سئو و ادوردز

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

اگر از کلمات کلیدی طولانی نیاز دارید استفاده کنید و کسب و کار شما محدود به بخش های خاصی می شود، مانند خرید و فروش ماشین در ایرانشهر، باید بدانید که با گوگل میتوانید با ایجاد کردن تبلیغات در مورد این عبارت به کاربرانی که نیاز دارند تا در مورد شهر ایرانشهر و خرید و فروش ماشین اطلاعات کسب کنند کمک کنید، و به راحتی کاربران را به وب سایت خود منتقل کنید و از کلمات کلیدی پیچیده و عبارت های تبلیغاتی برای بهبود کسب و کار خود در گوگل استفاده کنید، که این کلمات کلیدی به دلیل داشتن ماهیت چند کلمه ای می تواند بسیار به وب سایت شما کمک نماید.

تبلیغ در گوگل می تواند ورودی محلی سایت شما را افزایش دهد

اکانت گوگل ادوردز شما با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی مانند شناسایی و نمایش تبلیغات در گوگل تاپ سئو اساس محل جغرافیایی، استفاده از زیپ کد(کد مربوط به هر کشور و شهر)و همچنین استفاده از آی پی آدرس می تواند به کاربران در امر پیدا کردن مشتریان محلی بسیار کمک نماید، به عنوان مثال اگر شما یک کسب و کار خاص در مشهد دارید، می توانید با مشخص کردن کلمات کلیدی خاص کسب و کار خود بیشتر افرادی که در مشهد حضور دارند و در حال استفاده از اینترنت هستند را نشانه گرفته و سرویس های مخصوص خود به مشهد را به آنها نمایش دهید
این موضوع می تواند به صورت مستقیم بر درآمد شما از کسب و کار نیز تاثیر مثبت بگذارد.

با تبلیغات در گوگل از رقبای خود پیشی بگیرید

همه ما دعواهای برند را بخصوص در تابلوهای تبلیغاتی شنیده ایم و دیده ایم. تبلیغات در گوگل گزینه ای هوشمندانه و نسبتا آسان برای رقابت با رقبا فراهم می کند. بیایید بگوییم که شما با یکی از مارک های موجود در حوزه کاری خود رقابت تنگاتنگی دارید و گمان می کنید که بیشتر فروش های آینده توسط آنها به اشتراک گذاشته شود.

برای تهیه نسخه پشتیبان از این فرض ، گزارش اشتراکی ادوردز نشان می دهد که بیشتر اوقات این رقیب شما در Google از شما پیشی می گیرد. با تبلیغات در گوگل ، می توانید استراتژی های مناقصه اتوماتیک "Target Outrank" را انتخاب کنید تا پیشنهاد خود را برای پیشی گرفتن از رقابت مشخص شده در حراج تنظیم کنید. پیشی گرفتن از تبلیغات رقیب را می توان یکی از مهمترین مزایای تبلیغات کلیکی گوگل نامید.

شبکۀ جستجوی گوگل (Search Network) چیست؟

 

شبکۀ جستجوی گوگل به تمامی رسانه‌هایی (متعلق به گوگل یا همکار با آن) اشاره دارد که کاربران در آن‌ها جستجو می‌کنند. در واقع، این شبکه میلیون‌ها کاربری را هدف قرار می‌دهد که روزانه عبارت‌های مختلف را در خود سایت گوگل، سرویس نقشۀ گوگل و سیستم‌های همکار گوگل جستجو می‌کنند (اصطلاحاً به عبارتی که کاربر جستجو می‌کند، Search Query می‌گویند).

خب، حالا شما به راحتی مهم‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی در گوگل را شناختید. در قدم بعد، باید انواع روش‌های تبلیغ در این شبکه‌ها را بشناسیم. به عبارت دیگر، گوگل روش‌های مختلفی را برای نمایش تبلیغ‌تان در هر یک از این شبکه‌های تبلیغاتی در اختیار شما قرار داده است.

اجازه دهید هر کدام از این روش‌های تبلیغاتی در گوگل ادز را از حالا، کمپین بخوانیم. بر این اساس، می‌خواهیم انواع کمپین‌ها در گوگل ادز را معرفی می‌کنیم و به شما بگوییم که هر کمپین، اجازۀ تبلیغ در کدام رسانه‌ها را به شما می‌دهد :

 http://www.topseo724.com منبع :

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۶:۱۴
مائده

تجزیه و تحلیل داده های تبدیل Google Ads شما
می توانید اطلاعات مربوط به تبدیل های خود را از برگه کمپین ها در سطح گروه تبلیغات ، تبلیغات و کلمات کلیدی مشاهده کنید. برای سفارشی کردن ستونها ، روی برگه Columns ، سپس Conversions کلیک کنید. (برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید.)

 

برخی از ستون های اساسی شامل موارد زیر است:

حرف زدن (1 بار در هر کلیک): هر بار دریافت یک یا چند تبدیل از یک کلیک تبلیغی تنها حساب می کند. شما می توانید از این شماره برای تقریبی تعداد مشتریان جدیدی که بدست می آورید استفاده کنید.

هزینه / محکوم (1 بار در هر کلیک): هزینه شما را نشان می دهد (چقدر برای کلیک صرف کرده اید) که براساس کل تبدیل شما تقسیم می شود. این به شما کمک می کند بازده سرمایه گذاری خود را اندازه بگیرید. در حالت ایده آل ، شما باید نسبت به درآمد حاصل از تبدیل ، هزینه کمتری را صرف کلیک کنید.

حرف زدن نرخ (1 بار برای هر کلیک): درصد کلیکهایی که منجر به تبدیل شده اند را نشان می دهد. هرچه درصد بالاتر باشد ، تبلیغات یا کلمات کلیدی کارایی بیشتری دارند.

بازدید از طریق بازدید: تعداد دفعاتی که مشتری مشاهده کرده است را اندازه گیری می کند ، اما روی آن کلیک نکرد ، تبلیغات شما را تغییر داد و بعداً با یک تبدیل انجامید.

پیگیری تبدیل تبلیغات در گوگل تاپ سئو : گزینه های پیشرفته
پیگیری تبدیل از سبد خرید وب سایت
ردیابی خریدهایی که مقادیر آنها را به صورت دستی تنظیم نکرده اید مستلزم گرفتن کد رهگیری اساسی ارائه شده توسط Google Ads و اصلاح آن با کد اضافی منحصر به فرد برای پلت فرم تجارت الکترونیکی خاص شما ، مانند eBay یا PayPal است. هر سایت کارهای متفاوتی انجام می دهد ، بنابراین بهتر است فایلهای راهنما خاص را برای سایت تجارت الکترونیکی خود بخوانید. بهتر است این کار را نکنید ، مگر اینکه دانش کافی در مورد برنامه نویسی وب و HTML داشته باشید.

هنگامی که این به درستی تنظیم شود ، هرگونه آماری از ارزش تبدیل ، از جمله کل ارزش تبدیل و هزینه برای هر کلیک ، بر خلاف ارزش استاتیک ، بیانگر درآمد واقعی کالاهایی است که شما فروخته اید.

تنظیمات تبدیل پیشرفته: تبدیل از طریق مشاهده و جستجوی تکثیر
از طریق تنظیمات پیشرفته در هنگام راه اندازی تبدیل وب سایت یا تماس در سایت ، در دسترس است ، گزینه مشاهده گزینه پنجره تبدیل از طریق مشاهده شخصی که تبلیغات شما را می بیند اما بر روی آن کلیک نمی کند ، سپس بعداً به سایت شما مراجعه می کند و تکمیل می شود. تبدیل - به عبارت دیگر ، ممکن است آنها تحت تأثیر آگهی شما باشند تا بعداً برگردند و تبدیل شوند. می توانید این کار را برای ردیابی زمان مشخص در بین مشاهده و تبدیل ، از 1 تا 30 روز یا مبلغ سفارشی تنظیم کنید.

فعال کردن جستجوی مجدد تکراری به معنای این است که یک تبدیل واحد دو بار حساب نمی شود ، هم به عنوان تبدیل نمای از طریق تبدیل و هم از طریق تبدیل کلیک ، اگر به عنوان مثال ، مشتری ابتدا یک تبلیغ شبکه نمایش را مشاهده کند ، سپس روی یک تبلیغ متنی کلیک کند. تبدیل. هنگامی که این فعال باشد ، تبدیل فقط به عنوان یک کلیک تبدیل تبدیل می شود.

تنظیم بهینه ساز تبدیل
به طور پیش فرض ، تنظیم چرخش آگهی شما برای بهینه سازی کلیکها تنظیم شده است ، به این معنی که تبلیغات در گوگل تاپ سئو در تبلیغاتی که احساس می کند به احتمال زیاد منجر به کلیک در خدمت خواهد شد ، ارائه می دهد. اگر در حال پیگیری تبدیل هستید ، می توانید برای بهینه سازی برای تبدیل ، این تنظیمات را تغییر دهید ، به این معنی که تبلیغات به نظر می رسد که به احتمال زیاد منجر به تبدیل می شوند بیشتر در حراج ارائه می شوند.

برای تغییر تنظیمات ، به زبانه تنظیمات بروید و به قسمت Advanced settings بروید. تحویل تبلیغات را باز کنید: چرخش آگهی ، فهرست کشویی فرکانس ، منوی کشویی ، روی بهینه سازی برای تبدیل کلیک کرده و روی ذخیره کلیک کنید.

در برگیر Conversions ، می توانید بر روی تنظیمات و سپس ویرایش تنظیمات کلیک کنید تا متریک پیشنهاد تبدیل را تغییر دهید ، که به Optimizer Conversion Optimizer می گوید که آیا باید روی تبدیل های یک کلیک یا تبدیل های هر کلیک تمرکز کند.

تجزیه و تحلیل داده های تبدیل با قیف های جستجو
بعد از اینکه ردیابی تبدیل برای چند هفته به پایان رسید ، می توانید از Analytics Funnels استفاده کنید تا اطلاعات دقیق در مورد تبدیل های خود را دنبال کنید ، مثلاً اینکه مدت زمانی بین مشتریانی که برای اولین بار روی آگهی شما کلیک کرده اند تا زمان اتمام آنها ، چگونه ردیابی می شود تبدیل ، و چند بار قبل از تبدیل تبلیغ شما را دیدند.

با کلیک روی Tools and Analysis و سپس Conversions به قیفهای جستجو بروید ، سپس روی پیوند Search Funnels در سمت چپ پایین پنجره Conversions کلیک کنید.

تجزیه و تحلیل این داده ها می تواند به شما کمک کند بینشی در مورد نحوه رفتار مشتریان در وب سایت شما به دست آورید ، مثلاً اینکه مدت زمانی بین اولین کلیک شما روی تبلیغ شما کلیک کرده است تا زمان تبدیل آنها و اینکه چند بار تبلیغات شما را قبل از تبدیل کلیک کرده اند. . (برای بزرگنمایی کلیک کنید.)

 

عیب یابی ردیابی تبدیل تبلیغات Google Ads
ستون های تبدیل هیچ داده ای را نشان نمی دهند
شروع به نمایش داده های تبدیل در Google Ads می تواند 24 ساعت طول بکشد. اگر بعد از 24 ساعت تبدیل هنوز نمایش داده نشود ، ممکن است هنوز هیچ مشتری تبدیل نشده باشد. یک راه برای آزمایش این کار اینست که با کلیک کردن روی تبلیغ خود هنگام ظاهر شدن ، حرکات تبدیل خود را انجام داده و هر کاری را برای تحریک تبدیل در سایت خود انجام دهید. اگر بعد از 24 ساعت دیگر تبدیل شما در حال ثبت نام نیست ، بررسی کنید که کد HTML به درستی نصب شده است. شاید لازم باشد افزونه های اضافی را نصب کنید یا کد را به قسمت دیگری از صفحه منتقل کنید.

داده ها 100٪ دقیق نیستند
اگر مشتریان وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند و تبدیل را کامل می کنند ، کوکی هایی را در مرورگر خود فعال نمی کنند ، پیگیری تبدیل کار نمی کند. بیشتر افراد وب را با کوکی های فعال شده مرور می کنند ، اما اگر تصمیم دارید پیوند نشانگر ردیابی را در وب سایت خود نمایش دهید ، بازدید کنندگان می توانند با غیرفعال کردن کوکی ردیاب تبدیل ، از ردیابی تبدیل خودداری کنند.

توجه: اگر هر یک از تنظیمات تبدیل را در Google Ads تغییر دهید ، این کد آن را تغییر می دهد و باید کد جدید را در صفحه وب قرار دهید.

کمپین کلیک های زیادی را دریافت می کند ، اما تعداد کمی تبدیل دارد
اگر تبلیغات بیش از درآمد کسب و کار از طریق تبدیل ، هزینه های بیشتری را برای اجرا کسب کند ، کمپین هایی که بسیاری از کلیک ها و تبدیل های معدود را دریافت می کنند ، بازده ضعیفی از سرمایه گذاری (ROI) هستند. بررسی داده های جستجوی قیف ها و بررسی متن تبلیغ و کلمات کلیدی ممکن است به شما در درک دلیل عدم موفقیت مشتریان در رسیدن به وب سایت شما کمک کند.

آیا صفحه فرود ناپدید می شود؟ آیا وب سایت امکان دسترسی به صفحه تبدیل را برای مشتریان دشوار می کند؟ آیا تبلیغات و کلمات کلیدی انتظاراتی راجع به محصولی که وب سایت ارائه نمی دهد ، ایجاد می کند (به عنوان مثال ، آیا مشتری هنگامی که مشتری "کیف های ارزان قیمت" را جستجو می کند ، تبلیغات شما ظاهر می شود اما آنها را به وب سایتی می برند که کیف های دستی گران قیمت طراح را بفروشد؟). سعی کنید خودتان را در کفش مشتری قرار دهید تا دریابید که چرا مشتریانی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند تمام راه را طی نمی کنند.

درباره ردیابی تبدیل AdWords سؤال بیشتری دارید؟ آنها را در نظرات جای دهید!

امروز ضبط و تبدیل پیشرفت های بیشتر
نماد پاپ آپ برای ابزار CRO
برای حداکثر رساندن بودجه تبلیغاتی خود از ابزار تبدیل استفاده کنید.

امتحان رایگان
برای دریافت نکات و ترفندهای برتر ما در هفته ثبت نام کنید!
ثبت نام کنید!
محتوای مرتبط
صفحه ایجاد ارزش تبدیل در تبلیغات در گوگل تاپ سئو
ارزش تبدیل: چه معنایی دارد و چرا برای تجارت شما بسیار مهم است
نمودار اثر تبلیغات پاپ آپ
7 استراتژی تبلیغاتی بطور شگفت آور و مؤثر برای پاپ آپ
اندازه صفحه دکمه طراحی صفحه فرود
5 اشتباه انتقادی در طراحی وب که برای شما هزینه تبدیل می کند
pop-ups-vs-chatbots-wordstream-به موقع-پیشنهاد
پاپ آپ در مقابل Chatbots: کدام یک برای CRO بهتر عمل می کند؟
 

امروز ضبط و تبدیل پیشرفت های بیشتر
نماد پاپ آپ برای ابزار CRO
برای حداکثر رساندن بودجه تبلیغاتی خود از ابزار تبدیل استفاده کنید.

منبع:topseo724.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۰۹:۵۴
مائده

بنابراین کمپین تبلیغات در گوگل تاپ سئو خود را به روز کرده و در حال اجرا هستید ، و تبلیغات و کلمات کلیدی شما شروع به تولید تعداد قابل توجهی از کلیک می کنند. عالی! اما مگر اینکه نصب ردیابی تبدیل را نصب کنید ، نمی توانید ببینید که چه تعداد از این کلیکها واقعاً به فروش منجر می شوند.

ردیابی تبدیل ابزاری قدرتمند در Google Ads است (که قبلاً با آن AdWords شناخته می شد) و به شما امکان می دهد تا چه اندازه تبلیغات تبلیغاتی خود را ایجاد کنید ، منجر به فروش ، فروش ، بارگیری ، ثبت نام از طریق ایمیل و سایر اقدامات مهم برای کسب و کار شما می شود. داده های ضبط شده توسط ردیابی تبدیل به شما امکان می دهد مشخص کنید که چه مناطقی از کمپین شما در حال کار است و کار نمی کند ، بنابراین می توانید پیشنهادات ، متن تبلیغ و کلمات کلیدی خود را بهینه کنید.

بسته به شغل شما ، وقتی مشتری از طریق وب سایت شما اقدام به خرید کند ، یک خبرنامه ثبت نام کند ، یک نظرسنجی یا فرم تماس را پر کند ، یک برنامه یا لیست سفید را بارگیری کند ، با یک شماره از تلفن همراه تماس بگیرد ، می تواند تبدیل شود. و غیره پس از مشخص کردن اقدامات مشتری که می خواهید به عنوان تبدیل تبدیل شوند ، فقط چند مرحله ساده و رایگان انجام می شود تا بتوانید پیگیری تبدیل و اجرای برنامه تبلیغاتی خود را انجام دهید.

نرخ تبدیل خوب چیست؟

پیگیری تبدیل Google Ads: تنظیم اولیه
تنظیم ردیابی تبدیل شامل ایجاد کمی کد HTML در تبلیغات در گوگل تاپ سئو است که شما در صفحه وب در سایت خود قرار می دهید که مشتریان بلافاصله پس از تکمیل تبدیل (مانند صفحه "تأیید سفارش" یا "سپاس از ایمیل شما" بازدید می کنند).

برای شروع کار ، روی برگه Tools and Analysis در Google Ads کلیک کنید و از فهرست کشویی ، که صفحه All Conversions را ایجاد می کند ، گزینه Conversions را انتخاب کنید. بر روی تب Conversions کلیک کرده و سپس بر روی دکمه + Conversion کلیک کنید تا اولین تبدیل شما ایجاد شود.

از شما خواسته می شود فرمی را تکمیل کنید که به Google Ads کمک کند کد HTML مناسب را برای شما در پیوند به صفحه وب خود تولید کند.

اگر می خواهید چند بار بازدید کنندگان فرم تماس با سایت شما را پر کنند ، یک اسم تبدیل مانند "ارسال فرم تماس" بدهید.

بعد ، منبع تبدیل را انتخاب کنید. انتخاب های شما عبارتند از:

1) صفحه وب. (اگر می خواهید مشتریان عملی را در صفحه وب خود انجام دهند ، مانند خرید آنلاین ، ارسال فرم تماس با ما یا بازدید از صفحه.)

2) با سایت تماس بگیرید. (اگر می خواهید مشتریان از طریق تلفن همراه با شماره تلفن در سایت شما تماس بگیرند.)

1) تبدیل صفحه وب
از منوی کشویی دقیق ترین دسته تبدیل را انتخاب کنید: خرید / فروش ، ثبت نام ، سرب ، نمای صفحه کلیدی (یعنی صفحه تماس با ما) یا موارد دیگر. (برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید.)

 

زبان نشانه گذاری را انتخاب کنید. HTML یک انتخاب استاندارد است ، اما اگر یکی از گزینه های دیگر (CHTML ، XHTML ، WML) مناسب تر است - با توجه به توسعه دهنده وب خود را بررسی کنید - به خصوص اگر یک سایت همراه دارید.

بعد ، یک مقدار برای تبدیل وارد کنید. اگر می خواهید کتاب های الکترونیکی را با هرکدام 10 دلار بفروشید ، می توانید مبلغی را به صورت دستی اختصاص دهید ، مانند 10. اگر محصولات مختلف زیادی را می فروشید ، می توانید ردیاب تبدیل را نیز تنظیم کنید تا مقادیر سبد خرید را که به صورت پویا در سایت تغییر می کند ضبط کند. (این ویژگی در بخش پیشرفته در زیر با جزئیات بیشتری توضیح داده شده است.)

نشانگر ردیابی

فعال کردن نشانگر ردیابی باعث می شود یک پیام محجوب در سایت شما نمایان شود و به بازدید کنندگان اطلاع دهد که بازدیدهای شما از سایت شما توسط Google ردیابی می شود. نمایش آن اختیاری است و می توانید با انتخاب گزینه "آیا یک اعلان به کد تولید شده برای صفحه من نیست" از نمایش پیام خودداری کنید. اگر آن را انتخاب کنید (به طور پیش فرض ، انتخاب "بله" است) می توانید پیام استاندارد را با دلخواه خود جایگزین کنید و ظاهر آن را با تغییر اندازه (تک خط متن در مقابل دو خط) ، رنگ پس زمینه صفحه ، و زبان

وقت برای خواندن این نیست؟ آن را به رفتن! پی دی اف را از اینجا بارگیری کنید.
در صفحه بعد ، یک کد HTML دریافت خواهید کرد که باید آن را در صفحه در سایت خود قرار دهید که می خواهید برای تبدیل آن پیگیری کنید ، مانند صفحه "با تشکر از بازدید شما". اگر شخص دیگری وظیفه ایجاد تغییر در وب سایت شما را دارد ، می توانید به همراه دستورالعمل های شخصی ، آنها را به آنها ایمیل ارسال کنید.

 

2) با Conversions در سایت تماس بگیرید
اگر وب سایت شما اجازه می دهد تا مشتریان مستقیماً از تلفن های هوشمند خود با شماره تلفن تجاری شما تماس بگیرند ، می توانید برای ردیابی تعداد دفعات برقراری تماس ، از ردیابی تبدیل استفاده کنید. مراحل مشابهی را در بالا برای تولید کد خود طی کنید و سپس باید برچسبهای HTML "onclick" را به صورت دستی در کد ارائه شده توسط Google وارد کنید.

یک برچسب onclick برای یک شماره تلفن متن ساده به شرح زیر است:

برچسب های Google onclick
شماره تلفن را با شماره تلفن شرکت خود و متن Call Now با هر متنی که می خواهید استفاده کنید جایگزین کنید.

از برچسب های Onclick همچنین می توان با دکمه ها استفاده کرد (دوباره شماره تلفن های نمونه را با خود جایگزین کنید):

برچسب های ردیابی تبدیل
و هنگامی که پیوند Call Now شما یک تصویر GIF سفارشی است ("call_now_button.gif" را با نام پرونده gif خود جایگزین کرده و شماره تلفن های مثال را با خود جایگزین کنید):

برچسب onclick برای gifs
3) تبدیل برنامه

Google Ads قادر است بارگیری برنامه Android را از طریق فروشگاه Google Play و تا حدودی برنامه های iOS از طریق فروشگاه App Apple دنبال کند. (برای بزرگنمایی کلیک کنید.)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۸ ، ۰۹:۵۴
مائده

راهنمای محافظت از تبلیغات گوگل خود

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۹ ب.ظ

Google Ads قبلاً با عنوان AdWords شناخته می شد ، شبکه تبلیغاتی Google است که در اکتبر 2000 ایجاد شده است. این ابزار به شما امکان می دهد تبلیغات را بصورت آنلاین در موتور جستجوی گوگل اجرا کنید ، همچنین بنرها و فیلم ها را در شبکه شریک با نام "Display Network" نیز اجرا می کنید. نمایش آگهی یا از نظر کلمات کلیدی که نوع کاربر ، رفتار مرور یا حتی مکانهایی با هدفگذاری خاص در سایتهای موضوعی قرار می دهد ، مورد هدف قرار می گیرد.

Google Ads ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است که با استفاده از آن می توانید کمپین های بسیار پیچیده ، بسیار هدفمند و کم هزینه ای را تنظیم کنید. انواع مختلفی از تبلیغات Google Ads در قالب های مختلف وجود دارد. بهترین موارد برای تجارت شما باید یافت شود. وبلاگ ما تبلیغات در گوگل تاپ سئو به شما اطلاعات می دهد تا استراتژی های مختلف را بهتر بشناسید

مهمترین مزیت Google Ads این است که سریعتر از SEO کار می کند. یک استراتژی بهینه سازی شده Google Ads می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با سرعت بیشتری بینش پیدا کنند

در اینجا چند دلیل سریعتر و مؤثرتر وجود دارد:

می توانید به طور همزمان روی چندین کلمه کلیدی متمرکز شوید.
در هر زمان می توانید فعال یا غیرفعال کنید.
تبلیغاتی که در بالای صفحه ظاهر می شوند ، دید فوری دارند.
شما نباید SEO را نادیده بگیرید! مورد دوم مزایای قابل توجهی طولانی مدت را ارائه می دهد. با این وجود ، با تبلیغات در گوگل تاپ سئو  شانس ایجاد ترافیک بیشتر و پیشروها بهتر است. علاوه بر این ، این پلت فرم شفافیت بهتری را ارائه می دهد ، بنابراین شما دقیقاً وضعیت تبلیغات خود را می دانید.

بهینه سازی سئو یک فرایند طولانی مدت است. Google Ads با هزینه مشخصی به شما فوریت می دهد ، در حالی که SEO بر اساس تلاش های شما موفقیت طولانی مدت را برای شما به ارمغان می آورد.

این راهنما نکات لازم را برای شروع اجرای آگهی خود از طریق کلید واژه Google Ads و ابزار پیشنهادی به شما ارائه می دهد.

کلاهبرداری و کلیک های غلط بر روی Google Ads ، راه حل ها
کلاهبرداری کلیک یکی از پر بحث ترین موضوعات در مورد تبلیغ کنندگان در Google است.

مطابق گفته Click Guardian ، 7.2 میلیارد دلار برای کلاهبرداریهای کلاهبرداری بین سال های 2016 و 2018 از دست رفت. این مبلغ عظیمی است که میلیون ها تبلیغ کننده در مقابل کلاهبرداران از دست می دهند و خطاهای کلیک را می کنند.

طبق گفته گوگل ، این یک اقدام نامشروع است ، مانند یک کلیک یا کلیک ناخواسته ناشی از نرم افزار مخرب.

Google انتخاب نمی کند که آن را تقلب کلیک کند ، بلکه "کلیک نامعتبر" را انتخاب کرده و از تعدادی روش برای مقابله با آن استفاده می کند.

در این مقاله ، ما به برخی از انواع متداول کلاهبرداری کلیک ، آنچه گوگل برای مقابله با آن انجام می دهد ، و چه کارهایی می توانید انجام دهید تا از بروز آن و گزارش آن استفاده کنید.

نحوه جلوگیری از کلیک های جعلی را مشاهده کنید

آیا پخش یک تبلیغ در یک برند رقیب قانونی است؟
چندین سال پیش ، گوگل از شر محدودیت هایی که شرکت ها را نمی توانند در همان کلمات کلیدی مارک یا نام تجاری پیشنهاد دهند. تنها اشکال این است که رقیب شما نمی تواند از نام تجاری شرکت شما در نسخه تبلیغاتی خود استفاده کند.

این بدان معنا نیست که شما هیچگونه کاربری ندارید ، این بدان معناست که تلاش برای عبور از Google برای رفع مشکلات بسیار محدودتر می شود.

درعوض ، می توانید چهار کار انجام دهید که می تواند یک وضعیت ظریف را به چیزی که برای تجارت شما سودمند است تبدیل کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۲۹
مائده

تبلیغات در گوگل مپ

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

شرکت Mountain View تصمیم گرفته است که سرویس نقشه برداری مصرف کننده خود ، که در Google Maps پیدا شده است ، از آن سودآوری کند. این کار از طریق تبلیغات و تبلیغات حمایت شده انجام می شود.
Google Maps به ویژه در بین کاربران اینترنت محبوب است ، که از آن برای شناسایی علایق مختلف خود استفاده می کنند. سپس می توان مکانهای مورد علاقه وی را از طریق نقشه های رایگان و بدون تبلیغات در گوگل تاپ سئو مشاهده کرد. متأسفانه ، این دیگر صدق نخواهد کرد ، زیرا Google تصمیم گرفته است تا از این سرویس سود کسب کند.

سرویس نقشه‌برداری برای عموم مردم Google Maps کسب درآمد خواهد شد
شرکت Mountain View باید شامل تبلیغات و تبلیغات پشتیبانی شده در بخش نقشه برداری مصرف کننده باشد. این خبر واقعاً جای تعجب ندارد ، زیرا از یک سال پیش ، گوگل متعهد شده است که Google Maps را پرداخت کند ، چه برای شرکتها و چه برای توسعه دهندگان می خواهند از API های این سرویس استفاده کنند.

و این تعداد بیشماری است ، زیرا گوگل تخمین می زند 5 میلیون برای استفاده از ابزارهای Google Maps استفاده شود. این یک اجاره آبدار برای شرکت Mountain View است که می خواهد از طریق کسب درآمد از نقشه نقشه برداری آن را افزایش دهد.

کسب درآمد که از طریق تبلیغات و تبلیغات حمایت مالی انجام شود
سایت بلومبرگ تخمین می زند که این کسب درآمد به دلیل فعالیت های پژوهشی گوگل است ، اگر سودآور و رو به رشد باشند ، برای همیشه دوام نخواهد یافت. به همین دلیل و به دلیل مرورگر جستجوی کامل ، نقشه ها قلمرو جدید "مناسب برای سیستم های تبلیغاتی Google" هستند.

به همین ترتیب ، این فرصتی خواهد بود که شرکت Mountain View بتواند سهم بازار را در زمینه تبلیغات به آمازون و فیس بوک سرقت کند. علاوه بر این ، با نقشه ها و سرویس نقشه برداری آن ، تبلیغات در گوگل تاپ سئو حتی بیشتر از شما می داند ، به خصوص مکانهایی که مکرر می کنید.

با این حال ، این شرکت Mountain View برای همه چیز درباره حریم خصوصی اطمینان خاطر می داد و اظهار داشت که این امر به "محرمانه بودن حساس است". از طرف دیگر ، ناامیدی کاربران اینترنت مورد نیاز است ، دومی معتقد است که گوگل در حال حاضر شرکتی است که به خوبی انجام می دهد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۸ ، ۱۴:۳۰
مائده

پیگیری و بهینه سازی تبدیل ها در Google Ads

تبلیغات CPC تبلیغاتی در شبکه Google Ads به شما امکان می دهد عملکرد خود را به روشی بسیار خاص ردیابی کنید. به محض پیکربندی صحیح پیگیری این تبدیلها ، راهکارهای دستیابی به کار را می توان با جزئیات دنبال کرد.

نظارت بر عملکرد آن و ایجاد معاملات براساس نتایج مشاهده شده ، برای ایجاد استراتژی های پایدار و رقابتی ماندن با رقبا ضروری است.

هر شبکه مورد استفاده و کلیه گروه های تبلیغاتی باید مورد نظارت قرار گیرند ، تا یک کار دقیق در مورد تجزیه و تحلیل هزینه کسب (cpa) و بهینه سازی ROI انجام شود.

چرا در تبلیغات Google پیگیری می کنید؟

هنگامی که یک تبلیغات جستجوی پولی را برای تبلیغات کلیکی تاپ سئو  تنظیم می کنید ، لزوماً اهداف خاصی را برای دستیابی به آنها انجام می دهید که نمایانگر تبدیل ها برای شناسایی (فروش ، سرب ، اشتراک در یک خبرنامه ، تماس های تلفنی و ...) و بهبود نرخ تبدیل هستند.

در این کمپین ها ، شما ده ها ، صدها یا هزاران کلمه کلیدی مختلف ، برنامه های افزودنی تبلیغاتی خاص و متنوع ، تبلیغات مختلف ، منابع مختلف ترافیکی و تعداد زیادی آمار (برنامه ها ، موقعیت یابی ، موقعیت مکانی ، مناطق جغرافیایی ، سن بازدید کنندگان ، ساعت کلیک ...).

چگونه می توانید بدانید که مشتریان شما از بی نهایت این آمار و موارد برای تجزیه و تحلیل از کجا آمده اند؟ چگونه تعریف می کنید که چه کارهایی انجام می دهد و چه عواملی باعث می شود پول غیرضروری هزینه کنید؟ چگونه استراتژی دیجیتالی و Google SEO خود را بهبود بخشیم؟ چگونه تبلیغات خود را در اینترنت بهینه کنیم؟

پیگیری تبدیل تبلیغات در گوگل تاپ سئو ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می دهد چگونگی تولید تبلیغات تبلیغاتی خود اهداف هدفمند را شناسایی کنید. داده های ضبط شده توسط ردیابی تبدیل به شما امکان می دهد مشخص کنید مناطقی از کمپین شما در حال کار است و کار نمی کند. این به شما امکان می دهد تا پیشنهادات ، متن تبلیغ و کلمات کلیدی خود را به همین ترتیب بهینه کنید. هیچ کسب و کاری بدون آن نمی تواند انجام دهد ، خواه بودجه Google Ads آن کوچک یا بزرگ باشد.

برای مقالات فنی مانند این ، می توانید قبل از مطالعه به اصطلاحات اصطلاحات Google Ads ما مراجعه کنید.

انواع مختلف تبدیل در Google Ads

ردیابی تبدیل با قرار دادن یک کد در صفحات کلیدی وب سایت شما انجام می شود. این صفحات کلیدی تکمیل یک عمل تبدیل را تأیید می کنند و سپس هزینه مربوط به خرید (cpa) را برای تنظیم پیشنهاد تعیین می کنند. برای خریدهای آنلاین ، کد تبدیل در صفحه تأیید پرداخت نصب شده است. برای تولید سرب ، کد با تشکر از پر کردن فرم در صفحه موجود خواهد بود ... شما همچنین قادر خواهید بود برای تبدیل به پیگیری خود ، انواع تبدیل ها را چندین برابر کنید و مناطق مسدود کننده سایت خود را مشخص کنید (سبد ترک تحصیل ، پرداخت هزینه پرداخت ... )

ستون "تبدیل" تعداد کل آنها را برای کلیه اقدامات تبدیل که شما انتخاب کردید نشان می دهد. این ستون به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چند بار مشتریان شما اقدامی را که شما تعریف کرده اید دارای ارزش هستند ، مانند تولید فروش یا شناسایی سرب ، انجام داده اند. روشی که شما برای شمارش آنها (منحصر به فرد یا همه) انتخاب می کنید روی عددی که در این ستون ظاهر می شود تأثیر دارد. اگر علامت کادر "گنجاندن" در "تبدیل" را برداشته اید ، داده های آن در اینجا گزارش نمی شوند. سرانجام ، تنظیم "شامل تبدیل متقابل دستگاه" نیز بر این شماره تأثیر می گذارد.
ستون "همه تبدیل ها" تعداد کل تبدیل هایی است که توسط تبلیغات در گوگل تاپ سئو در کلیه اقدامات تبدیل اندازه گیری می شود. داده های در نظر گرفته شده: ستون "همه تبدیل" شامل مواردی است که در ستون "تبدیل" و همچنین داده های اضافی مانند تحولات چند دستگاهی و مواردی که جعبه چک برای پارامتر "شامل ستون" درج شده است. تبدیل ها "انتخاب نشده است. شما می توانید از این ستون برای درک ROI خود استفاده کنید و در مورد پیشنهادها و بودجه خود تصمیم گیری بهتری بگیرید
ستون "تبدیل متقابل دستگاه" هنگامی رخ می دهد که مشتری روی یک دستگاه روی یک تبلیغ کلیک کند و سپس آن را به دستگاه یا مرورگر دیگری تبدیل کند. هنگامی که یک کاربر با یک تبلیغ (به عنوان مثال ، کلیک کردن روی یک آگهی متنی یا مشاهده یک آگهی ویدیویی) در یک دستگاه و سپس ارائه آن بر روی دستگاه یا مرورگر دیگر ، در تعامل باشد ، آن عمل به عنوان چند دستگاه محاسبه می شود. . این مقدار به شما امکان می دهد تا تأثیر تبلیغات خود را بر روی دگرگونی های ایجاد شده در چندین دستگاه یا مرورگر تجزیه و تحلیل کنید. آنها همچنین در ستون "همه تبدیلات" شما گنجانده شده اند.
ستون "تبدیل تلفنی" تعداد تماسهای تلفنی طولانی تر از مدت زمان تماس تعیین شده برای این برنامه افزودنی را نشان می دهد. به خاطر داشته باشید برای اینکه Google برای پیگیری برنامه های افزودنی تماس ، باید از شماره Google Call Routing استفاده کند.
ابزار پیکربندی ردیابی
برای تنظیم تبدیل تبلیغات کلیکی تاپ سئو  ، به ابزارها رفته و در نوار منوی بالای حساب خود روی Conversions کلیک کنید. بر روی دکمه قرمز رنگ که می گوید "+ CONVERSION" کلیک کرده و تبدیل وب سایت را اضافه کنید.

مقدار برای اختصاص دادن
Google Ads به شما امکان می دهد ارزش خود را به تحولات خود اختصاص دهید تا بتوانید بازده خود را در هزینه تبلیغات (ROAS) و بازده سرمایه گذاری خود (ROI) محاسبه کنید. اختصاص یک مقدار به عملکرد شما اجازه می دهد تا از استراتژی پیشنهاد Target Spend on Ad Spend (ROAS) استفاده کنید که به الگوریتم های سیستم AdWords امکان پیشنهاد را برای هدف ROAS شما می دهد.

همیشه به همان مقدار اختصاص دهید: هر بار که این برچسب شروع شود ، به همان مقدار ارزش دارد. با این کار مقادیر خاص معامله ای که توسط این برچسب منتقل می شود نادیده می گیرد. این گزینه باعث می شود تا اهمیت نسبی بین اقدامات مختلف را تشخیص داده و مثلاً برای یک تماس تجاری حاصل از فرم یا چشم انداز مشتری ارزش آن را بدست آورید.
مقدار این عملکرد ممکن است متفاوت باشد: بسته به محصول یا خدمات انتخاب شده توسط کاربر ، ممکن است مقادیر مختلفی داشته باشد. این گزینه باید برای معاملات تجارت الکترونیکی استفاده شود. با استفاده از این گزینه نیاز به شخصی سازی شده توسط یک توسعه دهنده برای انتقال مقادیر اعمال شده در هر بار برچسب زدن است.
یک مقدار را مشخص نکنید: وقتی عمل انجام می شود ، هیچ مقدار بازگردانده نمی شود.

مدلهای انتساب
این مدل به شما امکان می دهد مقادیر مختلفی را در مراحل مختلف سفر کاربر اختصاص دهید. این امر به شما این امکان را می دهد تا درصد از کل ارزش آن را در مراحل مختلف دوره خود اختصاص دهید. سفر مشتری خطی نیست ، ممکن است او روی یک تبلیغ کلیک کرده ، از سایت شما بازدید کرده و بعداً بر روی دیگری کلیک کرده تا عملکرد خرید خود را بازگرداند و تکمیل کند. در این حالت ، مهم است که برای اولین بازدید و نه تنها به آخرین بازدید ، ارزش قائل شوید.

با استفاده از این سیستم بهتر می توانید اهمیت هر کمپین را در فرایند کلی تحول مشخص کنید و به احتمال زیاد شما هیچ تغییری منفی در روند تحول بازدید کننده خود ایجاد نمی کنید.

مبتنی بر داده: از داده های موجود شما برای تعیین نحوه تخصیص اعتبار بین کمپین های شما استفاده می کند. برای واجد شرایط بودن ، شما نیاز به "حداقل 20،000 کلیک دارید و یک عمل تبدیل باید حداقل 800 دستاورد در مدت 30 روز داشته باشد."
انتساب کلیک آخر: این تنظیم پیش فرض است که 100٪ از مقدار تبدیل به آخرین تبلیغی که کاربر روی آن تبلیغات در گوگل تاپ سئو کرده است ، اختصاص می یابد.
اولین کلیک به انتساب: تمام عواید به اولین تبلیغی که کاربر کلیک می کند اهدا می شود.
تکالیف خطی: مبلغ به طور مساوی در کلیه آگهی هایی که کاربر در روند کار خود بر روی آن کلیک کرده ، پخش می شود.
انتساب با استهلاک به مرور زمان: به کلیکهایی که از لحاظ زمانی نزدیکتر هستند به تبدیل ، اعتبار بیشتری می بخشد. شایستگی با توجه به نیمه عمر هفت روز تقسیم می شود. به عبارت دیگر ، یک کلیک ساخته شده هشت روز قبل از تبدیل ، نصف شایستگی نصف کلیک خود را که یک روز قبل از آن ساخته شده دریافت می کند.
موقعیت مبتنی بر موقعیت: 40٪ شایستگی را به اولین تبلیغ و 40٪ آخرین تبلیغی که کاربر روی آن کلیک کرده است (و کلمات کلیدی مطابق) اختصاص می دهد ، و 20٪ باقی مانده را بین سایر کلیکهای موجود در مسیر تقسیم می کند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۱:۵۹
مائده

بعضی اوقات مردم به شما می گویند "اگر Adwords را خریداری نکردید ، اگر کمپین های Adwords فعال ندارید ، سایت شما مجازات می شود و مکان های سئو را از دست می دهد". ما همچنین این واقعیت را می خوانیم و می شنویم که Google SEA را در مشتریان بزرگ SEO (مشتریان بزرگ Adwords) تبلیغ می کند.

پاسخ نه. این وجود ندارد ... اگر یک بار در زندگی گوگل اتفاق افتاده بود ، ما آن را یاد می گرفتیم! هیچ گونه مداخله ای برای جریمه کردن مشتریان بد تبلیغات گوگل تاپ سئو یا به نفع مشتریان خوب Adwords وجود ندارد.

 آیا SEA هیچ تاثیری در سئو ندارد؟


تأثیر adwords seoCe که گفته شده به معنای این نیست که SEA (Adwords) بر سئو تأثیر نمی گذارد و هیچ تاثیری در سئو ندارد ... در واقع ، اگر شما یک کمپین تبلیغات گوگل تاپ سئو خریداری می کنید (بلکه یک کمپین بزرگ است Adwords) ، این باعث ایجاد ترافیک و افزایش بازدید از سایت شما می شود (زیرا این هدف است). ترافیک یک معیار ارتباط با الگوریتم برای Google است ، سایت شما باعث افزایش ترافیک و SEO می شود. پیش از این ، این SEO سود در واقع بسیار ناچیز است و فقط در کمپین های بسیار بزرگ کار می کند (چند ده هزار یورو در ماه).
اما این پدیده قبلاً در سایتهای بسیار بزرگ مشاهده شده است که کمپین های بسیار بزرگی ایجاد کرده اند و جاهایی در سئو به دست آمده اند ... به همین ترتیب ، اگر این کارزار بزرگ را متوقف کنیم ، ما ترافیک را از دست می دهیم و بنابراین این تاثیر را از دست می دهیم. حداقل سئو.

بنابراین یک پدیده طبیعی است ... ترافیک معیار ارتباطی است ، افزایش می یابد یا کاهش می یابد و بنابراین در رتبه بندی تأثیر دارد.

اما ما باید درک کنیم که هیچ گونه مداخله ای "مصنوعی یا تجاری" از طرف Google از یک طریق یا روش دیگر برای جریمه کردن یا نفع هر شرکت یا هر وب سایت وجود ندارد ، زیرا در حقیقت باعث بی اعتبار شدن آن خواهد شد. موتور جستجوی طبیعی آن!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۶:۱۸
مائده

ایجاد یک تبلیغ برای اطمینان از بهتر دیدن ...

... شانس خود را افزایش دهید که مشتریان بالقوه روی آن کلیک کنند حتی بهتر!

ویژگی افزودنی عالی Google Adwords ، برنامه های افزودنی با افزودن اطلاعات زیادی تقریباً برای کاربران اینترنت که به دنبال شما هستند ، امکان غنی سازی تبلیغات خود را به میزان قابل توجهی ارائه می دهند.

با تشکر از آنها ، شما این امکان را فراهم می کنید که ارتباط بین شما و چشم انداز خود را با این امکان که او به طور مستقیم به داده های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند ، شما را بشناسد و با شما تماس بگیرد ، تسهیل کند.

به همان اندازه عناصر مورد نظر خود را به آگهی خود اضافه کنید تبلیغات کلیکی تاپ سئو ، زیرا یک تبلیغ پیشرفته برجسته تر در صفحه جستجوی Google ظاهر می شود و چشم بیشتری را به خود جلب می کند

پسوندهای تبلیغاتی برای چه مواردی استفاده می شوند؟
برنامه های افزودنی تبلیغ برای اضافه کردن عناصر اضافی به تبلیغات Adwords شما ، مانند شماره تلفن ، آدرس فیزیکی شما ، پیوند به صفحات دیگر در وب سایت خود ، بارگیری یک برنامه یا یادداشت ها استفاده می شود. که مردم شما را ترک کرده اند.

پسوندهای تبلیغاتی هزینه بیشتری برای شما ندارند ، آنها می توانند نرخ کلیک شما ، امتیاز کیفیت شما را افزایش دهند ، موقعیت شما را بهبود بخشند و به طور بالقوه هزینه هر کلیک را که برای هر تبلیغ پرداخت می کنید کاهش دهند.

 

برنامه های افزودنی پیامکی:
با استفاده از این برنامه های افزودنی ، افراد می توانند هنگام تلفن همراه پیامکی را به طور مستقیم برای شما ارسال کنند  تبلیغات کلیکی تاپ سئو

پسوندهای مکان:
آنها به شما امکان می دهند یک آدرس را در آگهی خود اضافه کنید. وقتی افراد روی آن کلیک می کنند ، Google Map باز می شود تا مسیری را برای آنها پیشنهاد کند.

شما باید این برنامه افزودنی را در حساب اضافه کنید و نه در کمپین همانطور که برای موارد قبلی مشاهده کرده ایم.

بنابراین بر روی دکمه "افزودن پسوند در سطح حساب" کلیک کرده و سپس بر روی دکمه قرمز "+ Extension" کلیک کنید. سپس باید حساب Google My Business خود را همگام کنید.

Google My Business به شما امکان می دهد یک جعبه را در سمت راست نمایش دهید و مشخصات دقیق فعالیت خود را با نام ، آرم ، آدرس ، شماره تلفن ، عکس ها و غیره نمایش دهید.

برای ایجاد صفحه Google برای کسب و کار من ، به اینجا بروید.
پس از همگام سازی این صفحه ، می توانید آن را به پسوند اضافه کنید.

 

برنامه های افزودنی سایت وابسته:
اگر به عنوان مثال محصولات مختلفی را در سایت هایی که مال شما نیستند می فروشید ، این پسوندها به شما امکان می دهند تا مغازه های مختلفی را که می توانید محصولات خود را پیدا کرده و خریداری کنید ، به نمایش بگذارید.

الحاقات قیمت:
برنامه های افزودنی قیمت به سادگی نرخ های شما را نشان می دهند. ایده آل است اگر به عنوان مثال اشتراکی را ارائه می دهید

 

برنامه های افزودنی برنامه:
این به افراد امکان می دهد وقتی در تلفن همراه هستند ، برنامه خود را مستقیماً در Appstore یا فروشگاه Google Play بارگیری کنند.

برنامه های افزودنی بررسی:
شما می توانید نظرات خود را از طریق وب سایت دیگری ارسال کنید و نظرات خود را از سوم دریافت کنید ، و می توانید با مراجعه به عقیده مورد نظر ، لینک ارسال کنید.


گزارش برنامه های افزودنی خودکار:
اینها بررسی ها و ستاره هایی است که در آگهی شما ظاهر می شود ، تبلیغات کلیکی تاپ سئو این به کاربران اجازه می دهد تا نظرات مشتریان شما را بدانند. برای این کار شما باید یک حساب کاربری در یک سرویس آنلاین ایجاد کنید که بررسی های تأیید شده از مشتریان را بازیابی کرده و آن را با Google همگام سازی کند.

دو نوع بررسی وجود دارد:
- بررسی در مورد بازرگان.
به این ستارگان اهدا می شود که بین 1 تا 5 ستاره باشند. همانطور که در بالا دیدیم ، باید از ابزار شخص ثالثی که با Google همگام سازی می کنید ، عبور کنید.

برای دیدن لیست کامل تمام ابزارهایی که می توانید استفاده کنید ، اینجا کلیک کنید.

- بررسی مصرف کننده.
این رتبه ای است که از 10 دریافت می شود.
برای این بررسی ها ، Google آنها را مستقیماً از طریق ابزار نظرسنجی خود دریافت می کند: Google Consumer Surveyys.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۴:۵۱
مائده

مزایای تبلیغات در گوگل برای کسب و کار ها چیست؟

گوگل ادوردز () پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغات برای کاربرانی که در گوگل سرچ می کنند نمایش داده می شود. شاید مهم ترین و بزرگترین فایده استفاده از تبلیغات در گوگل این باشد که میزان دیده شدن برند افزایش می یابد و نتیجه انجام تبلیغات بسیار سریع و مشهود است.

در طی سال های گذشته، شیوه های بازاریابی از سنتی به دیجیتال تغییر یافته اند و کسب و کارهای بیشتری در دنیای اینترنت حضور پیدا کرده اند. علاوه بر کسب و کارها، مشتریان هم تا حد زیادی برای انجام خریدهای خود به اینترنت متکی شده اند. به همین دلیل، این مسئله بسیار حائز اهمیت است که کسب و کارها بتوانند در این بازار پر رقابت خود را به مخاطبین نشان دهند.

یکی از بهترین شیوه ها برای بیشتر دیده شدن در سطح اینترنت استفاده از تبلیغات در گوگل است. در ادامه لیستی از مزایای تبلیغات گوگل را برای شما شرح می دهیم و در خصوص خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

افزایش میزان دیده شدن برند با تبلیغات در گوگل

روزهای نخست ، آگاهی از برند کم و بیش دنبال کردن یک روش کور بود، که تبلیغات در روزنامه ها، بیلبوردها ، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی را شامل می شد.

این رویکرد برای محصولات مصرفی نتیجه ای حاصل خواهد کرد اما محصولات B2B تا حد زیادی بی نتیجه می ماندند زیرا انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطبان گسترده مؤثر نیست و همچنین این روش بسیار پر هزینه بود. تبلیغات دیجیتالی به طور خاص تبلیغات کلیکی گوگل باعث اصلاح انقلابی در نحوه انجام برندها در تبلیغات خود شده است.

با استفاده از تبلیغات در گوگل، برند ها می توانند وقتی در مورد دسته بندی محصولات خود در موتور جستجو سرچ می شود برای مخاطبان خود تبلیغ نمایش دهند. تبلیغ کنندگان همچنین می توانند با هدف قرار دادن افراد در وب سایت های دیگر از طریق شبکه نمایش گوگل ، اندازه مخاطبان خود را افزایش دهند. بنابراین ، آگاهی از برند یکی از رایج ترین مزایای تبلیغات در گوگل است.

نتیجه گیری با تبلیغات در گوگل از سئو سریع تر است

بازدید هایی که مشاغل در Google دریافت می کند از نظر میزان فروش در مقایسه با هر وسیله دیگر از نظر ارزشمندتری است در موتور جستجو ، مشاغل فرصت طلایی دارند که در زمان دقیق وقتی که مخاطب به دنبال محصول یا خدمات خود می گردند، در مقابل افراد قرار بگیرند.

اما اگر فرصت خیلی بزرگ باشد، رقابت واقعاً زیاد خواهد بود. به همین دلیل رتبه بندی ارگانیک در موتورهای جستجو یک وقت گیر و یک کار خسته کننده است. با بهینه سازی مناسب وب سایت ها و بهره مندی از اعتبار وب سایت های مجاز از طریق لینک بک لینک می تواند نتایج خوبی را به صورت ارگانیک به ارمغان بیاورد اما به زمان نیاز دارد.

با تبلیغات در گوگل، مشاغل می توانند نتایج را خیلی سریعتر بدست آورند. بدیهی است ، اینجا نیز رقابت وجود دارد. اما خبر خوب همراه با مبلغ پیشنهاد ، نمره کیفیت کلمه کلیدی یعنی ارتباط آگهی ، تجربه صفحه فرود و CTR انتظار می رود موقعیت تبلیغ را تعیین کند. از این رو ، با بهینه سازی مناسب تبلیغات گوگل تاپ سئو به همراه پیشنهاد مورد نیاز می تواند ROI عالی را به همراه آورد.

با تبلیغات در گوگل از رقبای خود پیشی بگیرید

همه ما دعواهای برند را بخصوص در تابلوهای تبلیغاتی شنیده ایم و دیده ایم. تبلیغات در گوگل گزینه ای هوشمندانه و نسبتا آسان برای رقابت با رقبا فراهم می کند. بیایید بگوییم که شما با یکی از مارک های موجود در حوزه کاری خود رقابت تنگاتنگی دارید و گمان می کنید که بیشتر فروش های آینده توسط آنها به اشتراک گذاشته شود.

برای تهیه نسخه پشتیبان از این فرض ، گزارش اشتراکی ادوردز نشان می دهد که بیشتر اوقات این رقیب شما در Google از شما پیشی می گیرد. با تبلیغات در گوگل ، می توانید استراتژی های مناقصه اتوماتیک "Target Outrank" را انتخاب کنید تا پیشنهاد خود را برای پیشی گرفتن از رقابت مشخص شده در حراج تنظیم کنید. پیشی گرفتن از تبلیغات رقیب را می توان یکی از مهمترین مزایای تبلیغات کلیکی گوگل نامید.

کمپین های تبلیغات گوگل خود را بر اساس نوع مخاطب تنظیم کنید

یکی از آخرین به روزرسانی های ادوردز گوگل به طور خاص برای کمپین جستجو ، داده های مربوط به جمعیت کاربر مانند سن ، جنسیت ، وضعیت والدین و غیره است. بیایید نمونه ای را در نظر بگیریم که شما یک طراح داخلی هستید و مشتریان هدف شما افرادی هستند که یک خانه دارند یا چه کسی هستند. برنامه ریزی برای ساخت یک خانه.

شما استفاده از تبلیغات در گوگل را شروع کرده اید و مشاهده می کنید نرخ تبدیل شما عالی نیست. شما تصمیم گرفتید به جمعیتی مخاطبان خود نگاه کنید و فهمیدید که 30٪ از ترافیک مربوط به گروه سنی 18-24 سال است که به طور کلی گروه سنی مخاطبان شما نیستند.

شما تصمیم می گیرید این گروه سنی را در یک آزمایش محروم کنید و آزمایش را برای مدتی اجرا کنید. در پایان آزمایش ، مشاهده می کنید میزان تبدیل آزمایش شما بسیار بهتر از نسخه اصلی است. این یکی از مواردی است که نشان می دهد جمعیتی کاربران یکی از فواید تبلیغات کلیکی گوگل است.

خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو

اگر به دنبال این هستید که بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگل بگیرید، استفاده از خدمات یک شرکت معتبر در زمینه تبلیغات گوگل ضروری است. گروه تاپ سئو ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل با قیمتی مناسب است که می تواند کمپین های تبلیغاتی شما را به بهنیه ترین حالت ممکن تنظیم کند. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، می توانید همین الان از خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن همراه : 09107254861 | تلفن ثابت: 05138848508

منبع : www.topseo724.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۴
مائده

DoubleClick (Google): این چیست و چه کاری انجام می دهد؟

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

دابلکلیک چیست؟

Doubleclick شغلی است که متعلق به گوگل است و از طریق تبلیغ کنندگان و ناشران آنلاین درآمد کسب می کند. این کار توسط:

خدمات تبلیغاتی

ناشران آنلاین از Doubleclick برای نمایش تبلیغات در وب سایتهای خود استفاده می کنند.

تحویل آگهی

Doubleclick به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا کنترل کنند که چه مدت یک تبلیغ به مرورگر نشان داده می شود ، چه مدت برای آن نمایش داده می شود و چند بار ظاهر می شود.

هدفگذاری رفتاری

این به دو دسته ارائه می شود:

هدف قرار دادن یک مالک وب سایت: یک ناشر آنلاین می تواند یک کوکی Doubleclick را تنظیم کند تا به آنها بگوید که در کدام بخش از سایتهای خود مرور می کنید. Doubleclick سپس درباره نوع تبلیغاتی که ممکن است بخواهید از آنچه در حال مشاهده هستید قضاوت می کند. به عنوان مثال ، اگر در یک وب سایت خبری هستید و به صفحات ورزشی مراجعه می کنید ، ممکن است آگهی های مربوط به بلیط های مسابقه از اهمیت بیشتری نسبت به آرایش برخوردار باشد. این اطلاعات فقط متعلق به مالک وب سایت است.

هدف قرار دادن در شبکه های تبلیغاتی: Google خدماتی به نام Adsense را اجرا می کند ، که در آن تعداد زیادی از ناشران مختلف اطلاعاتی را که در مورد مرورگرها بدست می آورند جمع می کنند. این به آنها کمک می کند تا ایده بهتری از نوع آگهی هایی که ممکن است کسی بخواهد ببیند ، بسازند. این یک کوکی تبلیغاتی شخص ثالث است.

چه کسی از دابلکلیک استفاده می کند؟
هر ناشران وب می توانند تا زمانی که شرایط و ضوابط شرکت را رعایت کنند از Doubleclick استفاده کنند. Google همچنین از سایت Doubleclick در سایتهای خود استفاده می کند.

چه اطلاعاتی برای ردیابی دوبلکلیک وجود دارد؟
در خط مشی رازداری خود ، گوگل نحوه ثبت داده ها از یک کوکی عمومی Doubleclick را توضیح می دهد. به نظر می رسد:

این به زمان و تاریخی که آگهی تبلیغاتی را دیده اید به دوبلیکلی می گوید. این همچنین نشان می دهد:
userid: شماره شناسه منحصر به فردی که کوکی به مرورگر شما داده است
ad_id: شناسه منحصر به فرد آگهی
ad_placing_id: شناسه محل تبلیغ در سایت
referral_url: وقتی تبلیغات را دیدید در چه صفحه ای قرار داشتید

از آنجا که آدرس IP شما را ضبط می کند ، Doubleclick همچنین می تواند حدس خوبی از کشور و شهر / شهر شما بگذارد.

چگونه از این اطلاعات استفاده می شود؟
این داده ها به خودی خود می توانند به دوبلکلیک بگویند که چند بار آگهی را دیده اید و به عنوان مثال ، آیا باید نسخه انگلستان یا ایالات متحده را ببینید. این نمی تواند اطلاعات شخصی در مورد شما را پیدا کند.

تبلیغات

اگر کوکی در وب سایتی که بخشی از AdSense است تنظیم شود و سپس سایت دیگری را با استفاده از AdSense مرور کنید ، همان اطلاعات ضبط و جمع می شوند. با گذشت زمان ، می توان حدس زد درباره منافع شخصی که از آن مرورگر استفاده می کند - چه مثلاً فوتبال یا باله را دوست دارد ، یا اگر بیشتر از Tesco به Marks & Spencers مراجعه کند.

اگر مرورگرها به اندازه کافی الگوهای مشابه را نشان دهند ، تبدیل به بخشی از "بخش" می شوند که دارای برچسب هایی مانند "دوستداران فوتبال" ، "دوستداران غذای خوب" ، "علاقه مندان به امور فعلی" و غیره است - اینها برچسب هایی می شوند که Doubleclick به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد هنگام انتخاب انتخاب کنند. انواع افرادی که می خواهند تبلیغات خود را ببینند.

هنگامی که دوبلکلیک درباره منافع شخصی که از مرورگر استفاده می کند ، ایده ای به دست آورد ، سعی خواهد کرد از آنها استفاده کند تا استنباط کند که چند سال دارید و مرد یا زن هستید (دوباره برای اینکه شما را در یک بخش قرار دهد).

برای بررسی اینکه بخش های Doubleclick در چه مواردی قرار دارد ، به مدیر تنظیمات برگزیده تبلیغات Google بروید (لازم نیست وارد Google شوید).

حتی اگر از دوبلکلیک برای ارائه تبلیغات استفاده شود ، گوگل می گوید برخی از وب سایت ها وجود دارند که بخش ها ایجاد نمی شوند: به عنوان مثال ، وب سایت های سلامت (جایی که خطر ایجاد پروفایل یک وضعیت پزشکی وجود دارد) و وب سایت های سیاسی (جایی که آنها وجود دارند). ممکن است تصویری از وابستگی سیاسی بسازد).

دوبلکلیک چقدر درآمد دارد؟
گوگل در سال 2008 DoubleClick را با قیمت 3.1 میلیارد دلار خریداری کرد. از آن زمان مالی آن با سایر قسمت های Google ترکیب شده است.
در حال حاضر گوگل 96٪ از درآمد خود را از طریق محصولات تبلیغاتی خود تولید می کند.
در سال 2011 ، درآمد حاصل از تبلیغات 36.5 میلیارد دلار بود که 10.4 میلیارد دلار از سایتهای غیر Google در شبکه تبلیغاتی خود درآمد داشته اند.

آیا داده ها به اشخاص ثالث فروخته می شود؟
گوگل می گوید که به اشخاص ثالث فروخته نمی شود. هنگامی که این سرویس توسط ناشر برای اهداف خاص خود استفاده می کند (نه در یک شبکه تبلیغاتی) ، ناشر صاحب آن داده ها است ، نه دابلکلیک.

اگر داده ها فروخته نشده است ، به صورت رایگان با اشخاص ثالث به آنها تقسیم شده است؟
نه مستقیم با این حال ، پلتفرم Doubleclick محصولی با هزینه است و استفاده از بخش ها بخشی از درخواست تبلیغات برای تبلیغ کنندگان است. در حالی که هرگز اطلاعاتی در مورد مرورگرهای فردی به آنها داده نمی شود ، از تمام داده ها به صورت جمع بهره می برند.

چه مدت داده برای مرورگر کاربر و روی سرورهای Doubleclick ذخیره می شود؟
تبلیغات

کوکی های Doubleclick در مرورگر پس از گذشت چند سال منقضی می شوند (ما در این مورد تاریخ های 2014 را دیدیم). با این حال ، مهمترین دلیل این امر ، پاک کردن کوکی ها است.
کوکیهای جدیدتر "60 روز در بازار" و "30 روز در بازار" در واقع برای تبلیغ کنندگان با ارزش تر هستند زیرا نشانگر بهتری از آنچه که شخص در حال استفاده از آن مرورگر است ، می دهد.
آدرس های IP بعداً ناشناس می شوند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۴:۱۸
مائده