سئو و ادوردز

7. کلمات کلیدی را با کمترین CTR حذف یا مکث کنید

وقتی یک کلمه کلیدی مشخص شده CTR بسیار پایینی داشته باشد ، بر سطح کیفیت کمپین های ما تأثیر منفی خواهد گذاشت ، بنابراین حذف یا مکث آنها راحت خواهد بود. در اصل ، ما می خواهیم آنها را از بین ببریم ، زیرا تاریخچه حساب یکی از عواملی است که سطح کیفیت را تعیین می کند ، ما نمی خواهیم کلمات خاصی آسیب ببینند و به کیفیت کیفیت ما آسیب بزنند. با این حال ، در موارد دیگر ترجیح می دهیم که در موعد معینی مکث کنیم زیرا حذف آنها باعث می شود همه آمار و داده های آن کلمات کلیدی را از دست بدهیم. اما بدون شک آنها دو گزینه واقعاً ضروری برای بهینه سازی ما هستند که باید آنها را در نظر بگیریم.

 

8. برای انتخاب کلمات کلیدی خود از انواع مختلف مسابقات استفاده کنید

Google Adwords ترفندهای SemAl شامل کلمات کلیدی در گروه های تبلیغاتی ما را برای ایجاد تعداد بیشتری از برداشت های تبلیغی از انواع مختلف تطابق استفاده خواهیم کرد. همچنین برای اینکه این برداشت ها مربوط به جستجوهای کاربر باشد و به سطح CTR بالاتری برسند. بسته به اهداف کمپین های ما ، ما قرار گرفتن در معرض بیشتر را ترجیح می دهیم ، به عنوان مثال اگر این یک کمپین مارک تجاری باشد ، یا برعکس یک قرار گرفتن در معرض کوچکتر اما هدفمند تر ، این اتفاق می افتد که فروش یک محصول یا خدمات خاص باشد. برای این ما انواع مختلفی از تطابق را داریم: گسترده ، + گسترده اصلاح شده ، "عبارت" ، [دقیق] یا-منفی.

 

9- برای هر گروه تبلیغ چندین تبلیغ ایجاد کنید

من توصیه می کنم که در هر گروه تبلیغاتی چندین متن با متن های مختلف ایجاد کنید ، چیزی را با عنوان بازی کنید ، از جمله تماس های مختلف برای اقدام ، برجسته کردن پیشنهادات مختلف ، و در نتیجه بررسی کنید که کدام یک بهتر عمل می کند. البته به یاد داشته باشید که آنها را خیلی خوب با کلمات کلیدی که برای گروه تبلیغاتی خود انتخاب کرده اید تنظیم کنید. اول از همه به این دلیل که گوگل از ما مطالبه می کند و بنابراین ما علاقه مندیم که مرتبط باشیم. و ثانیاً ، زیرا تمام کلمات کلیدی مطابق با جستجو به صورت پررنگ ظاهر می شوند که به کاربر در اسکن کمک می کند که باعث می شود صفحه نتایج به آسانی ما را شناسایی کند.

 

10. از چرخش تبلیغ عادلانه استفاده کنید

با اجرای توصیه های فوق ، این یک استراتژی خوب خواهد بود. در پیکربندی کمپین SEM ، Adwords به شما امکان می دهد چرخش تبلیغات خود را انتخاب کنید و آنها را برای به دست آوردن کلیک های بیشتر بهینه می کند ، یا اولویت هایی را که نرخ تبدیل بهتری دارند ، در اولویت قرار دهید. همانطور که تصمیم گرفتید کنترل کمپین های خود را به دست بگیرید ، عمدتاً در ابتدا گزینه چرخش عادلانه تبلیغات را انتخاب کنید. با این روش شما بدون در نظر گرفتن تخمین های انجام شده توسط گوگل ، مستقیماً خواهید دانست که کدام یک از تبلیغات بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهد و با آن داده ها تصمیم می گیرید.

 

11. متن های تبلیغات خود را بنویسید تا آنها را عالی کنید

در نوشتن تبلیغات ما جایی است که ما بیشتر موفقیت های کمپین های خود را بازی می کنیم. ما باید برای خلاقیت خود از تمام خلاقیت های خود قدردانی کنیم و توجه کاربران را بدست آوریم و کلیک های مورد نظر را افزایش دهیم که امکان تبدیل ما را افزایش می دهد (به این تکنیک های خلاقانه بنگرید تا تبلیغات Adwords را ایجاد کنید که مطمئناً در ایجاد شعله ور و تبدیل تبلیغات به شما کمک می کنند). در هر عنوان 30 کاراکتر داریم (آنها 2 عدد هستند) ، 90 کاراکتر خط توصیفی و 30 کاراکتر URL قابل مشاهده برای درج پیام تجاری ما.

در آن فضا ما باید تا حد امکان توصیفی داشته باشیم و سعی کنیم در جستجوی کاربر مرتبط باشد. این شامل دعوت به عمل ، ایجاد احساس فوریت و فوری و تمایز خود از رقابت است. چه چالش بزرگی ، درست است؟

 

12. از برنامه ریزی تبلیغ استفاده کنید تا هزینه های تبلیغ را با کمی تبدیل ، کاهش دهید

می توانید تصمیم بگیرید کدام روزها و در چه زمانی می خواهید تبلیغات شما ظاهر شود. این همچنین یکی از گزینه های مفید برای تقویت حضور ما یا بهبود موقعیت تبلیغ در زمان های ترجیحی برای تجارت ما است. و همچنین ، هزینه های تبدیل را در مواقعی که کمترین بهره را دارند کاهش دهید. شما آن را در برگه تنظیمات پانل Adwords پیدا خواهید کرد.

در بخش برنامه نویسی آگهی می توانید درصد دلخواه خود را افزایش یا کاهش دهید ، حداکثر CPC که مایل به پرداخت آن هستید بسته به روز یا زمانی که تبلیغ شما نشان داده شده است. شما می توانید هر زمان که زیرگروه کمپین را انتخاب کردید ، از آن استفاده کنید: همه عملکردها ، زیرا این پیکربندی پیشرفته است.

13. از برنامه های افزودنی برای غنی سازی تبلیغات استفاده کنید

با تشکر از برنامه های افزودنی ما می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت ، شرکت یا محصولات خود ارائه دهیم. همه با هدف جلب ارتباط ، می توانیم پسوندهای مختلفی اضافه کنیم. آنها هنگامی که Google در نظر دارد که باعث بهبود دید تبلیغ شود یا وقتی رتبه بندی تبلیغاتی بالایی داریم ، در کنار تبلیغات ظاهر می شوند. برخی از انواع افزودنی:

محل سکونت: ما می توانیم آدرس کسب و کار خود را اضافه کنیم ، یک دکمه در Google Maps اضافه کنیم تا کاربران بتوانند مکان ما را راحت تر پیدا کنند و دید آن را در نتایج جستجو افزایش دهند.
پیوندهای سایت: با استفاده از این برنامه افزودنی می توانیم سایتهای مختلف مورد علاقه خود را در وب سایت یا صفحات مخصوص فرود قرار دهیم. پیوند به صفحات با اطلاعات مربوط به شرکت ما ، فرم های وابستگی ، پیشنهادهای برجسته ، نظرات کاربران و غیره
شماره تلفن: از پسوندهای تماس از یک طرف برای ارائه فرمول تماس مستقیم استفاده می شود ، اما همچنین در صورت بروز نمایش اعلان از یک دستگاه تلفن همراه ، می توانید دکمه تماس را در اختیار کاربر قرار دهید تا با کلیک روی به طور مستقیم از آن ، بدون نیاز به شماره گیری.
بررسی ها: ما می توانیم بررسی هایی را که منابع مختلف درباره برند یا کالای ما در اینترنت انجام داده اند ، شامل کنیم. ما باید مشخص کنیم که آیا این دقیقاً دقیقاً کاملاً صحیح است یا به صورت paraphrase است و منبع و نشانی اینترنتی را در جایی که بررسی در آن قرار دارد وارد کنیم. با استفاده از این سیستم مشتریان جدیدی را تشویق می کنیم که از ارزیابی های مثبتی که دیگران از ما ساخته اند تشویق می شوند.
متن برجسته: آنها به گونه ای عمل می کنند که شما می توانید پیشنهادات یا ویژگی های متمایز برای خریداران را تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، در مورد فروشگاه ، حمل و نقل رایگان یا خدمات مشتری بدون وقفه.
 

14. تبدیل های خود را بهبود بخشید. کد رهگیری Google Adwords را وارد کنید

با ردیابی تبدیل Adwords ، می توانیم اطلاعاتی را که پس از کلیک کاربران در تبلیغ ما و دسترسی به وب سایت ما اتفاق می افتد ، بدانیم و آنالیز کنیم. ردیابی تبدیل بخشی از کد است که در تمام صفحات ما درج شده است. این به ما خواهد گفت که آیا کاربران من به اهدافی که برای تبلیغات من تعیین کرده ام ، پاسخ می دهند یا خیر. تبدیل هایی مانند: فروش ، پر کردن فرم ، مشاهده یک فیلم ، بارگیری یک پرونده یا برنامه و غیره. همچنین به ما این امکان را می دهد تا ROI کمپین تبلیغاتی خود را محاسبه کنیم.

در اینجا یک آموزش برای پیکربندی و پیاده سازی تبدیل یکی از معلمان دوره AdWords ما وجود دارد: راهنمای پیکربندی و اجرای Conversions Google Adwords.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی