سئو و ادوردز

تبلیغات لیست محصولات همچنین به عنوان تبلیغات PLA یا تبلیغات Google Shopping معروف است. به طور خلاصه ، آنها تبلیغات آنلاین هستند که شرکت ها بر اساس هر کلیک (CPC) پرداخت می کنند. بنابراین ، اگر فروشگاه آنلاین شما قصد دارد تبلیغات لیست محصولات را در Google حذف کند ، تنها زمانی را که کاربر در آن تبلیغ کلیک می کند ، می پردازید. وقتی کاربران تبلیغات را می بینند ، هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود اما تصمیم به کلیک کردن نمی گیرند.

به طور کلی ، بازرگانان این تبلیغات لیست محصولات را از طریق Google AdWords خریداری می کنند. این محبوب ترین شبکه تبلیغاتی جهان است ، اما برخی از شبکه های کوچکتر نیز وجود دارند که می توانید آنها را ببینید.

برای ثبت نام در AdWords نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارید ، بنابراین تنها وقتی هزینه کاربران روی آنها کلیک می کند ، هزینه کمتری به دست می آید. برای قرار دادن تبلیغات ، آنها در و در بالای نتایج جستجوی Google قرار می گیرند.

در اینجا مثالی آورده شده است:

اگر کسی به دنبال جستجوی ارزان است (و شما این کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید) ، تبلیغ شما قبل یا در کنار نتایج جستجوی طبیعی قرار می گیرد.

بهترین کار در مورد تبلیغات در لیست محصولات این است که گوگل در تهیه هرچه طبیعی تر کردن آنها کار بسیار خوبی انجام می دهد. درست است که گوگل با تبلیغ لیست محصولات ، برچسب کمی "حمایت شده" را درج می کند ، اما اغلب غافل می شود و بسیاری از مشتریان حتی اهمیتی نمی دهند.

با این حال ، تبلیغات در لیست محصولات از تصاویر استفاده می کنند ، بنابراین در مقایسه با تبلیغات استاندارد AdWords کمی از هم متمایز می شوند.

ماهیت بدنی تبلیغات لیست محصولات چیست؟

 

در مقایسه با سایر تبلیغات آنلاین و آفلاین ، موارد زیر تبلیغات Google Shopping است:

تصویر محصول
برخی از اطلاعات مربوط به محصول مانند قیمت.
آنها بر خلاف کلمات کلیدی خاص بیشتر روی محصولات و دسته بندی محصولات متمرکز می شوند.
دلیل اینکه ما در مورد تفاوتها صحبت می کنیم این است که اگرچه شما از AdWords برای تنظیم تبلیغات لیست محصولات استفاده می کنید ، تبلیغات معمولی AdWords بسیار متفاوت است.

تبلیغات AdWords معمولاً فقط حاوی متن است و ممکن است شامل عناصر دیگری مانند توضیحات جامع تر باشد. آگهی تبلیغاتی که در زیر نشان داده شده است

برخی دیگر از تفاوت های بین تبلیغات استاندارد Google و تبلیغات لیست محصولات
این می تواند کمی گیج کننده باشد زیرا هر دو نوع ایجاد و مدیریت در رابط AdWords. با این حال ، AdWords همچنین بخشی برای خرید گوگل دارد. این جایی است که شما در لیست تبلیغات کالاهای خود قرار خواهید گرفت.

بنابراین ، از نظر وبلاگها گرفته تا مشاغل کوچک تا خرده فروشی ، همه شرکت ها و سازمانها می توانند از نظر فنی منظم از تبلیغات Google استفاده کنند. اما لیست تبلیغات محصولات Google Shopping فقط برای مارک هایی است که محصولات را بصورت آنلاین می فروشند.

سرانجام ، هزینه آگهی های لیست محصولات براساس تبلیغاتی است که شما در آن پیشنهاد می کنید (برای محصولات و دسته بندی محصولات). هزینه تبلیغات منظم AdWords بر اساس کلمات کلیدی شما پیشنهاد می دهید.

بنابراین ، برای یک آگهی در لیست محصولات ، می توانید به دسته ای مانند "Jacket" یا "Jacket Under 40" پیشنهاد دهید ، جایی که یک تبلیغ AdWords می تواند شامل انواع کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد ، مانند "Blue Men" خرید ژاکت ".

از لیست محصولات چقدر می توان انتظار ROI را داشت؟
خوب ، برای هرکسی که این مقاله را مطالعه می کند ، راهی برای پروژه ROI وجود ندارد.

با این حال ، می توانم نکاتی را برای افزایش ROI به شما ارائه دهم:

هنگامی که فروشگاه شما شروع به فروش بیش از 500 کالا می کند ، تبلیغات لیست محصولات را در نظر بگیرید. شما زمان بسیار بهتری برای دیدن نتایج دارید زیرا Google قادر به ارائه طیف گسترده ای از مشتریان است. اگر یک فروشگاه کوچک دارید ، امتحان کردن آن بد نیست ، اما یک فروشگاه با 10 مورد قرار نیست در معرض دید زیادی قرار بگیرد (مگر اینکه این موارد بسیار محبوب باشند).
رابط خرید گوگل انتظار دارد که شما را با استفاده از عادت ، میزان هزینه خود را افزایش دهد. برای این بودجه افزایش یافته باید بازده خود را مشاهده کنید. وقتی شرکتها هرگز بودجه خود را افزایش نمی دهند ، مشکلاتی بوجود می آید. این محدود به توسعه ممکن شماست.
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما شگفت انگیز است اگر Google بازدید کنندگان شما را در مدت ده ثانیه ترک کند و مقدار زیادی خرید نکند ، آن را متوقف خواهد کرد که ارائه تبلیغات.
اگر حاشیه بسیار کمی دارید ، پس محصول Google برای شما مناسب نیست. تنها توصیه ای که می توانیم ارائه دهیم این است که بودجه را کم نگه دارید تا در حواشی شما شوکه نشود.
مارک های اصلی با استفاده از تبلیغات لیست محصولات
تن مارک های بزرگ از تبلیغات لیست محصولات استفاده می کنند. در واقع ، شما می توانید استدلال کنید که آنها احمقانه نیستند. بیشتر مارک های بزرگ بودجه ای برای بازی با این تبلیغات دارند و برای تبلیغ همیشه اختراعات بزرگی دارند.

به عنوان مثال ، من جستجوی سریع برای ابزارهای قدرت را انجام دادم که تبلیغات Google Shopping را از Home Depot و Target نشان داد

ک های بزرگ با نام های بزرگ از این تبلیغات استفاده می کنند و این یکی از اصلی ترین دلایلی است که می تواند برای فروشگاه های کوچکتر آنلاین کار کند. پول شما به اندازه مال آنها خوب است ، و با آن ، دیگر نیازی به رقابت با سئو ندارید.

نحوه تنظیم تبلیغات لیست محصولات
قبل از ایجاد آگهی های خود ، باید مراحل لازم برای بیرون کشیدن اطلاعات مناسب از فروشگاه شما انجام شود.

به من اعتماد کن ، آن را پیدا کردی.

مرحله 1: یک حساب Google Center Merchant Center ایجاد کنید
به وب سایت Google Merchant Center بروید. این شانس وجود دارد که شما قبلاً یک حساب کاربری داشته باشید ، بنابراین وارد شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. به دلیل نیاز به حساب Google Merchant Center ، زیرا داشبورد به شما امکان می دهد تا به حساب تجارت الکترونیکی خود پیوند دهید و مرتباً داده های محصول را وارد کنید. به این ترتیب ، شما لازم نیست آن را به صورت دستی انجام دهید.

بستگی به بستر مورد استفاده شما دارد ، اما برای Bigcommerce همه کاری که باید انجام دهید این است که به App Store بروید و برنامه Google Shopping را نصب کنید.

سایر سیستم عامل ها ، Shopify ، شما را ملزم به وارد کردن داده های محصول با یک منبع داده می کند. یک راهنمای عالی در مورد چگونگی انجام این کار ، و فیلم زیر توضیحی سریع از Google ارائه می دهد

مرحله دوم: ایجاد یک کمپین خرید جدید
به Google AdWords بروید و دکمه "+ Campaign" را انتخاب کنید. در زیر این ، لیستی از همه کمپین های قدیمی و فعلی را مشاهده خواهید کرد ، اما می توانید فعلاً این موارد را نادیده بگیرید. همچنین این احتمال وجود دارد که این لیست خالی باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۸
مائده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی