سئو و ادوردز

تبلیغات Google یک الگوی تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد بعد از جستجوی کاربر توسط کلمات کلیدی ، تبلیغات را در نتایج Google وارد کنید. این سیستم از طریق سیستمی به نام Google Adwords کار می کند ، که در آنچه به عنوان SEM (بازاریابی موتور جستجو) معروف است ، تنظیم شده است.

نحوه عملکرد Google Adwords

عملکرد Google Adwords بسیار ساده است و به گونه ای طراحی شده است که افراد بدون دانش زیادی در بازاریابی می توانند تبلیغات تبلیغاتی موثری را در اینترنت راه اندازی کنند.

در اصل این است که برای انتخاب یک سری کلمات کلیدی و تقسیم بندی کاربران بر اساس نمایه ای که بیشتر ما را مورد علاقه خود قرار می دهد ، این است که وقتی شخصی یک جستجوی Google را با کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت ، مارک ، شرکت ، تجارت خود انجام می دهد. ، محصول یا خدمات ما ارائه می دهیم ، تبلیغات ما ظاهر می شود

تبلیغات Google Adwords ، معمولاً متن ، در صفحه نتایج Google (SERP) به طور متمایز از نتایج طبیعی یا ارگانیک در بالا ، راست یا پایین صفحه نمایش داده می شود. آنها همچنین می توانند در مناطقی به نام Display Network در تصاویر ، بنرها ، فیلم ها یا متون در صفحات وب مرتبط با Google ظاهر شوند

مزایای اصلی تبلیغات در Google

تبلیغ کننده می تواند کلمات کلیدی را که می خواهد تبلیغ خود را نشان دهد ، و همچنین مشخصات کاربر را به طور محدود تعریف کند. یعنی امکان تقسیم دقیق مخاطبان هدف ما و زمان بندی تبلیغات را می دهد.
به طور معمول ، تبلیغ کننده فقط وقتی کاربر را بر روی تبلیغ می پردازد ، پرداخت می کند که به هر کلیک (PPC) شناخته می شود ، پرداخت می کند. همچنین می توانید برای برداشت یا روش های دیگر هزینه پرداخت را منعقد کنید.
میزان دسترسی به تبلیغات معمولاً بسیار زیاد است.
این امر می تواند نظارت دقیق بر مبارزات را در زمان واقعی انجام دهد: محاسبه مؤثر بازده سرمایه گذاری (ROI) ، دانستن اینکه تبلیغات بیشترین دسترسی را در چه مواقعی موثرتر دارند ، از جایی که کاربرانی که روی اتصالات ما کلیک می کنند ، متصل هستند. تبلیغات و غیره
امکان بازاریابی مجدد را می دهد
علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره شد ، یکی از مهمترین ویژگی های Google Adwords این است که اجازه می دهد تا دوباره یا مجدداً مجدداً راه‌اندازی شود ، سیستمی که شامل ایجاد تبلیغات شخصی شده با هدف کسانی است که قبلاً از وب سایت ما یا مطالب مشابه بازدید کرده اند. .

ابزار Google Adwords امکان راه اندازی کمپین هایی با 3 نوع مختلف تغییر مجدد مجدد را فراهم می کند:

نمایش بازاریابی این سیستم پرکاربردترین سیستم است و مربوط به آن دسته از بنرهایی است که می توانیم در قسمت فوقانی ، پایین یا جانبی صفحات وب مشاهده کنیم.
جستجوی بازاریابی این اجازه می دهد تا مجدداً در جستجوی خود Google باشد.
بازاریابی در YouTube تبلیغات درج شده در یوتیوب که قبل از ویدئویی مشاهده می شود که کاربر مایل به تماشای آن است و می تواند بعد از 5 ثانیه از پخش بگذرد ، اما قبل از آن نیست ، که بیننده را وادار می کند تا حداقل ابتدای آن را ببیند.
اگرچه همانطور که گفتیم تبلیغات در گوگل از طریق Adwords برای اجرای ساده است ، اما در عمل لازم است کلمات کلیدی را به خوبی انتخاب کنید و همچنین مخاطبان مورد نظر خود را تقسیم کنیم تا از سودآوری اطمینان حاصل شود. به همین دلیل ، گاهی ممکن است مشاوره یک مشاور تخصصی جالب باشد.

از سوی دیگر ، برای دستیابی به حداکثر کارایی و دید وب سایت ، محصول یا خدمات ما باید سیستم های پرداخت (SEM) را نه به عنوان جایگزینی برای اقدامات موقعیت یابی ارگانیک (سئو) در نظر بگیریم بلکه به عنوان یک استراتژی مکمل استفاده کنیم.

ما توصیه می کنیم این 3 مقاله دیگر را در فرهنگ لغت بازاریابی آنلاین خود قرار دهید ، زیرا آنها به طور مستقیم یا غیرمستقیم با تبلیغات و بازاریابی شبکه ای ارتباط دارند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۹
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی