سئو و ادوردز

کلمات کلیدی + تبلیغات + صفحه فرود
در این مقاله ، ما قصد داریم 10 نکته را برای نوشتن بهترین تبلیغات Google Adwords به شما نشان دهیم. دریغ نکنید: نوشتن اقناعی برای دستیابی به عملکرد بیشتر و بالا بردن ROI (بازگرداندن سرمایه گذاری) ضروری است.

اما ابتدا بیایید شرایط Google را بررسی کنیم:

عنوان: 25 کاراکتر
خطوط توصیفی: 35 نویسه (خط 1: توضیحات ، خط 2: تشویقی یا فراخوانی برای اقدام - CTA)
نمایش URL: 35 نویسه
از کلمه "کلیک" استفاده نکنید.
بدون شک ، گوگل ادوردز به دنبال مختصر شماست. صحبت در مورد مزایا و ویژگی های یک سرویس یا محصول در چنین فضای کوچک دشوار است ، اما غیرممکن نیست. بیایید ببینیم که چگونه می توان با این نکات آن را انجام داد!

1.- به هدف نهایی بازدید کننده فکر کنید
به عبارت دیگر ، باید خود را در کفش مشتریان بالقوه خود قرار دهید. آنها به کمک محصول یا خدمات شما به دنبال دستیابی به چه مواردی هستند؟

شما در حال رقابت با شرکت های دیگر هستید. و بسیاری از آنها از کلمات کلیدی و پیشنهادهایی مشابه استفاده می کنند. در این ترکیبی از تبلیغات ، ایستادگی کردن آسان نیست مگر اینکه با آنچه مشتری به دنبال آن است کلید بزنید.

2.- عنوان باید "راه حل" باشد
آن فضای ارزشمند را برای 25 عنوان عنوان صرف نکنید تا چیزی را بگویید که مشتری شما از قبل می داند. به عنوان مثال ، اگر این محصول برای از بین بردن آکنه است ، از عنوانی از این نوع استفاده نکنید: "مبارزه با آکنه؟ منظور از این راه چیست؟

عنوان باید بگوید کاربر با محصول شما به چه چیزی دست خواهد یافت. چیزی مانند: "آکنه را برای همیشه از بین می برد" یا موارد مشابه. راه حل باید در این عنوان قرار داده شود.

چیزی اساسی: کلمه کلیدی را که برای تبلیغ فعال کرده اید در عنوان اضافه کنید.

3.- ابهام را از بین ببرید
به روشی مبهم و گیج کننده ننویسید. برو به نقطه ، اما دقیقا. آنچه را که می خواهید بشنوید به مشتری بگویید. فرض کنید این یک تجارت خرید و فروش اتومبیل است. در آگهی خود افرادی را هدف قرار می دهید که می خواهند ماشین خود را بفروشند.

این افراد چه می خواهند بشنوند؟ چیزی مثل: "ما امروز ماشین شما را خریده ایم." مطمئناً همان حرف "گفتن آیا به فروش ماشین خود نیاز دارید؟" این افراد اهمیتی نمی دهند که چگونه آنها را بفروشند اما آن را بفروشند. این هدف مشتریان ماست. این چیزی است که آنها می خواهند بشنوند. بنابراین ، قطعاً جمله "ما امروز ماشین شما را خریده ایم" مؤثرتر خواهد بود.

4-- از پیشنهادات کوتاه مدت استفاده کنید
یک نیروی روانشناختی به نام "گریز از دست دادن" وجود دارد. مردم بیشتر به این فکر می شوند که بخاطر ایده از دست دادن ، بیشتر بخرند تا ایده پیروزی در چیزی. یعنی بهتر است در کوتاه مدت از پیشنهادات یا تبلیغات استفاده کنید. مثالی می تواند چیزی شبیه به این باشد: "50٪ تخفیف امروز."

در این مثال یک فروشگاه لباسشویی از 50٪ تخفیف به عنوان زمستان فروش استفاده می کند. اگرچه مدت زمان محدودی را تعیین نمی کند ، اما از کلمه "فروش" استفاده می کند تا مشتریان احساس کنند از یک قیمت ویژه محصولات در طول فصل استفاده می کنند.

راه دیگر برای استفاده از این منبع از طریق ADS PERSONALISERS Google Adwords است. علاوه بر متون دیگر ، این سیستم به شما امکان می دهد زمان پایان باقی مانده یک پیشنهاد را وارد کنید.

5-- درج تماسها به اقدام (CTA)
عملی که می خواهید کاربر را انجام دهد چیست؟ فراخوانی برای اقدام عناصر ترغیب است که ما باید برای جلب توجه مشتری ، به تبلیغ Adwords اعمال کنیم. اکثر شرکت ها همیشه از همان CTA استفاده می کنند: "اکنون بخرید" ، "امروز بخرید" ، "اکنون تماس بگیرید".

در حالت ایده آل ، در این تماس های عملی خلاق باشید. از فعلهایی استفاده کنید که باعث تحریک عمل می شوند. در اینجا چند گزینه وجود دارد (بسته به نوع تجارت خود باید فکر کنید):

اکنون رزرو کنید
خرید آنلاین و ذخیره کنید
صرفه جویی در٪ ، سفارش دهید!
امروز یک نقل قول رایگان دریافت کنید
نظرات ما را بخوانید
بیایید به او کمک کنیم
راهنمای رایگان
به ما بپیوندید
24/7 تماس بگیرید
نقل قول رایگان
کشف خود را -
اکنون شروع کنید
اکنون بارگیری کنید
6.- از برنامه های افزودنی تبلیغ استفاده کنید
برنامه های افزودنی منابعی هستند که اطلاعات اضافی را نشان می دهند (اطلاعات را در آگهی متن گسترش دهید). به عبارت دیگر ، آنها داده هایی مانند آدرس مشاغل ، شماره تلفن تماس ، ایمیل و غیره را اضافه می کنند.

این برنامه های افزودنی را می توان به صورت دستی اعمال کرد یا به صورت خودکار ظاهر می شود (Adwords پیش بینی می کند که عملکرد تبلیغات شما را بهبود می بخشد ، قالبهای پسوند خودکار را ایجاد و نمایش می دهد). برای کسب اطلاعات بیشتر ، لازم است پشتیبانی Google Adwords را مرور کنید.

توضیح این نکته حائز اهمیت است که می توانید پیوندهایی به شبکه های اجتماعی برند خود نیز اضافه کنید. این امر با گسترش مخاطب سودمند است. نه تنها به کاربرانی که در فیس بوک حضور دارند ، بلکه به افرادی که در آن شبکه اجتماعی نیستند یا بسیار کم استفاده می کنید ، خواهید رسید.

این استراتژی بخشی از ترفندهای مربوط به دریافت لایک در فیس بوک و افزایش ترافیک کلی در شبکه های اجتماعی ما است. اما در تبلیغات Adwords ، همواره تمرکز باید روی هدایت بازدید کننده به وب سایت باشد.

7.- در خط 2 و 3 (خطوط توصیفی) در مورد پیشنهاد و مزایای شما صحبت کنید
گزاره ارزش منحصر به فرد شما چیست؟ چه چیزی شما را از رقابت جدا می کند؟ این می تواند قیمت ، حمل و نقل رایگان ، انواع ، تضمین بازگشت پول ، از جمله دیگر باشد.

وقت آن است که علاقه به میل تبدیل شود. شما باید تا حد امکان خاص باشید.

 

8-- اعلان هایی را انجام دهید که با مشتری صحبت می کنند
در مورد خود و شغل خود صحبت نکنید. با مشتری صحبت کنید: آنچه او می تواند با کلیک کردن روی تبلیغ شما به دست آورد. بر نیازهای خود متمرکز شوید. به جای گفتن "ما" ، در مورد "شما" صحبت می کنیم.

به عنوان مثال: به جای نوشتن "بهترین راه حل تجارت الکترونیکی" می توانید بگویید "اکنون فروش آنلاین را شروع کنید"

9- تبلیغات باید بیش از حد محلی باشند
به همان اندازه که به بیش از یک شهر یا حتی در سطح کشور اشاره می کنید ، باید روی مشتری بالقوه خود تمرکز کنید. این مشتری هدف شماست ، کسی که باید بداند راه حل شما دقیقاً در گوشه و کنار است.

بسیاری از شرکت ها بدون اینکه بدانند شماره تلفن محلی (با نزدیکی جغرافیایی با بازدید کننده) می توانند نرخ تبدیل آنها را دو برابر کنند از 0800 برای هدایت تماس استفاده می کنند.

 

10.- تبلیغات خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید
همانطور که همه می دانند ، اکثر مردم از دستگاه های تلفن همراه خود برای جستجوی Google استفاده می کنند (بیش از نیمی از جستجوهای Ggogle از طریق تلفن هوشمند انجام می شود)

به همین دلیل ضروری است که تبلیغات Adwords شما برای موبایل بهینه شود. برای این کار ، شما باید تبلیغات خود را به روز کنید تا تبلیغات متنی گسترده شده را داشته باشید.

آنها تبلیغاتی هستند که فضای بیشتری برای متن دارند و برای دستیابی به عملکرد بهینه در دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند.

سرانجام ، برای رسیدن به هدف تبدیل خود ، فراموش نکنید که برای رسیدن به هدف تبدیل خود ، یک صفحه فرود را تا حد ممکن جذاب کنید. در غیر این صورت ، برای نایاب کردن هزینه خواهید کرد.

شما در حال حاضر 10 نکته برای تمرکز هنگام ایجاد و نوشتن تبلیغات واقعا قدرتمند Adwords دارید. هر گونه اظهار نظر شما استقبال خواهد شد! چطور با کمپین های Google Adwords شما پیش رفت؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۵
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی