سئو و ادوردز

15. تبدیل های خود را بهبود بخشید. حساب Adwords خود را با Google Analytics مرتبط کنید

یکی دیگر از امکانات ، گزینه جایگزین برای پیگیری تبدیل Adwords ، داشتن همه داده های مربوط به تبدیل های شما ، اندازه گیری ROI کمپین های شما و تصمیم گیری برای بهبود اهداف ، پیوند دادن به حساب Google Analytics شما خواهد بود. با استفاده از این ابزار تجزیه و تحلیل وب می توانید عملکرد کلمات کلیدی را که بیشترین تبدیل را به شما ارائه می دهد ، کیفیت صفحه فرود به دست کاربرانی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند و قبل از رسیدن به مطلوب خود ، در وب سایت خود مسیری را انجام دهید ، اندازه گیری کنید. تبدیل اگر هنوز وارد Google Analytics نشده اید ، 

 

16. مطمئن شوید که صفحه فرود شما به تبلیغات شما مربوط می شود

Google Adwords SEM این یکی دیگر از عواملی است که بیشترین اهمیت را در ارتباط آگهی شما و بنابراین سطح کیفیتی دارد که Google به شما اختصاص می دهد. در واقع ، تولید یک تجربه مرور تماشایی ضروری است. فکر کنید که به دنبال جلیقه ای هستید که به آن علاقه مند باشید ، روی یک تبلیغ از فروشگاه اینترنتی لباس کلیک می کنید که مطابق عنوان و توضیحات آن دارای کاپشن است. شما کلیک می کنید و صفحه فرود فقط در مورد آخرین روند مد فصل جاری صحبت می کند اما هیچ اثری از کالای مورد نظر شما نیست.

اگر آنچه را که ما به دنبال آن هستیم پیدا نکردیم ، بدون ایجاد هرگونه اقدام ارزشمند ، وب سایت را ترک خواهیم کرد و Google را ناراحت خواهیم کرد که تجارت خود را مبنی بر ارائه خدمات به ما در همه زمان هایی که واقعاً به دنبالش هستیم ، پایه گذاری می کنیم. بنابراین ، سعی کنید صفحه فرود خود را به این نقطه برسانید ، و انتظاراتی که با تبلیغ خود ایجاد کرده اید را برآورده کنید. برای محصولات و پیشنهادهایی که تبلیغ می کنیم صفحات فرود ویژه ایجاد کنید.

اگر می خواهید درباره بهینه سازی صفحات فرود اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در اینجا 2 مقاله بسیار توصیه شده برای این کار وجود دارد:

صفحه فرود چیست؟ 15 ترفند برای ایجاد صفحه فرود
 

17. مراقب زمان بارگذاری و سایر مشخصات فنی صفحه فرود خود باشید

در همان خط قبلی ، می خواهیم مشتریان بالقوه ما با راحتی وب سایت خود را مرور کنند ، که محتویات در دسترس ، روشن و به خوبی توزیع شده باشند و ما کاربران را به سمت تحقق اهداف خود راهنمایی کنیم. معیارهای پاسخگو را در وب سایت خود اجرا کنید ، که مرور از طریق آن از انواع مختلف دستگاه ، جهنم نمی شود. مراقب زمان بارگذاری باشید ، از دست دادن سرب یا مشتری فقط به دلیل اینکه طراحی و مشخصات فنی وب سایت شما خراب نمی شود ، خودداری کنید.

اگر می خواهید صفحه Landing خود را بهبود بخشید ، به شما توصیه می کنم این 19 مجموعه را با 19 کلید طراحی وب مطالعه کنید تا صفحه Landing کامل شود

 

18. ستون های مفید را به کنترل پنل خود اضافه کنید

همانطور که خواهید دید از زمان ایجاد اولین کمپین SEM خود با Google Adwords ، یکی از اصلی ترین کارها تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات ، کلمات کلیدی و استراتژی های پیشنهاد شما و بهینه سازی آنها برای بهبود نرخ تبدیل شما و افزایش ROI خواهد بود. رابط کاربری ابزار در تمام گزارش های خود اطلاعات ارزشمند زیادی را در اختیار شما قرار می دهد اما همچنین به شما امکان می دهد تا نمایی را تولید کنید که بیشتر در استراتژی خود به شما کمک می کند. بنابراین ، اضافه کردن یا حذف ستون ها از گزارش ها در کارهای مدیریت روزانه کمپین شما بسیار مفید خواهد بود. به عنوان مثال ، من معمولاً ستونهایی را درج می کنم که داده های رقابت یا اطلاعات مربوط به تبدیل های من را به من نشان می دهند. اگر بر روی این لینک کلیک کنید می توانید نحوه اضافه یا حذف ستون ها و تولید نمایش گزارش های سفارشی خود را ببینید.

 

19- لیست های بازاریابی را تهیه کنید

با بازاریابی مجدد می توانیم به کاربرانی که قبلاً از وب سایت ما بازدید کرده اند ، با نمایش تبلیغات مربوطه هنگام مرور سایر وب سایت ها یا انجام جستجوهای مرتبط ، به آنها دسترسی پیدا کنیم. هنگامی که کاربران در وب مرور می کنند ، آنها به یک لیست بازاریابی اضافه می شوند ، که به ما امکان اتصال مجدد با آنها را می دهد. این محصولات و پیشنهادات شخصی را در مورد محتوایی که نشان داده اید به آنها علاقه دارید ارائه می دهد. اگر آنها خریداری کنند ، می توانید ROI خود را افزایش دهید ، تبدیل های خود را ضرب کنید یا پایه مشتری خود را افزایش دهید. با سفارشی کردن آنها براساس نوع محصول ، مشتریان بالقوه یا تکرار مشتریان ، لیست های بازاریابی مختلفی ایجاد کنید.

 

20. و سرانجام ، فراموش نکنید ، بهینه سازی ، بهینه سازی ، بهینه سازی

هنگامی که کمپین ، گروه های تبلیغاتی خود را ایجاد کردید ، تأثیرگذارترین متون مربوط به کلمات کلیدی خود را طراحی کرده اید ، پس از تصمیم گیری در مورد استراتژی پیشنهادات خود و تعیین بودجه روزانه ، زمان آن رسیده است که داده های عملکرد را دریافت و تحلیل کنید. اینها را در دست انتخاب کنید. برای بهبود CTR ، بهینه سازی برای بهبود موقعیت تبلیغات ، بهینه سازی تبدیل بیشتر ، تنظیم پیشنهادات CPC ، بهینه سازی شده است. خلاصه اینکه ، برای موفقیت در استراتژی SEM خود و دستیابی به قرار گرفتن در معرض بهتر و کیفیت بالاتر ، به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید.

در اینجا راهنمایی برای بهینه سازی تبلیغات خود در Google AdWords است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۲
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی