سئو و ادوردز

امروز ما این راهنمای کوچک Google Adwords و 20 ترفند اساسی برای فعالیتهای SEM را برای شما آورده ایم. مطمئناً آنها برای تقویت و بهره‌برداری بیشتر از تبلیغات شما خدمت می کنند. موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای پایین آمدن قیمت کلیک های خود (CPC) ، افزایش نمره کیفیت صفحات ، دریافت تعداد بازدید بیشتر و بهینه سازی تبدیل و CTR انجام دهید.

قبل از توضیح 20 کلید و ترفند بسیار مهم برای فعالیتهای SEM خود با Google Adwords ، بیایید تعریف کنیم که SEM چیست. این اصطلاحات ، بازاریابی موتور جستجو ، تبلیغات پولی را در موتورهای جستجو مانند Google تعریف می کنند. این سیستم پرکاربردترین سیستم تبلیغات پرداخت شده در اینترنت است.

مزیت بازاریابی موتور جستجوگر این است که ما می توانیم به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات ما هستند می رسیم ، هر چند که نادر باشد. و از همه مهمتر ، امکان پرداخت فقط در صورت کلیک کاربران بر روی تبلیغات ما وجود دارد. آنچه معمولاً PPC Advertising نامیده می شود.

و چرا Google Adwords؟ پاسخ تقریباً واضح است ، فکر نمی کنید؟ 82٪ جستجوهایی که از طریق اینترنت انجام می دهیم ، ما از موتور جستجوی گوگل انجام می دهیم. آیا همه شرکت ها علاقه مند هستند؟ خوب ، اکنون خواهید دید که نه فقط کسانی که دارای محصولات تجاری یا خدماتی در وب سایت خود هستند

 

1. کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود را به سادگی و واضح سازماندهی و تغییر نام دهید

به خاطر داشته باشید که هر حساب AdWords به ما امکان می دهد هزاران کمپین فعال را همزمان داشته باشیم ، بنابراین اگر حساب خود را به درستی و به صورت منظم سامان ندهیم ، با ایجاد کمپین های بیشتر ، بیشتر گروه های تبلیغاتی و غیره ، مدیریت بسیار دشوار خواهد بود. . بنابراین ، سعی کنید کمپین های خود را به عنوان واضح ترین تغییر نام دهید ، این کار در هنگام بهینه سازی بعداً بسیار مفید خواهد بود.

2. کمپین های خود را با تقسیم بندی جغرافیایی هدایت کنید

Google Adwords تقسیم بندی جغرافیایی SemUse را ترفند می کند تا مستقیماً به مشتریان بالقوه شما برسد. از برگه مکان ها ، مواردی را که می خواهید در کمپین خود گنجانید یا حذف کنید ، انتخاب کنید. بسیار جالب خواهد بود که اگر می خواهید مارک یا محصول خود را در کشورهای مختلف جای دهید ، کمپین های مختلفی را ثبت می کنید. حتی با به اشتراک گذاشتن یک زبان مشابه ، شرایط جستجو حتی اگر کاربران به همان محصول علاقه مند باشند ممکن است بسیار متفاوت باشد. به همین دلیل هر دو کمپین را از هم جدا کرده و با انتخاب کلمات کلیدی خاص برای هر یک از آنها ، گروه های تبلیغاتی خود را تنظیم کنید.

همچنین اگر مکان ها در مناطق مختلف زمانی قرار دارند ، بسیار مفید خواهد بود زیرا می توانید

3. در هر کمپین چندین گروه تبلیغاتی ایجاد کنید

ما باید در نظر داشته باشیم که یکی از اصلی ترین عواملی که تعیین می کند گوگل در تبلیغات ما قرار دارد ، امتیاز کیفیت یا سطح کیفیت است. برای داشتن سطح کیفی مناسب ، تبلیغات ما باید به جستجویهایی که کاربران در Google انجام می دهند ، مرتبط باشد. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مختلف برای هر یک از آنها ، که مطابق با متون تبلیغ است ، از گروه های تبلیغاتی استفاده کنید. این نتایج بهتر از یک گروه تبلیغاتی واحد با یک لیست بی پایان از کلمات کلیدی مربوط به تبلیغی که شما با آن قصد دارید مشتریان احتمالی خود را تسخیر کنید ، به دست می آورد.

 

4- از برنامه ریز کلمه کلیدی استفاده کنید

با استفاده از این ابزار Adwords می توانید کلمات کلیدی و ایده هایی را برای گروه های تبلیغاتی خود پیدا کنید. برای دیدن کلمات مرتبط یا حتی می توانید اصطلاحاتی را که می خواهید تبلیغ کنید را وارد کنید ، می توانید وب سایت خود را قرار دهید تا گوگل لیستی از اصطلاحات را به شما نشان دهد که می تواند به شما در بهبود ارتباط با توجه به تقسیم بندی شما کمک کند.

اینها جهتهای مفید بسیار با اطلاعات ارزشمند زیادی از جمله: تعداد تقریبی جستجوی کلمات کلیدی ، پیشنهادات مناقصه و سطح شایستگی است.

به یاد داشته باشید که هرچه کلمات کلیدی شما بیشتر به جستجوی مناسب ترین کاربران شباهت دارند ، تبلیغات شما بیشتر می شود ، نرخ کلیک (CTR) تبلیغات شما بهتر می شود و بنابراین سطح کیفیتی را که توسط Google اختصاص داده شده بالاتر است. این امر به شما کمک می کند با هزینه کمتری از CPC در جایگاه های برتر قرار بگیرید.

 

5. برای اطلاع از ترافیک جستجوی خود ، از کلمات کلیدی خود با Google Trends عبور کنید

یکی دیگر از ابزارهای مفید برای تعریف کلمات کلیدی و ترافیک جستجوی شما روندهای Google است. از ایده های برنامه ریز کلمه کلیدی استفاده کنید ، از جستجوهای مرتبط در صفحه نتایج Google استفاده کنید و از آنها در Trends عبور دهید تا مشخص شود علاقه شما به مرور زمان چه خواهد بود.

 

6. کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید

کلمات مشخصی وجود دارد که به طور مستقیم با اهداف تجاری که در آن قرار دارند ، در تضاد است. شرایطی که هیچ ترافیکی با کیفیت به وب سایت ما ایجاد نمی کند ، یا جستجوهایی که ما برای آنها مهم نیستیم.

با همان روشی که مشاهده می کنید چگونه با پیکربندی انواع تطابق انتخاب شده برای کلمات کلیدی خود ، ممکن است اتفاق بیفتد که تبلیغ شما برای جستجوهایی که مورد علاقه شما نیستند نشان داده شود. با افزودن کلید واژه یا در پنل Adwords ، در تب کلید واژه های کلیدی کلمات منفی را انتخاب کنید ، می توانید مواردی را که برای استراتژی تبلیغاتی شما علاقه ای ندارند 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۰
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی