کنیم فقط با یک گروه محصول شروع کنید ، اما پس از آن ، شما مایل به گسترش و آزمایش کدام گروه و دسته بندی محصولات هستید.

تمام آمارها برای مقایسه در داشبورد در دسترس است ، بنابراین کاملاً مشخص است که کدام محصولات بهترین عملکرد را دارند.

برای افزایش تبدیل با استفاده از تبلیغات در لیست محصولات آماده باشید! بینش خود را با گذاشتن نظری در زیر به اشتراک بگذارید.

اگر در مورد چگونگی تنظیم آگهی های لیست کردن محصولات یا هرگونه توصیه ای برای قرار دادن یادداشت های جدید در رابط خرید گوگل سؤالی دارید ، احساس راحتی کنید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۲:۵۲
مائده

تبلیغات لیست محصولات همچنین به عنوان تبلیغات PLA یا تبلیغات Google Shopping معروف است. به طور خلاصه ، آنها تبلیغات آنلاین هستند که شرکت ها بر اساس هر کلیک (CPC) پرداخت می کنند. بنابراین ، اگر فروشگاه آنلاین شما قصد دارد تبلیغات لیست محصولات را در Google حذف کند ، تنها زمانی را که کاربر در آن تبلیغ کلیک می کند ، می پردازید. وقتی کاربران تبلیغات را می بینند ، هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود اما تصمیم به کلیک کردن نمی گیرند.

به طور کلی ، بازرگانان این تبلیغات لیست محصولات را از طریق Google AdWords خریداری می کنند. این محبوب ترین شبکه تبلیغاتی جهان است ، اما برخی از شبکه های کوچکتر نیز وجود دارند که می توانید آنها را ببینید.

برای ثبت نام در AdWords نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارید ، بنابراین تنها وقتی هزینه کاربران روی آنها کلیک می کند ، هزینه کمتری به دست می آید. برای قرار دادن تبلیغات ، آنها در و در بالای نتایج جستجوی Google قرار می گیرند.

در اینجا مثالی آورده شده است:

اگر کسی به دنبال جستجوی ارزان است (و شما این کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید) ، تبلیغ شما قبل یا در کنار نتایج جستجوی طبیعی قرار می گیرد.

بهترین کار در مورد تبلیغات در لیست محصولات این است که گوگل در تهیه هرچه طبیعی تر کردن آنها کار بسیار خوبی انجام می دهد. درست است که گوگل با تبلیغ لیست محصولات ، برچسب کمی "حمایت شده" را درج می کند ، اما اغلب غافل می شود و بسیاری از مشتریان حتی اهمیتی نمی دهند.

با این حال ، تبلیغات در لیست محصولات از تصاویر استفاده می کنند ، بنابراین در مقایسه با تبلیغات استاندارد AdWords کمی از هم متمایز می شوند.

ماهیت بدنی تبلیغات لیست محصولات چیست؟

 

در مقایسه با سایر تبلیغات آنلاین و آفلاین ، موارد زیر تبلیغات Google Shopping است:

تصویر محصول
برخی از اطلاعات مربوط به محصول مانند قیمت.
آنها بر خلاف کلمات کلیدی خاص بیشتر روی محصولات و دسته بندی محصولات متمرکز می شوند.
دلیل اینکه ما در مورد تفاوتها صحبت می کنیم این است که اگرچه شما از AdWords برای تنظیم تبلیغات لیست محصولات استفاده می کنید ، تبلیغات معمولی AdWords بسیار متفاوت است.

تبلیغات AdWords معمولاً فقط حاوی متن است و ممکن است شامل عناصر دیگری مانند توضیحات جامع تر باشد. آگهی تبلیغاتی که در زیر نشان داده شده است

برخی دیگر از تفاوت های بین تبلیغات استاندارد Google و تبلیغات لیست محصولات
این می تواند کمی گیج کننده باشد زیرا هر دو نوع ایجاد و مدیریت در رابط AdWords. با این حال ، AdWords همچنین بخشی برای خرید گوگل دارد. این جایی است که شما در لیست تبلیغات کالاهای خود قرار خواهید گرفت.

بنابراین ، از نظر وبلاگها گرفته تا مشاغل کوچک تا خرده فروشی ، همه شرکت ها و سازمانها می توانند از نظر فنی منظم از تبلیغات Google استفاده کنند. اما لیست تبلیغات محصولات Google Shopping فقط برای مارک هایی است که محصولات را بصورت آنلاین می فروشند.

سرانجام ، هزینه آگهی های لیست محصولات براساس تبلیغاتی است که شما در آن پیشنهاد می کنید (برای محصولات و دسته بندی محصولات). هزینه تبلیغات منظم AdWords بر اساس کلمات کلیدی شما پیشنهاد می دهید.

بنابراین ، برای یک آگهی در لیست محصولات ، می توانید به دسته ای مانند "Jacket" یا "Jacket Under 40" پیشنهاد دهید ، جایی که یک تبلیغ AdWords می تواند شامل انواع کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد ، مانند "Blue Men" خرید ژاکت ".

از لیست محصولات چقدر می توان انتظار ROI را داشت؟
خوب ، برای هرکسی که این مقاله را مطالعه می کند ، راهی برای پروژه ROI وجود ندارد.

با این حال ، می توانم نکاتی را برای افزایش ROI به شما ارائه دهم:

هنگامی که فروشگاه شما شروع به فروش بیش از 500 کالا می کند ، تبلیغات لیست محصولات را در نظر بگیرید. شما زمان بسیار بهتری برای دیدن نتایج دارید زیرا Google قادر به ارائه طیف گسترده ای از مشتریان است. اگر یک فروشگاه کوچک دارید ، امتحان کردن آن بد نیست ، اما یک فروشگاه با 10 مورد قرار نیست در معرض دید زیادی قرار بگیرد (مگر اینکه این موارد بسیار محبوب باشند).
رابط خرید گوگل انتظار دارد که شما را با استفاده از عادت ، میزان هزینه خود را افزایش دهد. برای این بودجه افزایش یافته باید بازده خود را مشاهده کنید. وقتی شرکتها هرگز بودجه خود را افزایش نمی دهند ، مشکلاتی بوجود می آید. این محدود به توسعه ممکن شماست.
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما شگفت انگیز است اگر Google بازدید کنندگان شما را در مدت ده ثانیه ترک کند و مقدار زیادی خرید نکند ، آن را متوقف خواهد کرد که ارائه تبلیغات.
اگر حاشیه بسیار کمی دارید ، پس محصول Google برای شما مناسب نیست. تنها توصیه ای که می توانیم ارائه دهیم این است که بودجه را کم نگه دارید تا در حواشی شما شوکه نشود.
مارک های اصلی با استفاده از تبلیغات لیست محصولات
تن مارک های بزرگ از تبلیغات لیست محصولات استفاده می کنند. در واقع ، شما می توانید استدلال کنید که آنها احمقانه نیستند. بیشتر مارک های بزرگ بودجه ای برای بازی با این تبلیغات دارند و برای تبلیغ همیشه اختراعات بزرگی دارند.

به عنوان مثال ، من جستجوی سریع برای ابزارهای قدرت را انجام دادم که تبلیغات Google Shopping را از Home Depot و Target نشان داد

ک های بزرگ با نام های بزرگ از این تبلیغات استفاده می کنند و این یکی از اصلی ترین دلایلی است که می تواند برای فروشگاه های کوچکتر آنلاین کار کند. پول شما به اندازه مال آنها خوب است ، و با آن ، دیگر نیازی به رقابت با سئو ندارید.

نحوه تنظیم تبلیغات لیست محصولات
قبل از ایجاد آگهی های خود ، باید مراحل لازم برای بیرون کشیدن اطلاعات مناسب از فروشگاه شما انجام شود.

به من اعتماد کن ، آن را پیدا کردی.

مرحله 1: یک حساب Google Center Merchant Center ایجاد کنید
به وب سایت Google Merchant Center بروید. این شانس وجود دارد که شما قبلاً یک حساب کاربری داشته باشید ، بنابراین وارد شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. به دلیل نیاز به حساب Google Merchant Center ، زیرا داشبورد به شما امکان می دهد تا به حساب تجارت الکترونیکی خود پیوند دهید و مرتباً داده های محصول را وارد کنید. به این ترتیب ، شما لازم نیست آن را به صورت دستی انجام دهید.

بستگی به بستر مورد استفاده شما دارد ، اما برای Bigcommerce همه کاری که باید انجام دهید این است که به App Store بروید و برنامه Google Shopping را نصب کنید.

سایر سیستم عامل ها ، Shopify ، شما را ملزم به وارد کردن داده های محصول با یک منبع داده می کند. یک راهنمای عالی در مورد چگونگی انجام این کار ، و فیلم زیر توضیحی سریع از Google ارائه می دهد

مرحله دوم: ایجاد یک کمپین خرید جدید
به Google AdWords بروید و دکمه "+ Campaign" را انتخاب کنید. در زیر این ، لیستی از همه کمپین های قدیمی و فعلی را مشاهده خواهید کرد ، اما می توانید فعلاً این موارد را نادیده بگیرید. همچنین این احتمال وجود دارد که این لیست خالی باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۷
مائده

تبلیغات گوگل ادوردز در مقایل تبلیغات فیس بوک

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲ ب.ظ

مصرف کنندگان در درجه اول با سیستم عامل موتور جستجوی پرچمداران Google آشنا هستند. با این حال ، گوگل چندین عمودی را شامل می شود که شامل سیستم عامل های تلفن همراه ، سخت افزار ، فناوری ویدیو و رسانه های اجتماعی است. ریشه های فیس بوک در نتیجه استفاده گسترده از بستر رسانه های اجتماعی این کشور به وجود آمد. اتصال خانواده ، دوستان و همکاران از طریق یک وب سایت آسان برای حرکت در این زمان ابتکاری بود. اما علاوه بر تسخیر رسانه های اجتماعی ، مشاغل تجاری فیس بوک شامل مالکیت های اینستاما ، واتس اپ و Oculus VR نیز می باشد که نام های معدودی را نشان می دهد

موفقیت مداوم گوگل و فیس بوک را می توان به دلیل ورود آنها به بازارهای جدید دانست. در حالی که جستجوی مبتنی بر وب و رسانه های اجتماعی هر دو موفقیت را برای شرکت به ارمغان آورده اند ، این سرویس تبلیغاتی است که توسط گوگل و فیس بوک ارائه می شود و همچنان به رشد درآمد می پردازد. با مخاطبان گسترده ، تبلیغات Google AdWords و Facebook از طریق کانالهای تبلیغاتی با هر کلیک کار می کنند. به همین ترتیب ، تبلیغات موبایل نقش مهمی در تلاشهای تبلیغاتی هر دو شرکت دارد ، اگرچه ممکن است تفاوت بین دو سرویس تبلیغاتی آشکار باشد ، اما تأیید حداکثر بازده سرمایه گذاری دشوار است. (برای اطلاعات بیشتر ،
فیس بوک ، توییتر ، رسانه های اجتماعی ، چگونگی کسب درآمد از شما.)

ر حالی که Google AdWords و AdSense بیش از 90٪ درآمد در هر سال خاص ایجاد می کنند ، گسترش Google تبلیغات را سیر می کند. Google AdWords یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که به شرکت ها اجازه می دهد تا مخاطبان جدیدی را جذب کنند. شرکت ها برای قرار دادن کلمه کلیدی دیگری که باعث ایجاد وب سایت های شرکت شده است ، پیشنهاد می دهند. AdWords در درجه اول روی کلمات کلیدی متمرکز شده است که کاربران در آن جستجو می کنند. جستجو با کلمات کلیدی در صفحه وب شروع می شود .از طریق بهینه سازی موتور جستجوگر و تبلیغات گوگل ادز، شرکت ها می توانند به راحتی ترافیک وب سایت را جذب کنند.

شرکتها فقط با کلیک کردن تبلیغات روی هر کلیک کننده هزینه را کلیک می کنند. Google AdSense با قرار دادن آگهی در وبلاگ ها و وب سایت ها ، شارژ می شود. شرکت هایی که تبلیغات را با AdSense نمایش می دهند از برنامه سهم درآمدی گوگل درآمد کسب می کنند. یک ناشر 68٪ درآمد را از تبلیغات محتوا و 51٪ از تبلیغات جستجو دریافت می کند. مانند AdWords ، لیست تبلیغات AdSense با هزینه هر کلیک فروخته می شود

چگونه گوگل پول خود را کسب می کند؟

 تبلیغات فیس بوک مانند گوگل ، فیس بوک از شرکتهای فروخته شده درآمد کسب کرده است ، در حقیقت ، بیشتر درآمد Facebook از طریق وب سایت و تبلیغات تلفن همراه حاصل می شود. بینندگان می توانند از اطلاعاتی مانند سن ، جنس و موقعیت جغرافیایی برای هدف قرار دادن شبکه مخاطبان استفاده کنند. علاوه بر این ، کاربر "دوست دارد" تبلیغاتی مانند کلمات کلیدی را در Google AdWords نمایش دهد.

با توجه به ماهیت وب سایت فیس بوک ، میانگین جلسه بسیار طولانی تر از یک جستجوی معمولی گوگل است. در نتیجه ، اطلاعات کاربر جمع آوری شده از فیس بوک بهتر نشانگر عادت مصرف کننده یک شخص است. تبلیغ کنندگان از این هدف استفاده می کنند تا شانس مخاطبان خود را برای خرید کالاها یا خدمات شرکت خود هدف گذاری کنند.

در طول 10 سال گذشته ، گسترش فناوری تلفن همراه ، چشم انداز مصرف کنندگان را تغییر داده است.با معرفی گوشی های هوشمند و تبلت های بعدی ، تبلیغات تلفن همراه به کانون اصلی شرکت ها و تبلیغ کنندگان تبدیل شده است. در حال حاضر ، تبلیغات موبایل به یک مسابقه دو شرکت تبدیل شده است. در حال حاضر Google 49 را کنترل می کند. 3٪ از درآمد تبلیغات جهانی در سراسر جهان در حال بستن این شکاف در 17٪ است.

به تازگی ، فیس بوک پلت فرم تبلیغاتی موبایل خود Observer Network را راه اندازی کرد. شبکه مخاطبان فعالیتهای تبلیغاتی فراتر از فیس بوک و برنامه های تلفن همراه شخص ثالث را ارائه می دهد. شبکه مخاطبان اهداف بازاریابی را بطور خاص در نصب اقساط برنامه ها و درگیری قرار می دهد. به عنوان یک پلتفرم دیگر ، شبکه مخاطبان به فیس بوک اجازه می دهد از داده های شخصی برای تبلیغ کنندگان بدون سرقت وب سایت خود سوء استفاده کند. خریدهای داخل برنامه و تبلیغات متقابل حداکثر 650 هزار برنامه اجرا می شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۲
مائده

کلمات کلیدی + تبلیغات + صفحه فرود
در این مقاله ، ما قصد داریم 10 نکته را برای نوشتن بهترین تبلیغات Google Adwords به شما نشان دهیم. دریغ نکنید: نوشتن اقناعی برای دستیابی به عملکرد بیشتر و بالا بردن ROI (بازگرداندن سرمایه گذاری) ضروری است.

اما ابتدا بیایید شرایط Google را بررسی کنیم:

عنوان: 25 کاراکتر
خطوط توصیفی: 35 نویسه (خط 1: توضیحات ، خط 2: تشویقی یا فراخوانی برای اقدام - CTA)
نمایش URL: 35 نویسه
از کلمه "کلیک" استفاده نکنید.
بدون شک ، گوگل ادوردز به دنبال مختصر شماست. صحبت در مورد مزایا و ویژگی های یک سرویس یا محصول در چنین فضای کوچک دشوار است ، اما غیرممکن نیست. بیایید ببینیم که چگونه می توان با این نکات آن را انجام داد!

1.- به هدف نهایی بازدید کننده فکر کنید
به عبارت دیگر ، باید خود را در کفش مشتریان بالقوه خود قرار دهید. آنها به کمک محصول یا خدمات شما به دنبال دستیابی به چه مواردی هستند؟

شما در حال رقابت با شرکت های دیگر هستید. و بسیاری از آنها از کلمات کلیدی و پیشنهادهایی مشابه استفاده می کنند. در این ترکیبی از تبلیغات ، ایستادگی کردن آسان نیست مگر اینکه با آنچه مشتری به دنبال آن است کلید بزنید.

2.- عنوان باید "راه حل" باشد
آن فضای ارزشمند را برای 25 عنوان عنوان صرف نکنید تا چیزی را بگویید که مشتری شما از قبل می داند. به عنوان مثال ، اگر این محصول برای از بین بردن آکنه است ، از عنوانی از این نوع استفاده نکنید: "مبارزه با آکنه؟ منظور از این راه چیست؟

عنوان باید بگوید کاربر با محصول شما به چه چیزی دست خواهد یافت. چیزی مانند: "آکنه را برای همیشه از بین می برد" یا موارد مشابه. راه حل باید در این عنوان قرار داده شود.

چیزی اساسی: کلمه کلیدی را که برای تبلیغ فعال کرده اید در عنوان اضافه کنید.

3.- ابهام را از بین ببرید
به روشی مبهم و گیج کننده ننویسید. برو به نقطه ، اما دقیقا. آنچه را که می خواهید بشنوید به مشتری بگویید. فرض کنید این یک تجارت خرید و فروش اتومبیل است. در آگهی خود افرادی را هدف قرار می دهید که می خواهند ماشین خود را بفروشند.

این افراد چه می خواهند بشنوند؟ چیزی مثل: "ما امروز ماشین شما را خریده ایم." مطمئناً همان حرف "گفتن آیا به فروش ماشین خود نیاز دارید؟" این افراد اهمیتی نمی دهند که چگونه آنها را بفروشند اما آن را بفروشند. این هدف مشتریان ماست. این چیزی است که آنها می خواهند بشنوند. بنابراین ، قطعاً جمله "ما امروز ماشین شما را خریده ایم" مؤثرتر خواهد بود.

4-- از پیشنهادات کوتاه مدت استفاده کنید
یک نیروی روانشناختی به نام "گریز از دست دادن" وجود دارد. مردم بیشتر به این فکر می شوند که بخاطر ایده از دست دادن ، بیشتر بخرند تا ایده پیروزی در چیزی. یعنی بهتر است در کوتاه مدت از پیشنهادات یا تبلیغات استفاده کنید. مثالی می تواند چیزی شبیه به این باشد: "50٪ تخفیف امروز."

در این مثال یک فروشگاه لباسشویی از 50٪ تخفیف به عنوان زمستان فروش استفاده می کند. اگرچه مدت زمان محدودی را تعیین نمی کند ، اما از کلمه "فروش" استفاده می کند تا مشتریان احساس کنند از یک قیمت ویژه محصولات در طول فصل استفاده می کنند.

راه دیگر برای استفاده از این منبع از طریق ADS PERSONALISERS Google Adwords است. علاوه بر متون دیگر ، این سیستم به شما امکان می دهد زمان پایان باقی مانده یک پیشنهاد را وارد کنید.

5-- درج تماسها به اقدام (CTA)
عملی که می خواهید کاربر را انجام دهد چیست؟ فراخوانی برای اقدام عناصر ترغیب است که ما باید برای جلب توجه مشتری ، به تبلیغ Adwords اعمال کنیم. اکثر شرکت ها همیشه از همان CTA استفاده می کنند: "اکنون بخرید" ، "امروز بخرید" ، "اکنون تماس بگیرید".

در حالت ایده آل ، در این تماس های عملی خلاق باشید. از فعلهایی استفاده کنید که باعث تحریک عمل می شوند. در اینجا چند گزینه وجود دارد (بسته به نوع تجارت خود باید فکر کنید):

اکنون رزرو کنید
خرید آنلاین و ذخیره کنید
صرفه جویی در٪ ، سفارش دهید!
امروز یک نقل قول رایگان دریافت کنید
نظرات ما را بخوانید
بیایید به او کمک کنیم
راهنمای رایگان
به ما بپیوندید
24/7 تماس بگیرید
نقل قول رایگان
کشف خود را -
اکنون شروع کنید
اکنون بارگیری کنید
6.- از برنامه های افزودنی تبلیغ استفاده کنید
برنامه های افزودنی منابعی هستند که اطلاعات اضافی را نشان می دهند (اطلاعات را در آگهی متن گسترش دهید). به عبارت دیگر ، آنها داده هایی مانند آدرس مشاغل ، شماره تلفن تماس ، ایمیل و غیره را اضافه می کنند.

این برنامه های افزودنی را می توان به صورت دستی اعمال کرد یا به صورت خودکار ظاهر می شود (Adwords پیش بینی می کند که عملکرد تبلیغات شما را بهبود می بخشد ، قالبهای پسوند خودکار را ایجاد و نمایش می دهد). برای کسب اطلاعات بیشتر ، لازم است پشتیبانی Google Adwords را مرور کنید.

توضیح این نکته حائز اهمیت است که می توانید پیوندهایی به شبکه های اجتماعی برند خود نیز اضافه کنید. این امر با گسترش مخاطب سودمند است. نه تنها به کاربرانی که در فیس بوک حضور دارند ، بلکه به افرادی که در آن شبکه اجتماعی نیستند یا بسیار کم استفاده می کنید ، خواهید رسید.

این استراتژی بخشی از ترفندهای مربوط به دریافت لایک در فیس بوک و افزایش ترافیک کلی در شبکه های اجتماعی ما است. اما در تبلیغات Adwords ، همواره تمرکز باید روی هدایت بازدید کننده به وب سایت باشد.

7.- در خط 2 و 3 (خطوط توصیفی) در مورد پیشنهاد و مزایای شما صحبت کنید
گزاره ارزش منحصر به فرد شما چیست؟ چه چیزی شما را از رقابت جدا می کند؟ این می تواند قیمت ، حمل و نقل رایگان ، انواع ، تضمین بازگشت پول ، از جمله دیگر باشد.

وقت آن است که علاقه به میل تبدیل شود. شما باید تا حد امکان خاص باشید.

 

8-- اعلان هایی را انجام دهید که با مشتری صحبت می کنند
در مورد خود و شغل خود صحبت نکنید. با مشتری صحبت کنید: آنچه او می تواند با کلیک کردن روی تبلیغ شما به دست آورد. بر نیازهای خود متمرکز شوید. به جای گفتن "ما" ، در مورد "شما" صحبت می کنیم.

به عنوان مثال: به جای نوشتن "بهترین راه حل تجارت الکترونیکی" می توانید بگویید "اکنون فروش آنلاین را شروع کنید"

9- تبلیغات باید بیش از حد محلی باشند
به همان اندازه که به بیش از یک شهر یا حتی در سطح کشور اشاره می کنید ، باید روی مشتری بالقوه خود تمرکز کنید. این مشتری هدف شماست ، کسی که باید بداند راه حل شما دقیقاً در گوشه و کنار است.

بسیاری از شرکت ها بدون اینکه بدانند شماره تلفن محلی (با نزدیکی جغرافیایی با بازدید کننده) می توانند نرخ تبدیل آنها را دو برابر کنند از 0800 برای هدایت تماس استفاده می کنند.

 

10.- تبلیغات خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید
همانطور که همه می دانند ، اکثر مردم از دستگاه های تلفن همراه خود برای جستجوی Google استفاده می کنند (بیش از نیمی از جستجوهای Ggogle از طریق تلفن هوشمند انجام می شود)

به همین دلیل ضروری است که تبلیغات Adwords شما برای موبایل بهینه شود. برای این کار ، شما باید تبلیغات خود را به روز کنید تا تبلیغات متنی گسترده شده را داشته باشید.

آنها تبلیغاتی هستند که فضای بیشتری برای متن دارند و برای دستیابی به عملکرد بهینه در دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند.

سرانجام ، برای رسیدن به هدف تبدیل خود ، فراموش نکنید که برای رسیدن به هدف تبدیل خود ، یک صفحه فرود را تا حد ممکن جذاب کنید. در غیر این صورت ، برای نایاب کردن هزینه خواهید کرد.

شما در حال حاضر 10 نکته برای تمرکز هنگام ایجاد و نوشتن تبلیغات واقعا قدرتمند Adwords دارید. هر گونه اظهار نظر شما استقبال خواهد شد! چطور با کمپین های Google Adwords شما پیش رفت؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۵۸
مائده

چرا تبلیغات Google من نشان داده نمی شود؟

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ

علاقه نیز افزایش یافته است زیرا دسترسی و ابزارهای آزمایش AB و شخصی سازی بازاریابی به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

در اینجا چند اشتباه رایج است که ممکن است هنگام آزمایش مرتکب شوید و چگونه از آنها جلوگیری کنید.

(بعداً در مقاله الگویی را به اشتراک می گذارم که می تواند برای آزمایش A / B استفاده شود).

1. پاسخ دهید
"طراح جدیدی با طرحی روبرو شد که تمام شب کار می کرد ، بنابراین قرار است سرعت کلیک بالایی داشته باشد."

"بسیاری از الگوریتم های پیشنهادی برای بودجه از کار دستی بهتر هستند."

"مرحله ثبت نام کوچک شده است ، بنابراین مطمئنا نرخ تبدیل بالا می رود

رایج ترین اشتباه در آزمایش AB این است که به نظر می رسد تصمیم مبتنی بر داده است ، اما فقط در جهت نشان دادن منافع تجاری یا فرضیه ها است.

در حقیقت ، شخص مسئول آزمون نیز یک انسان است ، بنابراین حذف کامل نظرات و تجربیات شخصی دشوار است. این امر به ویژه در صورتی که یک شبه محتوا بسازید یا دلبستگی داشته باشید ، صحیح است.

در این حالت ، هدف آزمون در ابتدا نرخ کلیک ، سپس تبدیل به نرخ تبدیل و زمان ساکن شدن در مقطعی بود و درنهایت از هدف تجاری که در ابتدا برنامه ریزی شده بود فاصله گرفت

چرا به این موارد توجه می کنید:

اگر تعداد بازدید کنندگان جدید پس از راه اندازی یک کمپین جدید در این ماه به طور چشمگیری افزایش یابد ، چه می شود؟ اگر اتفاق دیگری داشتید چه می کنید؟ حتی اگر این هفته بارانی باشد؟

با توجه به تعدادی متغیر ، وضعیت بازدیدکنندگان بین هفته گذشته و این هفته می تواند بسیار متفاوت باشد. معمول است که 5٪ از تبدیل ها روز بعد 4٪ و روز بعد 9٪ باشد. به همین دلیل ، حتی قبل از هفته گذشته ، تست قبل / بعد از آزمایش AB معتبر نیست

چرا به این موارد توجه می کنید:

آزمون AB فقط در مورد افزایش نرخ تبدیل پس از کشف Winner / Loser نیست ، بلکه در مورد یافتن بینش برای تصمیم گیری بهتر در تجارت شما است.

بدون فرضیه روشن مبنی بر اینکه چرا "Download Now" بهتر از کپی کردن "بارگیری" است و چرا نیست ، بازتاب نتایج ممکن است یک موفقیت باشد ، اما این بینش طولانی مدت برای بهبود تصمیمات تجاری ایجاد نمی کند. .

به یاد داشته باشید:

بازاریابان هوشمند عادت دارند به طور مداوم نتایج آزمون و بینش را ضبط کنند. این که آیا شما یک اکسل هستید یا یک ابزار مدیریت پروژه مانند Trello ، داشتن یک بایگانی به شکلی به شما کمک می کند تا تصمیم بعدی خود را بگیرید.

چگونه می توانم با آزمایش A / B شروع کنم؟
اول از همه ، حل مطالب A از طریق Z ، مانند محتویات ، تجزیه و تحلیل آماری و گزارش نتایج آسان نیست ، بنابراین بسیاری از شرکت ها از ابزارهای شخصی سازی جداگانه مانند Adobe Target ، Optimizely و Google Optimize استفاده می کنند.

به طور خاص ، ویرایشگر WYSIWYG و توابع داخلی تجزیه و تحلیل آماری (به عنوان مثال ، اندازه گیری اهمیت ، آسانسور ، و غیره.) برای کاهش مؤثر منابع IT / طراحی / تجزیه و تحلیل ارائه شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۳:۵۱
مائده

15. تبدیل های خود را بهبود بخشید. حساب Adwords خود را با Google Analytics مرتبط کنید

یکی دیگر از امکانات ، گزینه جایگزین برای پیگیری تبدیل Adwords ، داشتن همه داده های مربوط به تبدیل های شما ، اندازه گیری ROI کمپین های شما و تصمیم گیری برای بهبود اهداف ، پیوند دادن به حساب Google Analytics شما خواهد بود. با استفاده از این ابزار تجزیه و تحلیل وب می توانید عملکرد کلمات کلیدی را که بیشترین تبدیل را به شما ارائه می دهد ، کیفیت صفحه فرود به دست کاربرانی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند و قبل از رسیدن به مطلوب خود ، در وب سایت خود مسیری را انجام دهید ، اندازه گیری کنید. تبدیل اگر هنوز وارد Google Analytics نشده اید ، 

 

16. مطمئن شوید که صفحه فرود شما به تبلیغات شما مربوط می شود

Google Adwords SEM این یکی دیگر از عواملی است که بیشترین اهمیت را در ارتباط آگهی شما و بنابراین سطح کیفیتی دارد که Google به شما اختصاص می دهد. در واقع ، تولید یک تجربه مرور تماشایی ضروری است. فکر کنید که به دنبال جلیقه ای هستید که به آن علاقه مند باشید ، روی یک تبلیغ از فروشگاه اینترنتی لباس کلیک می کنید که مطابق عنوان و توضیحات آن دارای کاپشن است. شما کلیک می کنید و صفحه فرود فقط در مورد آخرین روند مد فصل جاری صحبت می کند اما هیچ اثری از کالای مورد نظر شما نیست.

اگر آنچه را که ما به دنبال آن هستیم پیدا نکردیم ، بدون ایجاد هرگونه اقدام ارزشمند ، وب سایت را ترک خواهیم کرد و Google را ناراحت خواهیم کرد که تجارت خود را مبنی بر ارائه خدمات به ما در همه زمان هایی که واقعاً به دنبالش هستیم ، پایه گذاری می کنیم. بنابراین ، سعی کنید صفحه فرود خود را به این نقطه برسانید ، و انتظاراتی که با تبلیغ خود ایجاد کرده اید را برآورده کنید. برای محصولات و پیشنهادهایی که تبلیغ می کنیم صفحات فرود ویژه ایجاد کنید.

اگر می خواهید درباره بهینه سازی صفحات فرود اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در اینجا 2 مقاله بسیار توصیه شده برای این کار وجود دارد:

صفحه فرود چیست؟ 15 ترفند برای ایجاد صفحه فرود
 

17. مراقب زمان بارگذاری و سایر مشخصات فنی صفحه فرود خود باشید

در همان خط قبلی ، می خواهیم مشتریان بالقوه ما با راحتی وب سایت خود را مرور کنند ، که محتویات در دسترس ، روشن و به خوبی توزیع شده باشند و ما کاربران را به سمت تحقق اهداف خود راهنمایی کنیم. معیارهای پاسخگو را در وب سایت خود اجرا کنید ، که مرور از طریق آن از انواع مختلف دستگاه ، جهنم نمی شود. مراقب زمان بارگذاری باشید ، از دست دادن سرب یا مشتری فقط به دلیل اینکه طراحی و مشخصات فنی وب سایت شما خراب نمی شود ، خودداری کنید.

اگر می خواهید صفحه Landing خود را بهبود بخشید ، به شما توصیه می کنم این 19 مجموعه را با 19 کلید طراحی وب مطالعه کنید تا صفحه Landing کامل شود

 

18. ستون های مفید را به کنترل پنل خود اضافه کنید

همانطور که خواهید دید از زمان ایجاد اولین کمپین SEM خود با Google Adwords ، یکی از اصلی ترین کارها تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات ، کلمات کلیدی و استراتژی های پیشنهاد شما و بهینه سازی آنها برای بهبود نرخ تبدیل شما و افزایش ROI خواهد بود. رابط کاربری ابزار در تمام گزارش های خود اطلاعات ارزشمند زیادی را در اختیار شما قرار می دهد اما همچنین به شما امکان می دهد تا نمایی را تولید کنید که بیشتر در استراتژی خود به شما کمک می کند. بنابراین ، اضافه کردن یا حذف ستون ها از گزارش ها در کارهای مدیریت روزانه کمپین شما بسیار مفید خواهد بود. به عنوان مثال ، من معمولاً ستونهایی را درج می کنم که داده های رقابت یا اطلاعات مربوط به تبدیل های من را به من نشان می دهند. اگر بر روی این لینک کلیک کنید می توانید نحوه اضافه یا حذف ستون ها و تولید نمایش گزارش های سفارشی خود را ببینید.

 

19- لیست های بازاریابی را تهیه کنید

با بازاریابی مجدد می توانیم به کاربرانی که قبلاً از وب سایت ما بازدید کرده اند ، با نمایش تبلیغات مربوطه هنگام مرور سایر وب سایت ها یا انجام جستجوهای مرتبط ، به آنها دسترسی پیدا کنیم. هنگامی که کاربران در وب مرور می کنند ، آنها به یک لیست بازاریابی اضافه می شوند ، که به ما امکان اتصال مجدد با آنها را می دهد. این محصولات و پیشنهادات شخصی را در مورد محتوایی که نشان داده اید به آنها علاقه دارید ارائه می دهد. اگر آنها خریداری کنند ، می توانید ROI خود را افزایش دهید ، تبدیل های خود را ضرب کنید یا پایه مشتری خود را افزایش دهید. با سفارشی کردن آنها براساس نوع محصول ، مشتریان بالقوه یا تکرار مشتریان ، لیست های بازاریابی مختلفی ایجاد کنید.

 

20. و سرانجام ، فراموش نکنید ، بهینه سازی ، بهینه سازی ، بهینه سازی

هنگامی که کمپین ، گروه های تبلیغاتی خود را ایجاد کردید ، تأثیرگذارترین متون مربوط به کلمات کلیدی خود را طراحی کرده اید ، پس از تصمیم گیری در مورد استراتژی پیشنهادات خود و تعیین بودجه روزانه ، زمان آن رسیده است که داده های عملکرد را دریافت و تحلیل کنید. اینها را در دست انتخاب کنید. برای بهبود CTR ، بهینه سازی برای بهبود موقعیت تبلیغات ، بهینه سازی تبدیل بیشتر ، تنظیم پیشنهادات CPC ، بهینه سازی شده است. خلاصه اینکه ، برای موفقیت در استراتژی SEM خود و دستیابی به قرار گرفتن در معرض بهتر و کیفیت بالاتر ، به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید.

در اینجا راهنمایی برای بهینه سازی تبلیغات خود در Google AdWords است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۳:۵۱
مائده

7. کلمات کلیدی را با کمترین CTR حذف یا مکث کنید

وقتی یک کلمه کلیدی مشخص شده CTR بسیار پایینی داشته باشد ، بر سطح کیفیت کمپین های ما تأثیر منفی خواهد گذاشت ، بنابراین حذف یا مکث آنها راحت خواهد بود. در اصل ، ما می خواهیم آنها را از بین ببریم ، زیرا تاریخچه حساب یکی از عواملی است که سطح کیفیت را تعیین می کند ، ما نمی خواهیم کلمات خاصی آسیب ببینند و به کیفیت کیفیت ما آسیب بزنند. با این حال ، در موارد دیگر ترجیح می دهیم که در موعد معینی مکث کنیم زیرا حذف آنها باعث می شود همه آمار و داده های آن کلمات کلیدی را از دست بدهیم. اما بدون شک آنها دو گزینه واقعاً ضروری برای بهینه سازی ما هستند که باید آنها را در نظر بگیریم.

 

8. برای انتخاب کلمات کلیدی خود از انواع مختلف مسابقات استفاده کنید

Google Adwords ترفندهای SemAl شامل کلمات کلیدی در گروه های تبلیغاتی ما را برای ایجاد تعداد بیشتری از برداشت های تبلیغی از انواع مختلف تطابق استفاده خواهیم کرد. همچنین برای اینکه این برداشت ها مربوط به جستجوهای کاربر باشد و به سطح CTR بالاتری برسند. بسته به اهداف کمپین های ما ، ما قرار گرفتن در معرض بیشتر را ترجیح می دهیم ، به عنوان مثال اگر این یک کمپین مارک تجاری باشد ، یا برعکس یک قرار گرفتن در معرض کوچکتر اما هدفمند تر ، این اتفاق می افتد که فروش یک محصول یا خدمات خاص باشد. برای این ما انواع مختلفی از تطابق را داریم: گسترده ، + گسترده اصلاح شده ، "عبارت" ، [دقیق] یا-منفی.

 

9- برای هر گروه تبلیغ چندین تبلیغ ایجاد کنید

من توصیه می کنم که در هر گروه تبلیغاتی چندین متن با متن های مختلف ایجاد کنید ، چیزی را با عنوان بازی کنید ، از جمله تماس های مختلف برای اقدام ، برجسته کردن پیشنهادات مختلف ، و در نتیجه بررسی کنید که کدام یک بهتر عمل می کند. البته به یاد داشته باشید که آنها را خیلی خوب با کلمات کلیدی که برای گروه تبلیغاتی خود انتخاب کرده اید تنظیم کنید. اول از همه به این دلیل که گوگل از ما مطالبه می کند و بنابراین ما علاقه مندیم که مرتبط باشیم. و ثانیاً ، زیرا تمام کلمات کلیدی مطابق با جستجو به صورت پررنگ ظاهر می شوند که به کاربر در اسکن کمک می کند که باعث می شود صفحه نتایج به آسانی ما را شناسایی کند.

 

10. از چرخش تبلیغ عادلانه استفاده کنید

با اجرای توصیه های فوق ، این یک استراتژی خوب خواهد بود. در پیکربندی کمپین SEM ، Adwords به شما امکان می دهد چرخش تبلیغات خود را انتخاب کنید و آنها را برای به دست آوردن کلیک های بیشتر بهینه می کند ، یا اولویت هایی را که نرخ تبدیل بهتری دارند ، در اولویت قرار دهید. همانطور که تصمیم گرفتید کنترل کمپین های خود را به دست بگیرید ، عمدتاً در ابتدا گزینه چرخش عادلانه تبلیغات را انتخاب کنید. با این روش شما بدون در نظر گرفتن تخمین های انجام شده توسط گوگل ، مستقیماً خواهید دانست که کدام یک از تبلیغات بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهد و با آن داده ها تصمیم می گیرید.

 

11. متن های تبلیغات خود را بنویسید تا آنها را عالی کنید

در نوشتن تبلیغات ما جایی است که ما بیشتر موفقیت های کمپین های خود را بازی می کنیم. ما باید برای خلاقیت خود از تمام خلاقیت های خود قدردانی کنیم و توجه کاربران را بدست آوریم و کلیک های مورد نظر را افزایش دهیم که امکان تبدیل ما را افزایش می دهد (به این تکنیک های خلاقانه بنگرید تا تبلیغات Adwords را ایجاد کنید که مطمئناً در ایجاد شعله ور و تبدیل تبلیغات به شما کمک می کنند). در هر عنوان 30 کاراکتر داریم (آنها 2 عدد هستند) ، 90 کاراکتر خط توصیفی و 30 کاراکتر URL قابل مشاهده برای درج پیام تجاری ما.

در آن فضا ما باید تا حد امکان توصیفی داشته باشیم و سعی کنیم در جستجوی کاربر مرتبط باشد. این شامل دعوت به عمل ، ایجاد احساس فوریت و فوری و تمایز خود از رقابت است. چه چالش بزرگی ، درست است؟

 

12. از برنامه ریزی تبلیغ استفاده کنید تا هزینه های تبلیغ را با کمی تبدیل ، کاهش دهید

می توانید تصمیم بگیرید کدام روزها و در چه زمانی می خواهید تبلیغات شما ظاهر شود. این همچنین یکی از گزینه های مفید برای تقویت حضور ما یا بهبود موقعیت تبلیغ در زمان های ترجیحی برای تجارت ما است. و همچنین ، هزینه های تبدیل را در مواقعی که کمترین بهره را دارند کاهش دهید. شما آن را در برگه تنظیمات پانل Adwords پیدا خواهید کرد.

در بخش برنامه نویسی آگهی می توانید درصد دلخواه خود را افزایش یا کاهش دهید ، حداکثر CPC که مایل به پرداخت آن هستید بسته به روز یا زمانی که تبلیغ شما نشان داده شده است. شما می توانید هر زمان که زیرگروه کمپین را انتخاب کردید ، از آن استفاده کنید: همه عملکردها ، زیرا این پیکربندی پیشرفته است.

13. از برنامه های افزودنی برای غنی سازی تبلیغات استفاده کنید

با تشکر از برنامه های افزودنی ما می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت ، شرکت یا محصولات خود ارائه دهیم. همه با هدف جلب ارتباط ، می توانیم پسوندهای مختلفی اضافه کنیم. آنها هنگامی که Google در نظر دارد که باعث بهبود دید تبلیغ شود یا وقتی رتبه بندی تبلیغاتی بالایی داریم ، در کنار تبلیغات ظاهر می شوند. برخی از انواع افزودنی:

محل سکونت: ما می توانیم آدرس کسب و کار خود را اضافه کنیم ، یک دکمه در Google Maps اضافه کنیم تا کاربران بتوانند مکان ما را راحت تر پیدا کنند و دید آن را در نتایج جستجو افزایش دهند.
پیوندهای سایت: با استفاده از این برنامه افزودنی می توانیم سایتهای مختلف مورد علاقه خود را در وب سایت یا صفحات مخصوص فرود قرار دهیم. پیوند به صفحات با اطلاعات مربوط به شرکت ما ، فرم های وابستگی ، پیشنهادهای برجسته ، نظرات کاربران و غیره
شماره تلفن: از پسوندهای تماس از یک طرف برای ارائه فرمول تماس مستقیم استفاده می شود ، اما همچنین در صورت بروز نمایش اعلان از یک دستگاه تلفن همراه ، می توانید دکمه تماس را در اختیار کاربر قرار دهید تا با کلیک روی به طور مستقیم از آن ، بدون نیاز به شماره گیری.
بررسی ها: ما می توانیم بررسی هایی را که منابع مختلف درباره برند یا کالای ما در اینترنت انجام داده اند ، شامل کنیم. ما باید مشخص کنیم که آیا این دقیقاً دقیقاً کاملاً صحیح است یا به صورت paraphrase است و منبع و نشانی اینترنتی را در جایی که بررسی در آن قرار دارد وارد کنیم. با استفاده از این سیستم مشتریان جدیدی را تشویق می کنیم که از ارزیابی های مثبتی که دیگران از ما ساخته اند تشویق می شوند.
متن برجسته: آنها به گونه ای عمل می کنند که شما می توانید پیشنهادات یا ویژگی های متمایز برای خریداران را تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، در مورد فروشگاه ، حمل و نقل رایگان یا خدمات مشتری بدون وقفه.
 

14. تبدیل های خود را بهبود بخشید. کد رهگیری Google Adwords را وارد کنید

با ردیابی تبدیل Adwords ، می توانیم اطلاعاتی را که پس از کلیک کاربران در تبلیغ ما و دسترسی به وب سایت ما اتفاق می افتد ، بدانیم و آنالیز کنیم. ردیابی تبدیل بخشی از کد است که در تمام صفحات ما درج شده است. این به ما خواهد گفت که آیا کاربران من به اهدافی که برای تبلیغات من تعیین کرده ام ، پاسخ می دهند یا خیر. تبدیل هایی مانند: فروش ، پر کردن فرم ، مشاهده یک فیلم ، بارگیری یک پرونده یا برنامه و غیره. همچنین به ما این امکان را می دهد تا ROI کمپین تبلیغاتی خود را محاسبه کنیم.

در اینجا یک آموزش برای پیکربندی و پیاده سازی تبدیل یکی از معلمان دوره AdWords ما وجود دارد: راهنمای پیکربندی و اجرای Conversions Google Adwords.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۷
مائده

امروز ما این راهنمای کوچک Google Adwords و 20 ترفند اساسی برای فعالیتهای SEM را برای شما آورده ایم. مطمئناً آنها برای تقویت و بهره‌برداری بیشتر از تبلیغات شما خدمت می کنند. موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای پایین آمدن قیمت کلیک های خود (CPC) ، افزایش نمره کیفیت صفحات ، دریافت تعداد بازدید بیشتر و بهینه سازی تبدیل و CTR انجام دهید.

قبل از توضیح 20 کلید و ترفند بسیار مهم برای فعالیتهای SEM خود با Google Adwords ، بیایید تعریف کنیم که SEM چیست. این اصطلاحات ، بازاریابی موتور جستجو ، تبلیغات پولی را در موتورهای جستجو مانند Google تعریف می کنند. این سیستم پرکاربردترین سیستم تبلیغات پرداخت شده در اینترنت است.

مزیت بازاریابی موتور جستجوگر این است که ما می توانیم به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات ما هستند می رسیم ، هر چند که نادر باشد. و از همه مهمتر ، امکان پرداخت فقط در صورت کلیک کاربران بر روی تبلیغات ما وجود دارد. آنچه معمولاً PPC Advertising نامیده می شود.

و چرا Google Adwords؟ پاسخ تقریباً واضح است ، فکر نمی کنید؟ 82٪ جستجوهایی که از طریق اینترنت انجام می دهیم ، ما از موتور جستجوی گوگل انجام می دهیم. آیا همه شرکت ها علاقه مند هستند؟ خوب ، اکنون خواهید دید که نه فقط کسانی که دارای محصولات تجاری یا خدماتی در وب سایت خود هستند

 

1. کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود را به سادگی و واضح سازماندهی و تغییر نام دهید

به خاطر داشته باشید که هر حساب AdWords به ما امکان می دهد هزاران کمپین فعال را همزمان داشته باشیم ، بنابراین اگر حساب خود را به درستی و به صورت منظم سامان ندهیم ، با ایجاد کمپین های بیشتر ، بیشتر گروه های تبلیغاتی و غیره ، مدیریت بسیار دشوار خواهد بود. . بنابراین ، سعی کنید کمپین های خود را به عنوان واضح ترین تغییر نام دهید ، این کار در هنگام بهینه سازی بعداً بسیار مفید خواهد بود.

2. کمپین های خود را با تقسیم بندی جغرافیایی هدایت کنید

Google Adwords تقسیم بندی جغرافیایی SemUse را ترفند می کند تا مستقیماً به مشتریان بالقوه شما برسد. از برگه مکان ها ، مواردی را که می خواهید در کمپین خود گنجانید یا حذف کنید ، انتخاب کنید. بسیار جالب خواهد بود که اگر می خواهید مارک یا محصول خود را در کشورهای مختلف جای دهید ، کمپین های مختلفی را ثبت می کنید. حتی با به اشتراک گذاشتن یک زبان مشابه ، شرایط جستجو حتی اگر کاربران به همان محصول علاقه مند باشند ممکن است بسیار متفاوت باشد. به همین دلیل هر دو کمپین را از هم جدا کرده و با انتخاب کلمات کلیدی خاص برای هر یک از آنها ، گروه های تبلیغاتی خود را تنظیم کنید.

همچنین اگر مکان ها در مناطق مختلف زمانی قرار دارند ، بسیار مفید خواهد بود زیرا می توانید

3. در هر کمپین چندین گروه تبلیغاتی ایجاد کنید

ما باید در نظر داشته باشیم که یکی از اصلی ترین عواملی که تعیین می کند گوگل در تبلیغات ما قرار دارد ، امتیاز کیفیت یا سطح کیفیت است. برای داشتن سطح کیفی مناسب ، تبلیغات ما باید به جستجویهایی که کاربران در Google انجام می دهند ، مرتبط باشد. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مختلف برای هر یک از آنها ، که مطابق با متون تبلیغ است ، از گروه های تبلیغاتی استفاده کنید. این نتایج بهتر از یک گروه تبلیغاتی واحد با یک لیست بی پایان از کلمات کلیدی مربوط به تبلیغی که شما با آن قصد دارید مشتریان احتمالی خود را تسخیر کنید ، به دست می آورد.

 

4- از برنامه ریز کلمه کلیدی استفاده کنید

با استفاده از این ابزار Adwords می توانید کلمات کلیدی و ایده هایی را برای گروه های تبلیغاتی خود پیدا کنید. برای دیدن کلمات مرتبط یا حتی می توانید اصطلاحاتی را که می خواهید تبلیغ کنید را وارد کنید ، می توانید وب سایت خود را قرار دهید تا گوگل لیستی از اصطلاحات را به شما نشان دهد که می تواند به شما در بهبود ارتباط با توجه به تقسیم بندی شما کمک کند.

اینها جهتهای مفید بسیار با اطلاعات ارزشمند زیادی از جمله: تعداد تقریبی جستجوی کلمات کلیدی ، پیشنهادات مناقصه و سطح شایستگی است.

به یاد داشته باشید که هرچه کلمات کلیدی شما بیشتر به جستجوی مناسب ترین کاربران شباهت دارند ، تبلیغات شما بیشتر می شود ، نرخ کلیک (CTR) تبلیغات شما بهتر می شود و بنابراین سطح کیفیتی را که توسط Google اختصاص داده شده بالاتر است. این امر به شما کمک می کند با هزینه کمتری از CPC در جایگاه های برتر قرار بگیرید.

 

5. برای اطلاع از ترافیک جستجوی خود ، از کلمات کلیدی خود با Google Trends عبور کنید

یکی دیگر از ابزارهای مفید برای تعریف کلمات کلیدی و ترافیک جستجوی شما روندهای Google است. از ایده های برنامه ریز کلمه کلیدی استفاده کنید ، از جستجوهای مرتبط در صفحه نتایج Google استفاده کنید و از آنها در Trends عبور دهید تا مشخص شود علاقه شما به مرور زمان چه خواهد بود.

 

6. کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید

کلمات مشخصی وجود دارد که به طور مستقیم با اهداف تجاری که در آن قرار دارند ، در تضاد است. شرایطی که هیچ ترافیکی با کیفیت به وب سایت ما ایجاد نمی کند ، یا جستجوهایی که ما برای آنها مهم نیستیم.

با همان روشی که مشاهده می کنید چگونه با پیکربندی انواع تطابق انتخاب شده برای کلمات کلیدی خود ، ممکن است اتفاق بیفتد که تبلیغ شما برای جستجوهایی که مورد علاقه شما نیستند نشان داده شود. با افزودن کلید واژه یا در پنل Adwords ، در تب کلید واژه های کلیدی کلمات منفی را انتخاب کنید ، می توانید مواردی را که برای استراتژی تبلیغاتی شما علاقه ای ندارند 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۷
مائده

تبلیغات Google یک الگوی تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد بعد از جستجوی کاربر توسط کلمات کلیدی ، تبلیغات را در نتایج Google وارد کنید. این سیستم از طریق سیستمی به نام Google Adwords کار می کند ، که در آنچه به عنوان SEM (بازاریابی موتور جستجو) معروف است ، تنظیم شده است.

نحوه عملکرد Google Adwords

عملکرد Google Adwords بسیار ساده است و به گونه ای طراحی شده است که افراد بدون دانش زیادی در بازاریابی می توانند تبلیغات تبلیغاتی موثری را در اینترنت راه اندازی کنند.

در اصل این است که برای انتخاب یک سری کلمات کلیدی و تقسیم بندی کاربران بر اساس نمایه ای که بیشتر ما را مورد علاقه خود قرار می دهد ، این است که وقتی شخصی یک جستجوی Google را با کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت ، مارک ، شرکت ، تجارت خود انجام می دهد. ، محصول یا خدمات ما ارائه می دهیم ، تبلیغات ما ظاهر می شود

تبلیغات Google Adwords ، معمولاً متن ، در صفحه نتایج Google (SERP) به طور متمایز از نتایج طبیعی یا ارگانیک در بالا ، راست یا پایین صفحه نمایش داده می شود. آنها همچنین می توانند در مناطقی به نام Display Network در تصاویر ، بنرها ، فیلم ها یا متون در صفحات وب مرتبط با Google ظاهر شوند

مزایای اصلی تبلیغات در Google

تبلیغ کننده می تواند کلمات کلیدی را که می خواهد تبلیغ خود را نشان دهد ، و همچنین مشخصات کاربر را به طور محدود تعریف کند. یعنی امکان تقسیم دقیق مخاطبان هدف ما و زمان بندی تبلیغات را می دهد.
به طور معمول ، تبلیغ کننده فقط وقتی کاربر را بر روی تبلیغ می پردازد ، پرداخت می کند که به هر کلیک (PPC) شناخته می شود ، پرداخت می کند. همچنین می توانید برای برداشت یا روش های دیگر هزینه پرداخت را منعقد کنید.
میزان دسترسی به تبلیغات معمولاً بسیار زیاد است.
این امر می تواند نظارت دقیق بر مبارزات را در زمان واقعی انجام دهد: محاسبه مؤثر بازده سرمایه گذاری (ROI) ، دانستن اینکه تبلیغات بیشترین دسترسی را در چه مواقعی موثرتر دارند ، از جایی که کاربرانی که روی اتصالات ما کلیک می کنند ، متصل هستند. تبلیغات و غیره
امکان بازاریابی مجدد را می دهد
علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره شد ، یکی از مهمترین ویژگی های Google Adwords این است که اجازه می دهد تا دوباره یا مجدداً مجدداً راه‌اندازی شود ، سیستمی که شامل ایجاد تبلیغات شخصی شده با هدف کسانی است که قبلاً از وب سایت ما یا مطالب مشابه بازدید کرده اند. .

ابزار Google Adwords امکان راه اندازی کمپین هایی با 3 نوع مختلف تغییر مجدد مجدد را فراهم می کند:

نمایش بازاریابی این سیستم پرکاربردترین سیستم است و مربوط به آن دسته از بنرهایی است که می توانیم در قسمت فوقانی ، پایین یا جانبی صفحات وب مشاهده کنیم.
جستجوی بازاریابی این اجازه می دهد تا مجدداً در جستجوی خود Google باشد.
بازاریابی در YouTube تبلیغات درج شده در یوتیوب که قبل از ویدئویی مشاهده می شود که کاربر مایل به تماشای آن است و می تواند بعد از 5 ثانیه از پخش بگذرد ، اما قبل از آن نیست ، که بیننده را وادار می کند تا حداقل ابتدای آن را ببیند.
اگرچه همانطور که گفتیم تبلیغات در گوگل از طریق Adwords برای اجرای ساده است ، اما در عمل لازم است کلمات کلیدی را به خوبی انتخاب کنید و همچنین مخاطبان مورد نظر خود را تقسیم کنیم تا از سودآوری اطمینان حاصل شود. به همین دلیل ، گاهی ممکن است مشاوره یک مشاور تخصصی جالب باشد.

از سوی دیگر ، برای دستیابی به حداکثر کارایی و دید وب سایت ، محصول یا خدمات ما باید سیستم های پرداخت (SEM) را نه به عنوان جایگزینی برای اقدامات موقعیت یابی ارگانیک (سئو) در نظر بگیریم بلکه به عنوان یک استراتژی مکمل استفاده کنیم.

ما توصیه می کنیم این 3 مقاله دیگر را در فرهنگ لغت بازاریابی آنلاین خود قرار دهید ، زیرا آنها به طور مستقیم یا غیرمستقیم با تبلیغات و بازاریابی شبکه ای ارتباط دارند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۵:۴۶
مائده

تبلیغات ادوردز گوگل

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ب.ظ

انواع تبلیغات در ادوردز گوگل  (Google AdWords)

تبلیغات متنی ادوردز گوگل  (شبکه جستجو)

این ساده ترین قالب تبلیغات در گوگل است و ظاهر آن عبارت است از هر نتیجه جستجوی عادی (عنوان ، آدرس اینترنتی و توضیحات متا) ، برای تمایز از موقعیت های طبیعی ، دارای یک برچسب سبز با کلمه "تبلیغات" است.

تبلیغات تصویر ادوردز گوگل

این نوع از تبلیغات همانطور که از نام آن پیداست ، حمل ، تصاویر ، گرافیک است و باعث می شود این اعلان بسیار جالب تر شود. فرمی که در آن این تبلیغات ایجاد می شود ، فلش یا gif است.

تبلیغات ویدیویی ادوردز گوگل

این مرحله بعدی برای تبلیغات تصویر است. آنها معمولاً در فیلم های YouTube یا در شبکه نمایشگر گوگل ظاهر می شوند. فرم بسیار بصری ، که برای کاربر بسیار جذاب است.

فقط با تبلیغات تماس بگیرید
اینها متغیر تبلیغات متنی هستند ، تنها تفاوت بین آنها امکان اضافه کردن شماره تلفن شرکت است ، از این طریق کاربر می تواند مستقیماً شماره را فشار داده و با شرکت تماس بگیرد. این تبلیغات برای دستگاههایی که امکان برقراری تماس مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها را دارند معتبر هستند.

خرید تبلیغات ادوردز گوگل

بخشی از محصولات ایجاد شده توسط Google با نام Shooping که در آن می توانیم محصولات فروشگاه آنلاین خود (شامل اطلاعات ، قیمت ، جزئیات و عکس محصول) را اضافه کنیم.

تبلیغات تبلیغ برنامه

تبلیغاتی که با کلیک بر روی ارسال مشتری به وسیله برنامه خود (فروشگاه بازی یا فروشگاه برنامه) یا یک لینک مستقیم برای ارسال آن به فروشگاه برنامه مربوطه می دهند. این نوع آگهی فقط در دستگاههای سازگار با برنامه هایی که ارائه می دهیم قابل مشاهده است.

تبلیغات تطبیقی

این نوع تبلیغات با فضاهای تبلیغاتی در صفحات وب مختلف تطبیق می یابد. آنها می توانند تبلیغات متنی یا تصویر باشند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۲:۵۴
مائده